2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració AKS Quitèria

Ir abajo 
+16
xamberg
reggae
albert23
Julio ortega
sergi2cv
nel
azu65
THOR
noke
RICARDC8
Angels
misnenasdoscv
Thunder
Paufont
joaquim
Jordi
20 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Ago 25, 2012 2:29 am

Hola nois, tot i que alguns de vosaltres ja ho sabeu, per el que no heu tingut el plaer, us presento la restauració d'una AKS400, en principi era per mi, després la vaig cedir a un company al veure que amb el txarli no tenía temps, i ara que he acabt el txarli el company a desistit.
Aqui el día que va arribar al local, sortint de Monzón
Restauració AKS Quitèria Imag0036ns
i ja al local
Restauració AKS Quitèria Furgodoski
Restauració AKS Quitèria Furgolocal
El company va acabar de demuntar tot el que quedaba muntat a la furgo i va separar xasis de carrosería, va sanejar els ponts de darrera i devant i jo els hi vaig pintar amb epoxi i monocapa negre brillant.
A partir d'aqui li faig el relleu.

El Xasis que ell habìa estat batallant era insalvable, així que en busco un de donant en bon estat, i gracies a en Bertu n'apareix un de documentable i en perfecte estat, li vaig a buscar i el sanejo, només té un tros lleugerament oxidat a la pedalera, pero li cambío el tros de planxa

Forat sanejat i llest per soldar la planxa
Restauració AKS Quitèria Imag2177

Planxa de 1,5 de gruix soldada i a falta d'acabar de pulir soldadures
Restauració AKS Quitèria Imag2186

Dema anire al local i ja faré mes fotos, el xasis esta ara molt mes net i a parts pulit per començar a tirarli imprimació

de la planxa i la pintura s'encarregara un profesional, el mateix que li va pintar l'akadyane a en Ximo

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Ago 25, 2012 5:47 am

esta força be es veu que la feina la fas amb ganes.....es que eres un pofesionaa Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Ago 25, 2012 7:47 am

Això es posar's-hi ben a fons, si senyor!!! Very Happy Bona feina amb aquesta xapa, i el que més m'agrada la decisio tan rapida del fet de desmontar el cotxe dalt a baix, xassis fora, etc... Jo no m'hi atreveixo pas, potser per por, potser per alguna altra raó que ni jo sé, pero està clar que amb espai, eines i bona manya els resultats brillen Wink

Com a "curiositat" que sempre m'he sentit a dir, es que els 2cv furgoneta "son lletgos" i "no son classics", moltes vegades veient-ne algun o en situacions semblants i comentant que m'agradaven tothom deia que la furgoneta esguerrava el cotxe... Doncs personalment a mi m'agraden tant com els cotxes i el fet de pensar en buscar-ne alguna per a portar les meves motos m'ha fet pensar-hi molt i molt, son realment pràctiques!

Salutacionssss i ànims amb ella que es lo millor que hi ha!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Ago 25, 2012 10:05 am

Si Joaquim, la feina la faig amb ganes, amb ganes d'acabarla Very Happy

Es dira Quitèria, tinc un company de feina, molt bon nano, que a casa seva en tenien una i li deien així, entre aixó i el que m'agrada en Quimi Portet https://www.youtube.com/watch?v=PWAkm1MdiYw m'he decidit rapid, de fet tenía el nom abans que la furgo.
us posso unes quantes fotos.

Pont del darrera pulit i imprimat amb epoxi
Restauració AKS Quitèria Imag1620
By jordigos at 2012-08-25

Pont del darrera ja pintat, tot i que no tinc foto el de devant es a l'altre banda de la caixa en identica situació Very Happy
Restauració AKS Quitèria Imag1832

Caracola i xasis sense motor, el xasis no semblava estar tant malament con va resultar, i a mes hi havía problemes de documentació
Restauració AKS Quitèria Imag1594
By jordigos at 2012-08-25

Interiors pelats per poder pintar-ho tot quan calgui
Restauració AKS Quitèria Imag1596
By jordigos at 2012-08-25

Caracola, te el llarguers de sota de les portes tocats, i els terres una mica podrits i reparats, jo sols arreglare aixó, la resta que no es mes que rentar la cara i pintar ho fara en Ramón Wink ja us el presentaré

Restauració AKS Quitèria Imag1831
By jordigos at 2012-08-25


Val a dir que es molt mes que probable que al final la vengui, pero mai se sap, de vendrela sera a algú de confiança. Si hem quedo a l'atur,(com ha estat a punt de pasar) per una part no hem convé carregarme de trastos, pero per l'altre una furgo per anar fent xapusses de fuster hem convé, ja es veurà, el temps ho possa tot a lloc, diuen Neutral


Editat per darrera vegada per Jordi el Dl Ago 27, 2012 9:17 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDl Ago 27, 2012 9:05 pm

Mes fotos, el pont de direcció imprimat i pintat, es la foto que hem faltaba
Restauració AKS Quitèria Imag2208
By jordigos at 2012-08-28

mes peçes que ja estaven acabades pel company, motor d'arrancar
Restauració AKS Quitèria Imag2210
By jordigos at 2012-08-28

Tapas de balancins Embarassed
Restauració AKS Quitèria Imag2212b
By jordigos at 2012-08-28

El Xasis ja el vaig deixar ahir a punt de imprimar pero no hi ha foto, vaig acabar bastant tard i vaig sortir corrents jejeje, avui amb una maneta d'epoxi ja li fare foto

Amb els seients de devant tinc poca feina
Restauració AKS Quitèria Imag2207
By jordigos at 2012-08-28

Amb el de darrera no se ni per on començar
Restauració AKS Quitèria Imag2215
By jordigos at 2012-08-28
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDl Ago 27, 2012 11:18 pm

Ànims Jordi que això avança molt bé!!! Aquests ponts pintadets, les tapes i el motor d'arranc fan un goig impressionant!!! Very Happy

Salutacionsss i a seguir així de be, esperem més fotos!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDt Ago 28, 2012 3:20 am

no......si ja ho dic jo esque esres un pofesina!!!! Laughing Laughing molt bona feina fa molt de goig
Tornar a dalt Ir abajo
Thunder




Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 08/07/2011

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDt Ago 28, 2012 4:39 am

Cal dir que la furgo és una mooolt bona base, i cal dir que el Jordi és un artísta Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDt Ago 28, 2012 10:43 pm

L'unica foto que vaig fer ahir, els pots d'akadyane que li munto, estan perfectes, sense cops, les raquetes giren soletes, tot el contrari que els pots del txarli que van ser el que mes pel sac van donar.


Restauració AKS Quitèria Imag2221





val a dir que en Noke m'esta donant una molt bona mà, ahir vaig deixar el xasis imprimat per una cara, pero tanta feina de vegades passa factura, estic convalescent de treure'm una esquirla de ferro del l'ull i avui no anire al local, fins les 3 de la matinada a bellvitge. affraid
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDj Ago 30, 2012 11:39 pm

El compta kilometres, l'he fet de dos un el fons i l'altre el vidre i el marc, tots els interiors aniran en gris rose i crec que el compta blau quedara millor que el marró d'origen, hem manca posarlo a 0

Restauració AKS Quitèria Imag2231n
By jordigos at 2012-08-31

El canvi de marxes, ja te els frens fets de fa poc

Restauració AKS Quitèria Imag2227
By jordigos at 2012-08-31

I les fotos promeses del xasis, be una foto Smile hem va sortir un color tot curiòs, pero com que encara li falta una mà de pintura anira de gris mes focs, tipus gris irisé, de totes maneres ja te la l'imprimació, la primera mà de pintura i l'antigravilla negre

Restauració AKS Quitèria Imag2226
By jordigos at 2012-08-31
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDv Ago 31, 2012 7:57 am

Lo tuyo es un no parar, buen trabajo.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDl Set 03, 2012 9:34 am

Bueno jordi, hoy no he parado tampoco Very Happy

Avui he pintat el xasis ja en el color bó
Restauració AKS Quitèria Imag2248
By jordigos at 2012-09-03

Com que s'ha secat li he presentat el pot esquerre, i al final l'he muntat
Restauració AKS Quitèria Imag2249
By jordigos at 2012-09-03
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDl Set 03, 2012 9:58 am

Bona feina Jordi, i quin ritme!! Realment fa goig de veure Wink

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDl Set 03, 2012 11:36 pm

Ara ja he començat a treballar i el ritme va de baixa, pero espero tenir el xasis a terra amb les cuatre rodes llest per posar-hi la caracola al damunt la setmana que ve o l'altre, encara haig de desllantar les rodes pulirles repintarles i sanejar i pintar de vermell els amortidors, falta saber l'horari de la setmana que ve, en principi a partir de la tercera setmana començo el torn de nit i aleshores si que cundira la feina jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDc Set 05, 2012 12:16 am

Aquest mati escapadeta al local

La placa del numero la torno a posar on era
Restauració AKS Quitèria Imag2250
By jordigos at 2012-09-05


I els amortidors ja estan lijats i amb la imprimació 4x4, ara falta pintarlos vermells, tot i que d'origen eren negres
Restauració AKS Quitèria Imag2251l
By jordigos at 2012-09-05
Restauració AKS Quitèria Imag2252m
By jordigos at 2012-09-05

He agut de desmuntar el pot esquerra, hem faltaba posar les grapes del fre i la benzina i els tubs Embarassed hem pot la presa
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDc Set 05, 2012 1:40 am

Es cert que vas molt de pressa Jordi, pero no et preocupis, si l'acabes rapid i vols acabar de rematar un Dyane...jejejeje

Salutacionsss i a seguir aixi de be si la resta queda tan bé com aquest xassis serà digne de concurs!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDj Set 06, 2012 9:27 am

Tarda molt fructifera. llastima que es l'unica tarda d'aquesta setmana que he pogut anar ja he treballat de mati, la resta de setmana y dema de tarda Evil or Very Mad Evil or Very Mad hem putejen el que volen i mes, pero que hi farem Very Happy paciencia, despres de tardes així tornes amb les piles carregades

Començem per treure el xasis de la "cabina" (son unes lones penjades amb filferro y un ventilador tropicano Laughing
Restauració AKS Quitèria Imag2255
By jordigos at 2012-09-06

Muntem la instalació de fre y benzina que va al xasis i posem els pots de suspensió
Restauració AKS Quitèria Imag2256
By jordigos at 2012-09-06


Tembé posem topes i la plaqueta de numero de xasis adicional al gravat, la vaig treue per pintar esclar Cool
Restauració AKS Quitèria Imag2257
By jordigos at 2012-09-06


Pont de darrera muntat
Restauració AKS Quitèria Imag2259
By jordigos at 2012-09-06


I el de devant Shocked que bunic
Restauració AKS Quitèria Imag2258
By jordigos at 2012-09-06

El tambor ja sense femella per deixar fets els frens de darrera, pero el tambor no surtira sense l'extractor Misnenaaaaas!!! toma nota jajaja
Restauració AKS Quitèria Imag2260
By jordigos at 2012-09-06

Els amortiguadors, els he revisat i van perfectes, dussos, sense ni una perdua d'oli, pero com estaven lletjots, una maneta de vermell amb detall inclós
Restauració AKS Quitèria Imag2264
By jordigos at 2012-09-06


En Ximo remenant la seva furgo, sense la seva ajuda i suport la Quitèria es quedaria en projecte
Restauració AKS Quitèria Imag2263
By jordigos at 2012-09-06
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Set 08, 2012 12:30 am

Avui no he anat al local, pero he buscat al foro de doscaballos.org com posar a 0 un odometre i ja el tinc fet, com que la restauració es al 100% es com si fos nova Wink

Restauració AKS Quitèria Imag2268

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Set 08, 2012 1:32 am

Bé Jordi bé! Sembla que les lones penjades amb filferro i el tropicano donen bons resultats jejejeje Almenys a les fotos s'aprecia una bona feina i el muntatge molt ràpid.

Pel que al velocímetre respecta he observat que en molts cotxes antics els numeros i dibuixets en blanc es troben en molts casos deformats, això ja era així de sèrie, es culpa de la calor o... scratch

Salutacionsss i a seguir aixi de bé!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDs Set 08, 2012 2:20 am

Originalment aquest compta kilometres era del model "Dalí" tenen els numeros mes gruixuts i amb la calor es desfeien, el seu anterior amo m'el va regalar, pero previament li va passar un drap amb cristasol i va esborrar l'obra d'art, vaig combinar el vidre d'un de marró, l'original de la furgo, amb numeros mes moderns amb el fons blau del antic, m'agrada molt el resultat, tot i que si algu hem proposa un cambi amb un de petit li faria encantat


Editat per darrera vegada per Jordi el Dl Set 10, 2012 10:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDg Set 09, 2012 2:53 am

Hola Bona tarda,
Hem estat fora i ara m'assabento de la feinada que has anat fent aquest estiu al local.

Quitèria es un nom original. ""segueix així"" els resultats es veuran molt aviat, anim i qualsevol cosa ja saps on som. Smile
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDt Set 11, 2012 12:51 am

Jordi ets una màquina no pares mai, sempre tens una cosa o una altra per restaurar enhorabona
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDc Set 12, 2012 9:00 pm

Mes cosetes, li posare un fars rodonets, li quedaran millor que els cuadrats que tenía preparats, llestos per imprimar i pintar

Restauració AKS Quitèria Imag2279b
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDc Set 12, 2012 10:39 pm

Jordi Estic Segur Que amb els rodons Quedara Molt Millor felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitimeDj Set 13, 2012 10:07 am

Sabes que puedes venir por el cuando quieras.Pero primero prueba a destensar completamente las zapatas de freno luego colocas la rueda y con un mazo de goma o interponiendo una madera sobre el martillo y vas golpeando la llanta con cuidado por todos los lados de la llanta para no entregirar el cojinete sobre el eje.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauració AKS Quitèria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració AKS Quitèria
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 10Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració AZU de 1965
» Restauració del LLAMPEC
» Una restauració d'un 2cv amb presupost controlat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: