| Restauració AKS Quitèria | |
|
+16xamberg reggae albert23 Julio ortega sergi2cv nel azu65 THOR noke RICARDC8 Angels misnenasdoscv Thunder Paufont joaquim Jordi 20 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Gen 18, 2013 2:27 pm | |
| avui he anat un segon a deixar les peçes i trastos que duia al cotxe per poder carregar els calçots, pero alguna coseta a caigut Ha caigut la llauna al suport per exemple regulador de fars i un retrovisor | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Gen 18, 2013 4:06 pm | |
| Pel que veig, aquesta setmana que vé, ja la finiquites, i... "a otra cosa mariposa". | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Gen 19, 2013 10:18 am | |
| Ens hi posarem amb els 2cv del Ximo i amb el local que feina no en falta | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Gen 19, 2013 11:50 am | |
| Con lo purista que soy, me encanta como le quedan esos tapacubos! | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dg Gen 20, 2013 11:16 pm | |
| Quina currada Jordí !!! la teva filla també et dona un cop de mà . El color es molt maco quan estigui acabada serà una passada de bonica. Felicitacions per la feina ben feta. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Gen 21, 2013 4:09 am | |
| | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Gen 22, 2013 7:47 am | |
| avui mes cosetes, tot i que hi han poques fotos s'ha fet molta feina, hem destriat tot el cablejat de dins del cuadre, ara manca aclarir llums i muntar-les, tambe hi ha sense foto, el forrament del capó, la gometa que aguanta l avarilla del capó (va dura d'entrar com una pedra) el tub intermig d'escapament, el suport i la goma del segón silenciòs, refer totes les gometes dels terminals femella buff i algun cargolet mes que no recordo, i amb imatges aixó. La primera foto es com la del ultim post pero amb dos diferencies Hem donat al demarre i a les llums i als intermitents, pero la bateria o be no esta en el seu millor moment o te alguna fuga i es descarrega, no ha arrencat pero suposso que aviat ho farà. | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Gen 22, 2013 8:38 am | |
| ya mism esta co rriendo esa furgo buen trabajo. pd.tengo el porron del ximo creo que era suyo el de la calçotada. | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Gen 23, 2013 12:37 am | |
| | |
|
| |
sergi2cv
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 01/01/2011 Edad : 59 Ubicació : Premià de Dalt
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Gen 23, 2013 4:04 am | |
| Carai Jordi aquesta Quiteria està quedant de maravella. Ja tinc ganes de sentirla. Podrem fer curses de furgos | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Gen 23, 2013 9:54 am | |
| Començem be el dia coent uns quants calçots, alguns dels que van sobrar diumenge i alguns mes que vaig comprar ahir aqui posant cables i llums, al final ha quedat a falta del salpicadero per collar-ho, del cuadre funciona tot, el que no he comprobat es el regulador i el rellotge de carrega que no ho podré fer fins que la posi en marxa. i alguna cosa mes, facil de posar per aixó Abans de marxar una foto de lo maca que esta quedant Tambe hem acabat, conectat i provat la bomba d'aigua del lava, que escup una passada, la goma de la porta dreta que ha quedat de conya, pero no he penjat la porta a falta de treure un cargol trencat dins de la rosca on va el tirador, demà acabo llums i intermitents. | |
|
| |
THOR
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Gen 23, 2013 4:55 pm | |
| | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Gen 23, 2013 9:30 pm | |
| No es l'excusa pero mai esta de mes cuidarse, a mes a mes va venir en Ferran, un noi que vaig coneixer a la calçotada i que sense ell no hagués fet ni la meitat de coses ja que amb els cables anava molt perdut, i ja que ve a donar una ma que menys que agasajar els convidats amb unes bones viandes. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Gen 24, 2013 9:42 am | |
| Aquest mati poca feina, he anat a correus, a la ferreteria( dos cops pel meu mal cap) a la llista, he grapat el panell que hem faltaba de fer, i he anat al pintor desde la una i mitja fins les tres i mitja, he acabat la porta i l'he penjat I he posat el salpicadero y he pasat els cables del interruptos de llums i dels intermitents pel foradet, i a lloc, el pintor marxaba i m'estava esperant i no he pogut collarlo ni collar els comandaments. Falta posar un llum de posició i fré de darrera, conectar els cables de les llums i muntar els fars, sangrar els frens, posar matricules arrencarla i correr, a veure que pasarà amb els papers | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Gen 28, 2013 12:20 am | |
| Segur que això per a tu és en un tres i no res el tens acabat salutacions | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Gen 28, 2013 1:04 am | |
| segur, el problema es diu grip, estic tirat al sofa de casa amb la manta, les infusións amb mel i les ganes bojes d'anar a acabarla, ja no hem falta cap peça i esta a punt de caramel, en quan estigui bo dos dies maxim per endurmela d'allà | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Gen 28, 2013 3:40 am | |
| A millorar-se i a acabar-la ja Jordi!! Jo també estic fotut, pero en el teu cas no em podria aguantar d'anar a acabar-la jejeje Salutacions! Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Gen 28, 2013 6:31 am | |
| He fet una escapada a la llista, que la tinc al costat de casa, perque hem mancaba el segón silenciós i ja el tinc, encara m'estic recuperant, a mes el pintor m'està donant presses, jo crec que demà fare veure que estic bé encara que ni sigui així i amb una mica de dooping anirem a fotre-li canya. | |
|
| |
THOR
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Gen 28, 2013 10:19 pm | |
| A veure si et recuperes aviat d'aquesta maleida grip que corre aquest any. Ves al tanto, que les recaigudes tenen molt mala llet. Per cert, ja l'has posat en marxa?.
| |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Gen 30, 2013 11:55 am | |
| He estat malaltó pero no del tot parat, he aprofitat per fer avenços en les peçes que tinc a casa, per exemple: | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Gen 31, 2013 8:36 pm | |
| Ahir día complert a ca'l pintor, ja esta gairebe, frens purgats, cable i pedal d'embrague muntat i tibat, tirador d'arranque, cables del cuadre, volant, parasols, cargols que mancaven per collar de la caracola, cotxe arrencat, va anar d'un tris que no hem faig una volta, el que no vaig fer son gaires fotos | |
|
| |
THOR
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Gen 31, 2013 8:45 pm | |
| Bé, això ja està a la fase final. Ja t'has recuperat del tot?. | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Feb 01, 2013 8:22 am | |
| ya mismo hacer km quees lo que le toca y difrutarla. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Feb 01, 2013 1:11 pm | |
| Ja estic recuperat, ahir també, o sigui dijous i divendres hi ha hagut intensiva de furgoneta, aquest es el resultat. Calefacció, l'he desmuntat tot, cables fora les fundes, grasa i tot a lloc Llums, la feina central d'avui, a mes de les pejilladetes que quedaven penjades, tallar els junquillos i ababar finestres, posar cargols a la carrosería, posar el cargol del comandament de llums, els cinturons(ostres les fotos!) matricules, etc, encara queden cosetes per fer, es el mai acabar. Amb els interios una bona estona, el mando de l'airejador no hi havía manera de collarlo, al final he passat un mascle de metric5 per la femella i mà de sant I abans de marxar una de general. | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Feb 02, 2013 4:06 am | |
| Ostres quin goig Jordi! Això ho tens acabat JA!!! Els interiors t'han quedat de luxe, amb aquest color blanc queda realment pulit, i la guantera ja li dona fins i tot complexitat jejeje Salutacions company i ànim que ja ho tens! Pau | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria | |
| |
|
| |
| Restauració AKS Quitèria | |
|