2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració AKS Quitèria

Ir abajo 
+16
xamberg
reggae
albert23
Julio ortega
sergi2cv
nel
azu65
THOR
noke
RICARDC8
Angels
misnenasdoscv
Thunder
Paufont
joaquim
Jordi
20 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDs Feb 02, 2013 11:20 am

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Babeando2
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDt Feb 05, 2013 11:37 am

Ja esta muntada, avui ha recorregut un km desde el pintor fins a casa d'en Ximo, perd una mica d'oli i he fet un merder a casa del Ximo, dema hem toca anar a recollir oli amb un sac de serradures.


En Javi, tant content de que hagi acabat la furgo com si l'hagues acabat ell, satisfet d'havermela venut y que arribi a bon fí.
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0291w

Fora de casa del pintor, ha costat bastant arrencarla, pero després aguantabe molt be el ralentí
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0292ak

El contakilometres estrenat, recorregut de cal pintor a cal Ximo, ens hem creuat amb la policia local, els hem fet adeu amb la maneta i no ens han dit res, per sort affraid
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0293ns


Aparcada a casa d'en Ximo, aqui es veu la perdua d'oli, es veu que esta tota la finca feta un desastre, pobre hem sap tope greu, al taller del pintor no hem vist res, una goteta pero no ens hem preocupat
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0295sw


El que si que m'ha passat es que pensaba que alló no es movía i que el motor estaba fet malbé ja que no tiraba gens ni mica, fins que m'he adonat que el pedal anava bastant dur i l'he trepitjat a fons, i va com una seda cheers
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDt Feb 05, 2013 11:30 pm

¡¡¡OLE!!!, ¡¡¡OLE!!!, ¡¡¡OLE!!!.
Per fí ja ha caminat el seu primer Km.
Llàstima de la fuita d'oli, però a això ja li trobaràs la solució.
Ara cal documentar-la i assegurar-la.
Ha estat un llarg procés fins arribar aquí.
Gràcies per compartir-lo, i enhorabona.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDt Feb 05, 2013 11:41 pm

Acabo d'arribar del notari, ja es legalment meva, divendres a trafic amb el paper timbrat que hem donaran i en uns 15 dies a surcar les carretres.

Estigeu atents al post de trobades que en farem una trobada de presentació com la padrina d'en Trema


La fuita d'oli es una ullera, quan el vem muntar el vem provar i no perdía d'enlloc
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDc Feb 06, 2013 11:27 am

Quina il.lusió que ja estigui llesta! Very Happy Dóna gust saber que després d'un treball tant pulit i agradós la furgo funcioni i tot bagi prou bé, a part de detallets com potser la duresa del pedal i lamentablement la ditxosa pèrdua d'oli... Rolling Eyes Però ja se sap, i s'ha de contar que aquestes cosetes sempre hi són, al final es que també forma part del hobby, les coses perfectes costen molt, i per mi aquesta fuergo ja ho és perfecta, això no són més que detallets, i en quant a l'oli del terra, una passada de "karcher" abans que s'impregni massa i ja està solucionat home Wink

Salutacions i ara esperem impacients poder-nos trobar i veure aquest treball!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDc Feb 06, 2013 9:59 pm

Jordi escrigué:
Estigeu atents al post de trobades que en farem una trobada de presentació com la padrina d'en Trema.
Quin lloc?.
Quin dia?.
A quina hora?. Laughing Laughing Laughing

Jordi escrigué:
La fuita d'oli es una ullera.
Li posaràs unes ulleres de silicona?.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDc Feb 06, 2013 10:22 pm

En el cotxe les hi porto de silicona, pero ara per ara només en tinc de goma per posarli al a furgo, tinc un motor per muntar a casa i segurament li posare ulleres de silicona, i a mes les noves juntes de tapa de balancins de burton que es veu que son la canya.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDc Feb 06, 2013 11:54 pm

Feoicidades por ese trabajo bien hecho
Ahora toca disfrutarla
Si necesitas hora para itv me sobra alguna en zona franca
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDj Feb 07, 2013 8:28 am

Ostres Jordi, no sabía que eras iteuvero Laughing pero me cae lejos, me ire a Sant Just o a Hospitalet a hacer la rehabilitación de tarjeta y la inspección, que como tengo que ir varias veces la zona franca no me cunde, si solo fuera pasar la itv allí me tenías.

Avui li he cambiat les ulleres de la culata esquerra, perdien tant que començo a dubtar que fos un problema de posició o estat d'aquestes, si no mes aviat que deu haber un got embussat i te massa presió, de totes maneres no ho he pogut comprovar, no hi ha manera de que arrenqui, un cop ho fa va rodona i tira que no vegis, pero quan dones al demarre aquest gira a 0,2 revolucions per minut, no es de batería segur...

Be, no m'entrrotllo més Wink

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0304gh
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0305ab
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0307gg
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0308zm
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0309hf
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDj Feb 07, 2013 11:05 pm

Pues si que voy casa mes 10 o 12 veces a pasarbla itv de la empresa
Pero ni con esas te dejan pasar una¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDg Feb 10, 2013 10:53 am

T'ha quedat preciosa Jordi, però si em permets una petita critica, ves amb compte amb els de la ITV, no se si és un efecte obtic, però per les fotos sembla que la barra de fars és considerablement mes llarga al far dret que a l'esquerra, i per això te la poden tombar si detecten que s'ha modificat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDg Feb 10, 2013 11:18 am

nel escrigué:
T'ha quedat preciosa Jordi, però si em permets una petita critica, ves amb compte amb els de la ITV, no se si és un efecte obtic, però per les fotos sembla que la barra de fars és considerablement mes llarga al far dret que a l'esquerra, i per això te la poden tombar si detecten que s'ha modificat

M'ho mirare be doncs, en principi s'ha tallat el mateix de cada banda exactament, es posible que hi hagi un far inclinat cap enfora i l'altre cap endintre una mica, els fars no el he regulat ni d'alçada ni de paralelisme, sols una mica a ull.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 9:56 am

uoooo!!! ja la tens acabada!! el color mole moltt!! pero ala barra de faros quin invento li as fotut? ta quedat genya!!!!! rollo un caragol quan li aranques una antena!!xd

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDt Feb 12, 2013 10:23 am

Comprobat, es un efecte optic, esta perfectament alineat i parell, fixeu-vos que la aleta també es veu prou diferent
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Carman

Carman


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 18/03/2012
Edad : 48
Ubicació : Sabadell

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDs Feb 16, 2013 11:13 pm

xesco escrigué:
uoooo!!! ja la tens acabada!! el color mole moltt!! pero ala barra de faros quin invento li as fotut? ta quedat genya!!!!! rollo un caragol quan li aranques una antena!!xd


Perquè li fas això a las pobres bèsties! Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 8:37 am

Jorge2cvca escrigué:
xesco escrigué:
uoooo!!! ja la tens acabada!! el color mole moltt!! pero ala barra de faros quin invento li as fotut? ta quedat genya!!!!! rollo un caragol quan li aranques una antena!!xd


Perquè li fas això a las pobres bèsties! Evil or Very Mad

+100000 Xesco si tornes a maltractar a un animal, t arrancarè jo el teu pendacle més preciat. Demencial curro a aquesta furgo, curiosament te els mateixos num de matricula que el meu 2cv
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 8:42 am

JAJAJAJJ qui no o ha fet de petit?? Twisted Evil

per cert toni si algun dia vens , estas convidat a una caragolada!! xd Laughing

Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 8:47 am

Una vegada algu em va dir: Si agafes un cargol i li dones la volta, veràs que te un petit anus.... t ho juro, no torno a tastar els cargols a la vida. A mes es molt cruel lo que li fa la gent als pobres bitxos (bossa amb sal etc etc etc) jo prefereixo veurel´s a les fulles els dies de pluja i posar-li trossos d enciam :-) Tal i com ilustra la meva foto viure de bolleria industrial es sinonim d una vida llarga i saludable :-)

Firmat: Antonio G.R. ( La g vol dir glicèrid)
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 10:53 am

Ja hi ha ganes de senit petar aquesta furgoneta tan i tan nova! Dona gust de veure aquestes fotos finals, si de noves realment sortien així de fàbrica devia hasta sàpiguer greu de carregar-les o fer-les anar pel camp.

Salutacionssss

Pau

PD: Mira que es complicat anar parlant de cotxes i acabar parlant de les antenes dels cargols... jajajaja Però ja us ho diré... allà on hi hagi un bons cargols... jejeje Eiii però, que a mi també m'agrada que n'hi hagin per les fulles i tot això, que quan els veig al pati ja surto jo amb la bossa.... Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 5:24 am

Toni escrigué:
Una vegada algu em va dir: Si agafes un cargol i li dones la volta, veràs que te un petit anus.... t ho juro, no torno a tastar els cargols a la vida. A mes es molt cruel lo que li fa la gent als pobres bitxos (bossa amb sal etc etc etc) jo prefereixo veurel´s a les fulles els dies de pluja i posar-li trossos d enciam :-) Tal i com ilustra la meva foto viure de bolleria industrial es sinonim d una vida llarga i saludable :-)

Firmat: Antonio G.R. ( La g vol dir glicèrid)
La bíblia, prohibeix menjar cargols, però..., a Lleida, és el plat estrella.
Segons com estiguin preparats, et pots llepar els dits......., dels peus. Laughing Laughing Laughing
Això, ho dic amb tot el respecte del món, i en cap cas voldria ferir la teva sensibilitat.
Ja sé que ets un gran defensor dels animals, però a l'hora de menjar.... "morte tua, vita nostra".
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 5:28 am

Per cert..., Jordi, ens ten a tots pendents de la Quiteria.
Com tens la ITV?.
On l'aniràs a pasar?.
Espero que facis fotos amb l'enganxina.
Ja has reparat la fuita d'oli?.

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 6:04 am

Estic pendent que m'avisin de l'ITV per anar a buscar els papers i passar la revisió.
La fuita esta camí de ser solucionada, o d'una manera o d'un altra o cambiant motor, pero es solucionarà aviat, si he fet fotos fins i tot dels cargols brunyits com vols que no en faci una de l'enganxina "HOMEEEEEEEEEE!!!"
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDv Feb 22, 2013 9:31 am

Avui sesió de furgo, al final la fuita d'oli era per la culata, no se que li passaba ben bé pero li he posat una diferent i ma de sant, després ens hem barallat amb les llums una estona fins que han anat be, hem falta posar una goma de la porta de darrera y dilluns a tres cuarts d'onze a l'ITV
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0423vd
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDv Feb 22, 2013 9:54 pm

Aquest Matí a Corbera...

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0424dr
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0425ii
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0432tb
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0431zh
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0430um
Restauració AKS Quitèria - Página 8 Img0429p
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 3:38 am

M'alegra saber que ja està solucionat lo de l'oli, el que no m'agrada tent es veure que l'has deixat dormir al carrer amb la neu i tot això, jo vaig deixar el Dyane al carrer mentre sopava, em va entrar aigua i ja em tens secant-ho tot abans d'anar a dormir... Rolling Eyes

Salutacions i a xafar neu ara!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauració AKS Quitèria - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AKS Quitèria   Restauració AKS Quitèria - Página 8 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració AKS Quitèria
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració Charleston
» Restauracio 2cv6 CT
» RESTAURACIO PERDIGO
» Restauració AZU de 1965

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: