| Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 | |
|
+11elnoidelsucre Xavier RICARDC8 Francesc2cv joaquim tremacer ric-art nel misnenasdoscv Jordi Angels 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dv Des 24, 2010 6:00 am | |
| Hola de nou, Som Angels i Josep Mª com vaig comentar a presenta'l, em passo ara aqui perque penso que es el lloc adequat per continuar pujant fotogràfies de la restauració d'en PERDIGON . Aqui van unes que penso us agradaran. això es la preparació per treure'l d'on era , ja que no hi habia porta gran nomes una petita per la qual entraven els propietaris així va ser el 2cv volador mes maco. By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 Desitjo que us agradin. continuara.............
Editat per darrera vegada per Angels el Ds Jun 30, 2012 9:00 am, editat 8 cops en total | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Ds Des 25, 2010 11:06 am | |
| Molt maques les fotos, i l'aventura de treurela d'allà segur que també va ser maca, se la veu molt sencera, amb les rodes inflades i tot, endavant amb les fotos de la restauració, així us podrem aconsellar si veiem alguna cosa que se us hagi passat i també felicitar-vos per la feina ben feta. Per que li heu posat "perdigón"? es només curiositat, hem sembla un nom molt maco | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dc Des 29, 2010 11:46 pm | |
| Doncs lo del nom va ser perquè al meu fill petit l'agrada molt toy story i el caball d'en Boody es diu perdigon , a més aquest nostre també te caballs , i com que al meu marit també li porta records de quan de petit anava de caça amb el seu oncle i disparaba perdigons, una cosa i 'altre ens va arribar a pendré la decisió. lo de les rodes inflades es perque les vam inflar per treure'l perque estan deformades, però això no es cap problema hi ha de tot o almenys quasi tot. By chuparrayos at 2011-05-12 aquesta es la prova que les gomes estaven fatal . By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 per dintre una pena també. By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 Una salutació a tots els bicilindrics Angels
Editat per darrera vegada per Angels el Dj Gen 30, 2014 11:26 pm, editat 3 cops en total | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Gen 04, 2011 2:42 am | |
| L'hem pogut posar en marxa. uns platins, unes bugies, una mica de benzina i una bateria han fet el miracle desprès de 25 anys sense funcionar. Comencem a desmuntar Separem xassiís de la carrosseria Comença la feinada de la neteja Josep Mª passa tot el temps lliure amb el perdigon Espero us agradi tant com a nosaltres. Angels & Josep Mª
Editat per darrera vegada per Angels el Dj Gen 30, 2014 11:34 pm, editat 3 cops en total | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Gen 04, 2011 4:03 am | |
| | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dg Gen 09, 2011 9:39 am | |
| bona tarda, de nou estic aqui amb nou material per compartir, desitjo que us agradi tant com a nosaltres. Aquest diumenge pasarem per Sant Feliu a la trobada per veure els vostres bicilindrics estem desitjan veurel's segur son fantastics. By chuparrayos at 2011-05-12 ya hemos acabado de limpiar el chasis ahora a pintar By chuparrayos at 2011-05-12 comienzan los trabajos de pintura en el chasis By chuparrayos at 2011-05-12 [esto ya parece otra cosa ahora si que estamos disfrutando ya esta casi listo By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 se empieza a reparar el piso By chuparrayos at 2011-05-12 adaptacion de las planchas del suelo By chuparrayos at 2011-05-12 se continua en ambos lados ya hemos ensamblado la carroceria By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 se comienza a sellar la carroceria con el chasis hay que esperar 48 horas para pintar By chuparrayos at 2011-05-12 By chuparrayos at 2011-05-12 acabamos pintando el piso de su color de origen
Editat per darrera vegada per Angels el Dj Gen 30, 2014 11:39 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dg Gen 09, 2011 10:12 pm | |
| Esteu fent una feina molt ben feta i molt rapida, quins fieras! A la calçotada us quedareu a dinar? si es que si us hauria de comptar quants calçots voleu, si només voleu passar a saludar allà hi serem, el meu telefon es el 654 96 56 92 per si teniu algun problema en trobar-nos. Fins diumenge! | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Gen 11, 2011 11:43 am | |
| Vamos que os presentais el domingo con perdigon.Redios que rapidez. | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dc Gen 12, 2011 12:41 am | |
| Jjajajajajaja No !!!! encara no esta, som feras però no tant... ondia que costa molt la currada i la pasta. encara no som McGiver. Anirem amb una opel zafira que no te res a veure. xerrarem amb vosaltres i us deixarem dinar tranquils. Ja quan estigui Perdigon farem les sortides complertes.
Gracies a tots pel vostre interès en el tema. ens veiem diumenge.
!!!!Quins cachondos!!!!! | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dc Gen 12, 2011 1:32 am | |
| tot i que no tingueu el cotxe acabat os podeu quedar a dinar igual! animeu-vos! ja veureu lo be que os ho passareu! | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| |
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dl Gen 17, 2011 10:21 pm | |
|
Editat per darrera vegada per Angels el Dj Feb 21, 2013 5:32 am, editat 3 cops en total | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| |
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Gen 18, 2011 2:37 am | |
| J-O-D-E-R!!!!!! D'aixó se'n diu rapidesa!!!
Quan acabeu si voleu passeu per casa que jo en tinc una d'igualeta per restaurar jejejej
felicitats per la feina i anims que cada vegada queda menos per disfrutar del perdigon! | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Gen 20, 2011 3:01 am | |
| Hola Angels
No et recomano el cambí de c-8 si no treus més caballs al motor. ja que es un diferencial més llarc que els de 2cv i el teu es més curt que els de 2cv, si sumem la falta de aerodinamica de la furgo et trobarás que en les surtides llargas no podrás posar masa la cuarta, aniràs més a poc a poc, més consum i patirà més el motor.
Tinc canvis desmontats per altres mals, si vols digam-ho.
Jo en el meu 2cv porto sempre canvis de furgo ( curt), per aprofitar més les RPM en la directa. | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Gen 20, 2011 3:42 am | |
| Gracies Ricard, ja ens ho van comentar a la calçotada i per ara volem provar, pot-ser que desprès tinguem de posar un de 2cv furgo, estem pendents de que ens vengin un. Peró primer provarem, volem comprovar-ho realment veure com respon i el resultat, ja us ho direm.
Si el canviem ja penjarem també les fotos. Gracies de nou pel vostre ajud. | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dv Gen 21, 2011 3:30 am | |
| Vale, nomes comentaba el que ya ens ha pasat a uns altres companys, de totes maneres crec que tinc el piñó i sería de franc he..., perque no en faré res jo, el guardo més que res per si algú el necesita.
Tu mateixa, si el necesites ja m´ho diràs. 608 73 72 59, hem sap greu que tingueu que desmontar tot un altre vegada.
A10 | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Ds Gen 22, 2011 8:12 am | |
| - ric-art escrigué:
- Hola Angels
No et recomano el cambí de c-8 si no treus més caballs al motor. ja que es un diferencial més llarc que els de 2cv i el teu es més curt que els de 2cv, si sumem la falta de aerodinamica de la furgo et trobarás que en les surtides llargas no podrás posar masa la cuarta, aniràs més a poc a poc, més consum i patirà més el motor. hi estic completament d'acord, en els 2cv que s'els munta un 650 el cambi de c8 va de conya. A la furgo li va molt be el seu cambi,si has de anar amb carrega, per ferla servir amb us de turisme li va be el cambi de 2cv ja que no es queda tan curt i encara venç la poca aerodinamica que te la furgo i en recte sense vent en contra pases del 90 per hora, pero el del c8 li es llarg, en qualsevol petita pujada es quedaria clavada. - ric-art escrigué:
- Jo en el meu 2cv porto sempre canvis de furgo ( curt), per aprofitar més les RPM en la directa.
Amb aixó no hi estic massa d'acord, a cada cotxe el seu cambi, crec que tots els enginyers que van disenyar tots aquestos cotxes potser en sabran més que nosaltres de repris i sortida ha de anar de conya pero la velocitat punta ha de baixar i puja el consum per carretera. | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dg Gen 23, 2011 11:12 pm | |
| Tens raó Jordiet el consum puja i si tems la carburació cambiada més, pero es el preu de anr més depresa i adelantar als camions sense engunia.
Al tindre el més curt el cambí necesita més rpm per anar a la mateixa velocitat, el motor dona els cavalls en una corva aumentan la poténcia a més rpm, per aixó amb la tercera es circula alegrete i la cuarta no s´enfonsa tan a les pujades.
El meu 2cv cuant portaba el motor de visa trucat i cambi de aka Diane podía sircula a 140 en pujada o baixada carregat o descarregat, pero es clar un día que no portaba el limitador de velocitat ( la dona) va fer pet a la autopista.
Tot te un preu | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dl Gen 24, 2011 4:12 am | |
| - ric-art escrigué:
- Tens raó Jordiet el consum puja i si tems la carburació cambiada més, pero es el preu de anr més depresa i adelantar als camions sense engunia.
Al tindre el més curt el cambí necesita més rpm per anar a la mateixa velocitat, el motor dona els cavalls en una corva aumentan la poténcia a més rpm, per aixó amb la tercera es circula alegrete i la cuarta no s´enfonsa tan a les pujades.
El meu 2cv cuant portaba el motor de visa trucat i cambi de aka Diane podía sircula a 140 en pujada o baixada carregat o descarregat, pero es clar un día que no portaba el limitador de velocitat ( la dona) va fer pet a la autopista.
Tot te un preu jo tambe tinc un limitador de velocitat de la mateixa marca si tenim en compte que el coeficient d'aerodinamica no cambía amb el motor el que dius te logica, el motor puja a més rpm i per aixó pot petar abans, de totes maneres motors n'hi han i no son ni cars ni dificils de cambiar, pero ha d'anar bastant millor tal com tu dius, jo no se quin cambi duu el meu 2cv, pero es exacte al que muntava el perdigon, amb la tapa moderna i frens de tambor, i el motor es un AK2, potser se li va posar una mecanica de aks abans de que jo el comprés, el que si et puc dir es que el meu cotxe amb un carburador monocos li fot canya a la majoria dels que anem a les sortides en velocitat punta, i que avanço els camions sempre que no dugui el limitador | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dl Gen 24, 2011 11:44 pm | |
| Aixó es per que el portes molt be apunti bones compresions.
Es el secret dels 2cv, sempre ben apunt... i la suspensió igual les cotes originals son les més estables.
N´hi ha que diuen que el carburador doble no es nota tan, nomes en consum, la meva experiencia es que en un motor original si montes un carburador de Visa es nota, en surtida i velocitat punta, pero el consum es dispara per anar a fondo, també et dic que necesita un filtre gegant per que no s´ofegui.
salud | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Gen 25, 2011 2:14 am | |
| Veig que el dia que ens trobem Ricard tindrem tema de conversa per estona, jejejeje, jo el que he notat amb un doble cos es la recuperacio en altes, quan el cotxe esta en una pujada i li trepitjes et respon més que amb el monocos, pero els consums no s'han de pujar poer un carburador de un cos o de dos, pero si pel pas de benzina d'aquestos, que es el que tambe fa pujar mes de voltes el motor, que corri més en punta i que consumeixi mes aixi com sortir mes rapid, els del visa com que te uns cc mes el carburador dispara una mica mes, ara no tinc a mà les mides pero si que son mes grans els chiclés. El carburador monocos amb el mateix pas de benzina que un doble cos té mes velocitat punta ja que la benzina surt mes ben barrejada amb l'aire facilitant una resposta mes rapida i mes rpm, si vols una velocitat punta bestial posat un monocós amb una agulla mes gran i veuras com voles ras! quan ens trobem poves el doski i m'ho dius | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Gen 27, 2011 10:49 pm | |
| Desprès de llegir els vostres comentaris , ens heu convençut posarem un canvi de furgo a Perdigon i aixi ens estalviem problemes desprès. continueu xerrant del tema , esta interessant . ja adjuntarem fotos no trigarem gaire. Una salutació a tots | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dv Gen 28, 2011 6:56 am | |
| Jordiet, no voldria semblar capsut, el comentaris que faig es en be de tots i tots n´aprenem del xafreig de tots jo el primer.
Els carburadors de doble cos, n ´hi ha de moltes maneres de fucionament ( simultani, progresiu).
En el cas que ens toca son, els dobles, progresius, Primer es obra un cos més petit, perque més petit?, coses de la física diuen que per un pas més petit, amb la mateixa succió, te tendencía ha anar més depresa que un altre de més diàmetre, aquest es ideal per aceleracions a baixes voltes, per ferles més ràpides i evitar ofegats per les resonancies de les presións al obrir i tancar les vàlvules. el segón coss´obra mentre es primer encara s´obra per acabar tots dos en obertura màxima amb el pedal a fons.
El carburador de un sol cos te un diàmetre X en el nostre cas 28 i algún més.
En el doble cos, la suma del diàmetre del primer cos i el segón es la totalitat de díàmetre de entrada de aire- gasolina als cilindres, es clar varia segons el model de vehicle i carborador 18/24, 21/24, 21/26 etc
Com podem veure un carborador, dels nostres citroens, te més pas de aire- gasolina que es tradueix en mes RPM i més consum,si pitjem poc el pedal, nomès obrirem el primer i en teoría tindrem menys consum ( pero aixo ningú ho fa, perque te presa).
Una altre cosa es la cantiat de gasolina que volem que tingui la barretja, cuant més rica més prestacións, pero més consum, tot esclar en uns valors máxims, ja que no sols de gasolina viu el motor, també necesita aire.
Cuant tingui una estona miraré de penjar tota la varietat de carburadors que porten els nostres amics.
Salud i força chevrons.
| |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 | |
| |
|
| |
| Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 | |
|