2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració AKS Quitèria

Ir abajo 
+16
xamberg
reggae
albert23
Julio ortega
sergi2cv
nel
azu65
THOR
noke
RICARDC8
Angels
misnenasdoscv
Thunder
Paufont
joaquim
Jordi
20 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDs Des 29, 2012 11:55 am

quina sorpresa més bona, aquesta tarda no t'ho esperaves veure així la Quitèria, t'està quedant de cinema molt bé molt bé
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDs Des 29, 2012 12:11 pm

Ostres quin avanç company!! Very Happy

Quedarà realment elegant, el primer cop que vaig veure aquest gris en les primeres fotos no em pensava pas que fos tant fosc, crec que li donara un toc d'elegancia molt curios tot i ser una furgoneta! Shocked

Anims i quan la tinguis a les teves mans a posar-se a la feina per a tenir-la llesta ben aviat i començar a disfrutarla!! Wink

Salutacionsss Jordi i a seguir aixi de be!!! Very Happy

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Julio ortega




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/10/2012
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Restauració AKS Quitèria, una bona feina!   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDs Des 29, 2012 10:36 pm

Hola Jordi,

Com m'ha agrada la teva furgo, esta quedant molt xula, ja tinc ganes que la meva comenci a veuren's com la teva. Ànim que ja queda menys, el color que has escollit es molt encertat! m'ha agrada!

Una forta abraçada,
Julio.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDt Gen 01, 2013 11:29 pm

Molt xula Jodi.
Practicament ja la tens acabada.
Esperem la presentació per la calçotada.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 12:18 am

THOR escrigué:
Molt xula Jodi.
Practicament ja la tens acabada.
Esperem la presentació per la calçotada.
Tot i que hem faria molta ilusió ho veig molt dificil, tinc que muntarla tota abans de passar l'itv, i en fer aixo ja trigare uns quants dies, ben be 15. L'ITV despres de passarla triguen 15 dies en donarte la fitxa tecnica, i encara haig d'anar al notari, a trafic, l'unica manera d'anar a la calçotada amb la quiteria seria amb unes matricules d'un altre aks en marxa que tingues itv i asegurança.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 2:09 am

no sé si la podrem veure el dia de la calsotada, però de ben segur que esta quedant wuapisima
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 6:40 am

Gairebé cada mes fem una sortideta, si no es en una es en l'altre, tot i que com la calçotada l'organitzo jo hem feia gracia, pero així si hi han problemes mecanics amb la furgo no estaria tot el que haig d'estar per la calçotada i potser es millor així.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDj Gen 03, 2013 3:43 am

Ostres... doncs jo penso que si t'ho organitzessis filant molt prim podries reduïr una miqueta aquests dies i la tindriem a la calçotada, tot a part, personalment em faria bastanta il·lusió que poguéssim presentar el meu Dyane i la teva AKS el mateix dia, seria un dia de molts estrenos i gent nova! Wink Vinga home, a intentar-ho, i si allí passes alguna cosa ja estem tots per donar un cop de mà, faltaria més!! Very Happy

Salutacionss i endavant!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 3:46 am

no val la pena que corris, per que per molt que apretis per passar la ITV, vindràn els de trafic i et faràn perdre el temps amb els papers...

així tindràs un altre motiu per organitzar una altra trobada al febrer -març per presentar la Quitèria! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 3:52 am

Ja puc confirmar que a la calçotada no hi sera la Quiteria, estara acabada o gairebé, pero els papers es imposible, o m'estresava a fer-ho abans de nadal o ja era molt dificil, i no anava a fer res de papers fins que la furgo no estigues acabada, que després venen presses i les errades derivades d'aquesta, i no vull que quedi res malament, tot ha de sobresortir en ella, jejeje ja farem una trobada exclusivament per presentarla
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 6:14 am

esclar que si.....com diuen per aquestes terres "hi han mes dies que llonganisses... cheers" ja tindras temps de presentarla i aixi la pots acabar de repassar del tot i no et quedaran petites cosses que despres es el que diem : ostres ara tinc que fer allo ...o nomes em falta repasar aixo pero ja ho fare... Mad quan ens la presentis sera com si la citroen la acabes de treure de la cadena de montatge cheers
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 10:06 am

No et preocupis, Jordi.
Les coses bones, es fan esperar.
Trobo bé, de fer un trobada "expresa", per fer la presentació de la Quiteria.
Qualsevol excusa es bona per trobar-nos. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 12:08 pm

Trobo que el color de la furgo és molt maco! A veure si la quedada on presentis la furgona vinc i hem presento jo també!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDj Gen 10, 2013 9:51 am

A QUE JA HEM TROBAVEU A FALTAR?

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0007tmb

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0012jc

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0013vn

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0015vg

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0016qv

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0017mk

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0018fs

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0019bd

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0023mz

Avui per fi després dels nadals No en que hem estat malalts tots a casa, entre constipats i indigestions avui he anat a muntar cosetes, pero per cada cosa que volía muntar hem faltaba una part, per muntar unas cosa, els cargols, per l'altra les femelles, per l'altra la junta etc, etc...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDj Gen 10, 2013 10:14 am

Ostres Jordi, si que feia una "bona estona" que no teniem noticia!!! Very Happy

Casum, si demà a la tarda ja la tindras acabada!!! A l'hora de montar jo m'he trobat sempre amb el mateix que tu, sobretot abans quan tocaba més motos, però ara ja deus tenir el recompte fet del que et falta i un cop ho tinguis tot en mà (que si és tornilleria i això rai...) en un tres i no res ho tindràs enllestit, i amb aquest ritme ja... no veas jejejeje Wink

Salutacions company, esptero que tots ja estigueu bé al 100% i a seguir així de bé!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDj Gen 10, 2013 11:53 pm

l'altre dia vaig veure la Quitèria i la veritat que esta quedant molt bé, no paris Jordi
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 2:31 am

Jordi escrigué:

Avui per fi després dels nadals No en que hem estat malalts tots a casa, entre constipats...
Per dormir amb el cul a l'aire. Laughing Laughing Laughing

Jordi escrigué:
... i indigestions...
Per fotre't fins al cul de caviar, pernil ibéric, marisc, torrons, cava, etc... Laughing Laughing

Tot plegat, han estat problemes "culeros". Razz Razz Razz

Bé, la "furgo", t'està quedant prciosa, com ja t'ho hem dit moltes vegades.

Ets un artista.

M'agrada l'aparcament que te el xapista.

Es gran i en plena natura. cyclops cyclops cyclops

Es presta a organitzar una trobada/merendola allí. Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 56
Ubicació : Lloret de Mar

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 4:08 am

poc a pocm veurem el resultat dels esforsos fets, anim
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 10:31 am

Unes fotos mes

Dins de la furgo tinc un munt de peçes i eines per anarla acabant
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0034lo
pedalera sense gomes per poc temps
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0035kv
sistema de varilles instal·lat, el motor i el cambi esta ple de pols
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0036ao
manetes
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0030uq
Quadre llest per ser instalat
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0029uq
La meva filla, que el seu lema es: La Marina ho fa millor!
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0054zx
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 12:04 pm

t'està quedant genial!!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDl Gen 14, 2013 3:50 am

De luxe company! Dona gust de veure com avança i amb quin detall i precisió, per cert i no ens enganyis, la furgo te l'esta montant la Marina doncs, perquè millor no pot quedar! Very Happy

Anim company que en un tres i no res ja està enllestida!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDl Gen 14, 2013 8:43 am

Avui mes cosetes, hem posat ordre als cables, he passat els cables de la barra de fars, i al alinenarla he vist que el pintor hem va soldar els suport com li va sortir dels ous Evil or Very Mad ara quan posi el reglatge els fars hem miren directament a un pam devant de la furgo, ja veurem com es soluciona, suposso que desmuntant la barra, tornant a tallar, soldar, pintar, pero ho faría el pintor en penitencia per cagarla, de totes maneres probare si es poden ajustar per la femella i si no queda lleig ni malament s'ho estalviara.

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0060co
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0061p
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0058mw
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0063qd
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0059udy



Editat per darrera vegada per Jordi el Dg Mar 31, 2013 10:29 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 9:50 am

No parem Shocked


El primer que hem fet en arribat al pintor, primer he fet uns encarrecs, he anat al local a buscar mes peçes que les he trobat casi totes cheers
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0072cl
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0073ow

Els tapacubs afro
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0086ln

finestres laterals casi finiquitades, manca tallar el junquillo pero ho fare amb dremel
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0090cfa
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0089xy
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0088gw

capó a lloc, tot i que encara falta la planxa insonoritzant, pero hem moría de ganes de fer la foto
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0081ex

la tira del airejador posada a lloc i preparada amb una cinta per poder collarla
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0082bh

acabat i amb el netejaparabrises, el vaig comprovar i netejar ahir
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0083yk
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0084gj

Pasamurs de benzina
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0076ae

Canya de direcció
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0085fj

suport llauna que ahir no el vaig fotografiar
Restauració AKS Quitèria - Página 6 Img0077sdj
i per avui ja prou, ja li veig les banyes per començar a agafarlo, hem manca encara fer una comanda a casis pero hem deixen una junta de parabrises i espero deixarla el divendres completa a falta d'ajustarli quatre coses
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 10:01 am

Osti tu...

Veig que t'ho montes molt bé amb la carn i els calçots al local, bon material! Laughing

Anims que ja la tens, es questió de no res ja! Amb fins i tot els cromats a les gomes de les finestres això farà molt i molt de goig!! Very Happy

Salutacions crack i si es compleixen les espectatives... impacients perquè arribi divendres!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 10:30 am

Demà dimecres vaig a veure en Bertu a Sarria de Ter perque hem doni la barra d'estabilitat del Xesco y algunes peçes y cargols varis per acabar el projecte, dijous aniré al pintor ben poca estona, al matí haig de tornar l'eina de posar els junquillos y preparar les peçes per muntarles y la tarda es fa curta, espero deixar-lo ja amb parabrises dijous y finiquitar divendres, quedara pendent el segon silenciós que ala llista no el tenen, o m'espero que segons diu la Mª Angels arriba divendres o el demano a casis la setmana que ve
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Restauració AKS Quitèria - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 6 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració AKS Quitèria
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració Charleston
» Restauracio 2cv6 CT
» RESTAURACIO PERDIGO
» Restauració AZU de 1965

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: