| Restauració AKS Quitèria | |
|
+16xamberg reggae albert23 Julio ortega sergi2cv nel azu65 THOR noke RICARDC8 Angels misnenasdoscv Thunder Paufont joaquim Jordi 20 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Restauració AKS Quitèria Ds Ago 25, 2012 2:29 am | |
| Hola nois, tot i que alguns de vosaltres ja ho sabeu, per el que no heu tingut el plaer, us presento la restauració d'una AKS400, en principi era per mi, després la vaig cedir a un company al veure que amb el txarli no tenía temps, i ara que he acabt el txarli el company a desistit. Aqui el día que va arribar al local, sortint de Monzón i ja al local El company va acabar de demuntar tot el que quedaba muntat a la furgo i va separar xasis de carrosería, va sanejar els ponts de darrera i devant i jo els hi vaig pintar amb epoxi i monocapa negre brillant. A partir d'aqui li faig el relleu. El Xasis que ell habìa estat batallant era insalvable, així que en busco un de donant en bon estat, i gracies a en Bertu n'apareix un de documentable i en perfecte estat, li vaig a buscar i el sanejo, només té un tros lleugerament oxidat a la pedalera, pero li cambío el tros de planxa Forat sanejat i llest per soldar la planxa Planxa de 1,5 de gruix soldada i a falta d'acabar de pulir soldadures Dema anire al local i ja faré mes fotos, el xasis esta ara molt mes net i a parts pulit per començar a tirarli imprimació de la planxa i la pintura s'encarregara un profesional, el mateix que li va pintar l'akadyane a en Ximo | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Ago 25, 2012 5:47 am | |
| esta força be es veu que la feina la fas amb ganes.....es que eres un pofesionaa | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Ago 25, 2012 7:47 am | |
| Això es posar's-hi ben a fons, si senyor!!! Bona feina amb aquesta xapa, i el que més m'agrada la decisio tan rapida del fet de desmontar el cotxe dalt a baix, xassis fora, etc... Jo no m'hi atreveixo pas, potser per por, potser per alguna altra raó que ni jo sé, pero està clar que amb espai, eines i bona manya els resultats brillen Com a "curiositat" que sempre m'he sentit a dir, es que els 2cv furgoneta "son lletgos" i "no son classics", moltes vegades veient-ne algun o en situacions semblants i comentant que m'agradaven tothom deia que la furgoneta esguerrava el cotxe... Doncs personalment a mi m'agraden tant com els cotxes i el fet de pensar en buscar-ne alguna per a portar les meves motos m'ha fet pensar-hi molt i molt, son realment pràctiques! Salutacionssss i ànims amb ella que es lo millor que hi ha! Pau | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Ago 25, 2012 10:05 am | |
| Si Joaquim, la feina la faig amb ganes, amb ganes d'acabarla Es dira Quitèria, tinc un company de feina, molt bon nano, que a casa seva en tenien una i li deien així, entre aixó i el que m'agrada en Quimi Portet https://www.youtube.com/watch?v=PWAkm1MdiYw m'he decidit rapid, de fet tenía el nom abans que la furgo. us posso unes quantes fotos. Pont del darrera pulit i imprimat amb epoxi By jordigos at 2012-08-25 Pont del darrera ja pintat, tot i que no tinc foto el de devant es a l'altre banda de la caixa en identica situació Caracola i xasis sense motor, el xasis no semblava estar tant malament con va resultar, i a mes hi havía problemes de documentació By jordigos at 2012-08-25 Interiors pelats per poder pintar-ho tot quan calgui By jordigos at 2012-08-25 Caracola, te el llarguers de sota de les portes tocats, i els terres una mica podrits i reparats, jo sols arreglare aixó, la resta que no es mes que rentar la cara i pintar ho fara en Ramón ja us el presentaré By jordigos at 2012-08-25 Val a dir que es molt mes que probable que al final la vengui, pero mai se sap, de vendrela sera a algú de confiança. Si hem quedo a l'atur,(com ha estat a punt de pasar) per una part no hem convé carregarme de trastos, pero per l'altre una furgo per anar fent xapusses de fuster hem convé, ja es veurà, el temps ho possa tot a lloc, diuen
Editat per darrera vegada per Jordi el Dl Ago 27, 2012 9:17 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Ago 27, 2012 9:05 pm | |
| Mes fotos, el pont de direcció imprimat i pintat, es la foto que hem faltaba By jordigos at 2012-08-28 mes peçes que ja estaven acabades pel company, motor d'arrancar By jordigos at 2012-08-28 Tapas de balancins By jordigos at 2012-08-28 El Xasis ja el vaig deixar ahir a punt de imprimar pero no hi ha foto, vaig acabar bastant tard i vaig sortir corrents jejeje, avui amb una maneta d'epoxi ja li fare foto Amb els seients de devant tinc poca feina By jordigos at 2012-08-28 Amb el de darrera no se ni per on començar By jordigos at 2012-08-28 | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Ago 27, 2012 11:18 pm | |
| Ànims Jordi que això avança molt bé!!! Aquests ponts pintadets, les tapes i el motor d'arranc fan un goig impressionant!!! Salutacionsss i a seguir així de be, esperem més fotos! Pau | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Ago 28, 2012 3:20 am | |
| no......si ja ho dic jo esque esres un pofesina!!!! molt bona feina fa molt de goig | |
|
| |
Thunder
Nombre de missatges : 39 Fecha de inscripción : 08/07/2011
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Ago 28, 2012 4:39 am | |
| Cal dir que la furgo és una mooolt bona base, i cal dir que el Jordi és un artísta | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Ago 28, 2012 10:43 pm | |
| L'unica foto que vaig fer ahir, els pots d'akadyane que li munto, estan perfectes, sense cops, les raquetes giren soletes, tot el contrari que els pots del txarli que van ser el que mes pel sac van donar. val a dir que en Noke m'esta donant una molt bona mà, ahir vaig deixar el xasis imprimat per una cara, pero tanta feina de vegades passa factura, estic convalescent de treure'm una esquirla de ferro del l'ull i avui no anire al local, fins les 3 de la matinada a bellvitge. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Ago 30, 2012 11:39 pm | |
| El compta kilometres, l'he fet de dos un el fons i l'altre el vidre i el marc, tots els interiors aniran en gris rose i crec que el compta blau quedara millor que el marró d'origen, hem manca posarlo a 0 By jordigos at 2012-08-31 El canvi de marxes, ja te els frens fets de fa poc By jordigos at 2012-08-31 I les fotos promeses del xasis, be una foto hem va sortir un color tot curiòs, pero com que encara li falta una mà de pintura anira de gris mes focs, tipus gris irisé, de totes maneres ja te la l'imprimació, la primera mà de pintura i l'antigravilla negre By jordigos at 2012-08-31 | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Ago 31, 2012 7:57 am | |
| Lo tuyo es un no parar, buen trabajo. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Set 03, 2012 9:34 am | |
| Bueno jordi, hoy no he parado tampoco Avui he pintat el xasis ja en el color bó By jordigos at 2012-09-03 Com que s'ha secat li he presentat el pot esquerre, i al final l'he muntat By jordigos at 2012-09-03 | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Set 03, 2012 9:58 am | |
| Bona feina Jordi, i quin ritme!! Realment fa goig de veure Salutacions! Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Set 03, 2012 11:36 pm | |
| Ara ja he començat a treballar i el ritme va de baixa, pero espero tenir el xasis a terra amb les cuatre rodes llest per posar-hi la caracola al damunt la setmana que ve o l'altre, encara haig de desllantar les rodes pulirles repintarles i sanejar i pintar de vermell els amortidors, falta saber l'horari de la setmana que ve, en principi a partir de la tercera setmana començo el torn de nit i aleshores si que cundira la feina jejeje | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Set 05, 2012 12:16 am | |
| Aquest mati escapadeta al local La placa del numero la torno a posar on era By jordigos at 2012-09-05 I els amortidors ja estan lijats i amb la imprimació 4x4, ara falta pintarlos vermells, tot i que d'origen eren negres By jordigos at 2012-09-05 By jordigos at 2012-09-05 He agut de desmuntar el pot esquerra, hem faltaba posar les grapes del fre i la benzina i els tubs hem pot la presa | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Set 05, 2012 1:40 am | |
| Es cert que vas molt de pressa Jordi, pero no et preocupis, si l'acabes rapid i vols acabar de rematar un Dyane...jejejeje
Salutacionsss i a seguir aixi de be si la resta queda tan bé com aquest xassis serà digne de concurs!
Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Set 06, 2012 9:27 am | |
| Tarda molt fructifera. llastima que es l'unica tarda d'aquesta setmana que he pogut anar ja he treballat de mati, la resta de setmana y dema de tarda hem putejen el que volen i mes, pero que hi farem paciencia, despres de tardes així tornes amb les piles carregades Començem per treure el xasis de la "cabina" (son unes lones penjades amb filferro y un ventilador tropicano By jordigos at 2012-09-06 Muntem la instalació de fre y benzina que va al xasis i posem els pots de suspensió By jordigos at 2012-09-06 Tembé posem topes i la plaqueta de numero de xasis adicional al gravat, la vaig treue per pintar esclar By jordigos at 2012-09-06 Pont de darrera muntat By jordigos at 2012-09-06 I el de devant que bunic By jordigos at 2012-09-06 El tambor ja sense femella per deixar fets els frens de darrera, pero el tambor no surtira sense l'extractor Misnenaaaaas!!! toma nota jajaja By jordigos at 2012-09-06 Els amortiguadors, els he revisat i van perfectes, dussos, sense ni una perdua d'oli, pero com estaven lletjots, una maneta de vermell amb detall inclós By jordigos at 2012-09-06 En Ximo remenant la seva furgo, sense la seva ajuda i suport la Quitèria es quedaria en projecte By jordigos at 2012-09-06 | |
|
| |
Jordi
| |
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Set 08, 2012 1:32 am | |
| Bé Jordi bé! Sembla que les lones penjades amb filferro i el tropicano donen bons resultats jejejeje Almenys a les fotos s'aprecia una bona feina i el muntatge molt ràpid. Pel que al velocímetre respecta he observat que en molts cotxes antics els numeros i dibuixets en blanc es troben en molts casos deformats, això ja era així de sèrie, es culpa de la calor o... Salutacionsss i a seguir aixi de bé!!! Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Set 08, 2012 2:20 am | |
| Originalment aquest compta kilometres era del model "Dalí" tenen els numeros mes gruixuts i amb la calor es desfeien, el seu anterior amo m'el va regalar, pero previament li va passar un drap amb cristasol i va esborrar l'obra d'art, vaig combinar el vidre d'un de marró, l'original de la furgo, amb numeros mes moderns amb el fons blau del antic, m'agrada molt el resultat, tot i que si algu hem proposa un cambi amb un de petit li faria encantat
Editat per darrera vegada per Jordi el Dl Set 10, 2012 10:21 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dg Set 09, 2012 2:53 am | |
| Hola Bona tarda, Hem estat fora i ara m'assabento de la feinada que has anat fent aquest estiu al local. Quitèria es un nom original. ""segueix així"" els resultats es veuran molt aviat, anim i qualsevol cosa ja saps on som. | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Set 11, 2012 12:51 am | |
| Jordi ets una màquina no pares mai, sempre tens una cosa o una altra per restaurar enhorabona | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Set 12, 2012 9:00 pm | |
| Mes cosetes, li posare un fars rodonets, li quedaran millor que els cuadrats que tenía preparats, llestos per imprimar i pintar | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Set 12, 2012 10:39 pm | |
| Jordi Estic Segur Que amb els rodons Quedara Molt Millor felicitats | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Set 13, 2012 10:07 am | |
| Sabes que puedes venir por el cuando quieras.Pero primero prueba a destensar completamente las zapatas de freno luego colocas la rueda y con un mazo de goma o interponiendo una madera sobre el martillo y vas golpeando la llanta con cuidado por todos los lados de la llanta para no entregirar el cojinete sobre el eje. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria | |
| |
|
| |
| Restauració AKS Quitèria | |
|