2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració AKS Quitèria

Ir abajo 
+16
xamberg
reggae
albert23
Julio ortega
sergi2cv
nel
azu65
THOR
noke
RICARDC8
Angels
misnenasdoscv
Thunder
Paufont
joaquim
Jordi
20 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 4:16 am

Tranquil pau que no li passa res Very Happy després he anat a veurela i a treure-li la neu, casa meva s'havia fos tota i hem pujat a Corbera amb la meva filla a fer un ninot amb la neu que hi tenía la Quitèria per sobre

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Img0445cd
Restauració AKS Quitèria - Página 9 Img0448ko
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 9:15 am

Si es així rai jejeje Bon ninot haurà sortit amb tanta neu doncs! Jo no n'he agut de treure perquè el guardo a cobert, però a fe de deu que l'he agut de netejar bé un cop he tornat de xafar neu que estaven totes les portes esquitxades de neu i fang... (no porto les gomes que fan de "parafang" de les aletes, les hauré de posar que sino sempre estic netejant... Rolling Eyes

Salutacionss i que no se't refredi per l'ITV!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 10:14 am

Crec que el problema per l'ITV mes gran que tinc sera el de l'asegurança, probare a veure si en una compañia m'el fan el dilluns a primera hora i que sigui efectiu el mateix dia pel matí, si no, no hem pasaran la revisió i haure d'esperar un dia o dos fins que l'asegurança sigui en ferm, a falta de presentar ficha técnica, que fins que no passi l'itv no me la donen i la resta, permis de circulació, que sense fitxa tecnica no m'el donen i l'impost de circulació.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 10:52 am

Cagon els seguros i els papeleos... Em recorda quan vaig documentar la meva Derbi Antorcha a partir de la documentació antiga, encara no se entre viatges a l'ITV, a trafic, a hisenda, dies d'espera, pagar, papers a mun i papers avall... Tot el merder que vaig tenir, que suposo que serà algo semblant al que has fet tu amb la furgo, pero ànims home que això ho tens ja! Wink

Hi ha seguros que crec que els pots contractar per internet i ja et pots imprimir conforme estàs assegurat fins que no t'arriba la paperassa bona... scratch

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 10:01 pm

Jordi escrigué:
Crec que el problema per l'ITV mes gran que tinc sera el de l'asegurança, probare a veure si en una compañia m'el fan el dilluns a primera hora i que sigui efectiu el mateix dia pel matí, si no, no hem pasaran la revisió i haure d'esperar un dia o dos fins que l'asegurança sigui en ferm, a falta de presentar ficha técnica, que fins que no passi l'itv no me la donen i la resta, permis de circulació, que sense fitxa tecnica no m'el donen i l'impost de circulació.

Per l'assegurança no cal patir, si no ha canviat l'assunto fa poc, simplement t'anoten una falta lleu, fa poc he anat a passar ITV a un vehicle sense assegurança per poder fer un canvi de nom, sense fitxa tècnica et serà dificil contractar-la,
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 12:06 pm

Jordi que tal la ITV?
espero que la passessis sense problemes, aquest matí ens hem creuem per la carretera quan pujavas a Corbera, jo tornava del pinto per veure com estava quedant la BALA VERMELLA.
El dimecres crec que ja estarà acabada
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 8:27 pm

Qué tal?.
Vas pasar la ITV?.
Estem tots pendents.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 8:45 pm

Ahir vaig anar a passar la temuda ITV, tot be ,meys l'ultima cosa que pensaba que no estaba be, els frens, pero crec que es un problema d'aire al circuit,quan els vaig sagnar a cal pintor ho vaig fer bastant de pressa i a mitges ja que tenía poc dot4 per afegirli, i a més els frens de darrera els vaig fer nous, mordasses, bombins, centrats amb l'aparell d'en Misnenas, aproximats justets, i donaven mes del 40% de diferencia, amb els de devant no puc possar la mà al foc ja que no els vaig tocar, pero son els que duia en el meu cotxe amabs de posar frens de disc i sembpre habien anat be i van passar varies ITV's.

De tot el que realment hem preocupaba com del tirador d'arranc, els cinturons enrrollatbles, que encara no tingui tots els cargols possats, d'haver tallat la barra de fars, etc etc d'aixó res de res

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Img0473kn

També m'hi he posat amb el seient de darrera, aviat estarà.

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Img0470dl
Ja tinc les gomaespumes i la funda


Editat per darrera vegada per Jordi el Dt Feb 26, 2013 4:46 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 8:51 pm

O sia..., entenc que l'has pasat, no?.
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 10:56 pm

Jordi tens de aclarir com va quedar la ITV, Jo crec que et van tombar
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 4:05 am

Ens has deixat en l'intriga! Ha pasat l'ITV o no? Pel que dius dels frens potser no, pero si tampoc t'han trobat res més... A la foto que has posat no hi ha pegatina tampoc... Suspect `

Salutacions i ja diràs que ha passat!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 4:38 am

Doncs, jo al principi, he cregut que si, que l'havia pasat, però ben mirat, ara crec que no.
Amb els frens, acostumen a ser bastant estrictes.
Aviat ho sabrem.
Mentres tant, podem fer apostes.
A veure..., els que creguin que si, que aixequen la má dreta, i els que creguin que no, l'esquerra, i els altres, que aixequin altra cosa. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 4:48 am

Guanyador en Ricard, al missatge anterior he posat emys en comptes de menys, i així no s'entenía, no la vaig passar ahir, pero avui després de purgar els frens en condicions....

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Img0475nc
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 7:01 am

THOR escrigué:
Doncs, jo al principi, he cregut que si, que l'havia pasat, però ben mirat, ara crec que no.
Amb els frens, acostumen a ser bastant estrictes.
Aviat ho sabrem.
Mentres tant, podem fer apostes.
A veure..., els que creguin que si, que aixequen la má dreta, i els que creguin que no, l'esquerra, i els altres, que aixequin altra cosa. Laughing Laughing Laughing


Jo he aixecat l'altra cosa! elephant Que he guanyat?
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 7:44 am

Jordi escrigué:
Guanyador en Ricard, al missatge anterior he posat emys en comptes de menys, i així no s'entenía, no la vaig passar ahir, pero avui després de purgar els frens en condicions....
Ja ho havia pensat, si no la vas pasar ahir per tenir els frens mal purgats, la pasaries avui.
Es una operació senzilla, i si no ho fas ràpid, has de tornar a pagar l'ITV.
nel escrigué:
THOR escrigué:
Doncs, jo al principi, he cregut que si, que l'havia pasat, però ben mirat, ara crec que no.
Amb els frens, acostumen a ser bastant estrictes.
Aviat ho sabrem.
Mentres tant, podem fer apostes.
A veure..., els que creguin que si, que aixequen la má dreta, i els que creguin que no, l'esquerra, i els altres, que aixequin altra cosa. Laughing Laughing Laughing


Jo he aixecat l'altra cosa! elephant Que he guanyat?
Laughing Laughing Laughing No la baixes, que et presentaré al negre de la tribu dels mandinges del maresme. affraid affraid affraid
Laughing Laughing Laughing
Bé, si me'n recordo, quan ens tornem a veure, et portaré un premi.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 8:18 am

THOR escrigué:

Laughing Laughing Laughing No la baixes, que et presentaré al negre de la tribu dels mandinges del maresme. affraid affraid affraid
Laughing Laughing Laughing
Bé, si me'n recordo, quan ens tornem a veure, et portaré un premi.


pale pale Crying or Very sad No millor preferiria fer veure que no he dit res
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 8:40 pm

nel escrigué:

pale pale Crying or Very sad No millor preferiria fer veure que no he dit res
Si no haguessis dit res, no hauries guanyat el premi.
No et preocupis, el premi és un iman d'aquests que es posen a la nevera, amb una figureta d'un Charly.
Es una tonteria però t'agradarà (o no). Laughing Laughing Laughing


Editat per darrera vegada per THOR el Dc Feb 27, 2013 3:19 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 9:54 pm

THOR escrigué:
nel escrigué:

pale pale Crying or Very sad No millor preferiria fer veure que no he dit res
Si no haguessis dit res, no hauries guanyat el premi.
No et preocupis, el premi és un imàn d'aquests que es posen a la nevera, amb una figureta d'un Charly.
Es una tonteria però t'agradarà (o no). Laughing Laughing Laughing

Woooo si que m'agradarà si! Very Happy pero el negre de la tribu dels mandingues del maresme no si us plau No
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 11:04 pm

Bé llavors el premi serà per a mi, la veritat és que l'imam per a la nevera m'agrada jejejejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 3:00 am

RICARDC8 escrigué:
Bé llavors el premi serà per a mi, la veritat és que l'imam per a la nevera m'agrada jejejejejeje
¡Vinga!, ¡Va!, Per plorar, altre iman per a tú.
Bé, m'avanço, ara no em vigueu tots plorant, que l'economia no està per moltes alegries.
Si algú més vol iman, que m'ho faci saber.
Miraré si encara en tenen on els vaig trobar.
Crec que sortien a 1€ la unitat.

Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 4:01 am

THOR escrigué:
RICARDC8 escrigué:
Bé llavors el premi serà per a mi, la veritat és que l'imam per a la nevera m'agrada jejejejejeje
¡Vinga!, ¡Va!, Per plorar, altre iman per a tú.
Bé, m'avanço, ara no em vigueu tots plorant, que l'economia no està per moltes alegries.
Si algú més vol iman, que m'ho faci saber.
Miraré si encara en tenen on els vaig trobar.
Crec que sortien a 1€ la unitat.


Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDj Feb 28, 2013 12:23 am

xamberg escrigué:
Mira si es buena persona.
Restauració AKS Quitèria - Página 9 Santog
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Xamberg, tú també vols un iman?. Laughing Laughing Laughing
No t'agradaria tenir amistat amb el mandinga del maresme?.Laughing Laughing Laughing
M'han dit, que és molt net i molt educat.Laughing Laughing Laughing
Vaig a obrir un post en fora de tema per qui vulgui un iman.
Es que si continuem en aquest, desvirtuem la intenció del post.

Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDj Feb 28, 2013 12:37 am

THOR escrigué:

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Xamberg, tú també vols un iman?. Laughing Laughing Laughing
No t'agradaria tenir amistat amb el mandinga del maresme?.Laughing Laughing Laughing
M'han dit, que és molt net i molt educat.Laughing Laughing Laughing
Vaig a obrir un post en fora de tema per qui vulgui un iman.
Es que si continuem en aquest, desvirtuem la intenció del post.


Al xamberg el mandinga del maresme el farà molt feliç thor!
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDj Feb 28, 2013 12:39 am

xamberg es mor de ganes de anar al maresme JOJOJO!!!
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitimeDj Feb 28, 2013 12:59 am

xesco escrigué:
xamberg es mor de ganes de anar al maresme JOJOJO!!!
Doncs..., ja l'estan esperant tota la tribu. Laughing Laughing Laughing
Nomes cal que digui dia i hora. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauració AKS Quitèria - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 9 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració AKS Quitèria
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració Charleston
» Restauracio 2cv6 CT
» RESTAURACIO PERDIGO
» Restauració AZU de 1965

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: