| Restauració AKS Quitèria | |
|
+16xamberg reggae albert23 Julio ortega sergi2cv nel azu65 THOR noke RICARDC8 Angels misnenasdoscv Thunder Paufont joaquim Jordi 20 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dg Des 02, 2012 10:46 am | |
| Vaig calcar els originals en uns panells nous i avall, soc fuster | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Des 06, 2012 10:57 am | |
| | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dj Des 06, 2012 11:11 am | |
| Anims Jordi que això va a molt bon ritme, tant aviat com tinguis aquesta carrosseria llesta que falta ben poc, serà montar i correr!!! Salutacions i a seguir així de bé!! Pau | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Des 07, 2012 7:19 am | |
| y a mi me llama crak tu si que eres un crak, animo | |
|
| |
Jordi
| |
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dl Des 10, 2012 8:55 am | |
| Espero impacient a demà, per veure loes fotos. Mira de documentar bé, tot el procés de tallar la barra del faros (amb fotos), que crec que serà interesant. Salutacions.
| |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dt Des 11, 2012 7:18 pm | |
| Abans d'ahir li vaig explicar com volía tallar la barra de fars i ahir ja estaba fet, no hi ha reportatge, tot i que es molt sencill, talles arran de suport de far i tornes a soldar respectant el paralelisme fent-li una marca previa, la barra curta fa 84,5 entre forats i la d ela Quitèria ha quedat un cop tallada a 89, 2,5 mes per banda, pero ja va be perque no toqui el capo als fars. Ahir estaba liat amb la xapa de la caixa, quan vaig arribar estaba posant sika especial d'automoció als reforços de dintre perque quedés tot fixat. Mireu que be que estan quedant els panells laterals de la caix, amb la quantitat de copets varis que tenía Les peçes que us ensenyaba ahir casi acabades pero muntades, les havía tret per que pogués tallar la barra de fars, esta una mica torçada d'alçades de suspensió, pero tot cuadra força bé. En aquesta foto es veu a en Ramón lijant els panells del diposit i la roda de recambi, hem estat xerrant mes d'una hora y tota l'estona ha estat lijant i treient copets que ni es veien, es un artista i li agrada que les feines que fa quedin perfectes I alguna peça més que he estat retocant a la feina, maneta de darrera brunyida esperant les companyes per pintarles, com no de gris claret les bases dels llums de matricula, un tal com estaba i un començat a pulir | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Des 12, 2012 4:06 am | |
| Es va veient un treball pulidissim en aquesta xapa!! Estem amb ganes de veure més Jordi!!!
Salut!
Pau | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dc Des 12, 2012 6:02 am | |
| hoola Jordi feia tems que entrava al post de la quiteria i he de dir.....IMPRESIONANT ...es nota que ho fas amb il.lusio i ganes per molts anys haaaa i el xapiste "chapeau" ja ens pasaras el mov d`aquest artista | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Des 14, 2012 9:22 am | |
|
Editat per darrera vegada per Jordi el Dv Des 21, 2012 7:20 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Des 14, 2012 12:59 pm | |
| Hey Jordi! Quina rapidesa amb el soldador!! jejeje A veure a veure si aquesta setmana que ve ja la tens pintadeta i a montar, encara m'atraparás i tot! Esperem més avanços tot i que més ràpid potser no pot anar!! Salutacionsss company Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 15, 2012 4:32 am | |
| peçes ja pintades, hem vaig confondre amb l'ampolla del color i vaig fer seervir el color que vaig fabricar primer, pero ja m'esta be que no estigui tot exactament del mateix color | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 15, 2012 6:06 am | |
| Ostres Jordi no pares sempre pim-pam, pim-pam, t'està quedant tot de conya, però no se perquè el embellidor que tens a la foto sembla que sigui l'indicador de gasololina i bateria d'un C8 jejejeje. L a veritat que aquest color li queda bé em recorda l'original | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 15, 2012 6:13 am | |
| Si que ha quedat be, pero vaig badar i vaig fer servir barnis de carroseries del millor, brilla com una mala cosa i l'original es ben mate, el dimarts li tiro per sobre barnis transparent mate i potser una mica mes de color gris, es massa vermellós encara, he pintat la banda que tenía cola, la de devant estaba molt picada, com es simetric no importa | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Des 21, 2012 7:17 am | |
| Avui he anat al pintor i ja esta pintada per dintre a quedat espectacular iles fotos també, pero fico la tarjeta de memoria a l'ordinador i hem surten dos arxius a la targeta, un dibuix i un altre allxiu que es diu: PLEASE do not acces this disk, algú sap si axió es un virus, per si de cas ara estic escanejant | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Des 21, 2012 8:30 am | |
| No entenc massa d'ordinadors ni coses d'aquestes, si més no, mira-ho desde la càmera o el mòbil que ho hagis fet a veure si des d'allà pots obrir les imatges o arreglar el problema. Vinga Jordi! Esperem aquestes fotos si o si company!!!! Salutacions!!! Pau | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dv Des 21, 2012 9:48 am | |
| | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 22, 2012 5:53 am | |
| | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 22, 2012 6:43 am | |
| Ostres Jordi!! M'encanta aquest color per les furgonetes, recordo haver-ne vist més d'una de les primeres sèries amb aquest mateix color i els donava una sensació de fermesa i brillantor al mateix temps que les feia retro retro! Sincerament, m'encanta! Salutacionsss i esperem impacients a veure quant toca la part de fora!!! Pau | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 22, 2012 7:42 am | |
| el color li queda que "ni pintat" has fet una bona eleccio sera l`envega de les "furguis" aviam quan la coneixem en persona, fins aviat | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 22, 2012 11:57 am | |
| Li han quedat dos churretons i la vol repasar, jo ho deixaría així pero es que aquest home s'ho curra | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dg Des 23, 2012 7:36 am | |
| Quina llástima els churretons... Almenys però t'ho vol repassar, en coneixo jo a un que no li vinguis amb repassar massa histories... Salutacions i esperem més fotos de com va quedant company!! Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dg Des 23, 2012 10:04 am | |
| Tu els veus?, son just després del traveser i abans de la corba del sostre, ja li vaig dir que no calía, que els lijes una mica i puliment, pero diu que quedara millor repintat, ho fa millor del que li demano pobre, i aixó que quan va fer el presupost no s'esperaba que li costés tant, i ni tant sols m'ha demanat un duro de més. | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Dg Des 23, 2012 10:40 am | |
| Sincerament soc incapaç de veure-ho, i l'acabat a més a més es brutal! Son detalls que els has de dir i que possiblement si no ho fessis ningú els notaria pero realment hi son, el fet de que t'ho arreglin com cal dona un detall unic d'acabat al cotxe i del bon treball fet que sempre s'agraeix. Seguiu així tant tu com el xapista i aquesta furgo sera espectacular!! Salutacionsss!! Pau | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria Ds Des 29, 2012 11:44 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Restauració AKS Quitèria | |
| |
|
| |
| Restauració AKS Quitèria | |
|