2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDj Set 20, 2012 6:50 am

Paufont escrigué:
Ah, doncs el braç simplement està desmontat per montar els reforços al xassis, no per a cap altre raó Wink

Salutacionsss i gràcies per l'aclaració!

Pau

Esclar, es molt mes comode per descomptat Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDl Set 24, 2012 3:47 am

Hola a tots,

Sembla ser que el cotxe tenia que arribar a casa la setmana passada, doncs no va ser així, encara no ha arribat... Rolling Eyes De totes maneres aquesta segur que ja el tindrem per aqui, que de fet tampoc ve d'un dia.

Mentrestant, ja sabeu que no em sé estar quiet i m'he de buscar algun entreteniment (a part a sobre del Kart que ara va lent per estudis) he aconseguit que d'aqui pocs dies "algú" faci us del que veieu al a foto, un cop estigui "de nou entre nosaltres" ja us el presentaré, i no, no es el meu Dyane pero... jejeje

A veure si algú endevina cap on van els tiros! Question Question Question

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Nwzm09

Salutacionsss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDl Set 24, 2012 9:47 am

Un ford Farra? Rolling Eyes

Per cert, desendollala que ja esta carregada, almenys quan vas fer la foto
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDt Set 25, 2012 3:32 am

No... no es cap Ford, em penso que us agradarà bastant més, però fins el cap de setmana no tindré temps per anar a fer la feina... Rolling Eyes

Pel que fa a la bateria... doncs ja no sé ni quan están carregades ni quan no, l'agulla del carregador fa el que vol i la bateria está tant malament de lo feta pols que está, no se si aconseguiré fer-li fer el que vull fer, però més val si no vull agafar una suada.

Salutacionsss

Pau

PD: I el Dyane no arriba... No
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDt Oct 30, 2012 10:42 am

Hola a tots,

He estat molts dies sense conectar-me per no tenir internet a casa per averia... Rolling Eyes Comentar-vos que s'han fet molts avanços al Dyane, el xassis ja està reforçat i el cotxe ja és a casa, les vàlvules del motor ja son al seu lloc i el motor sona d'allò més fi, el frè de mà ja m'aguanta el cotxe en pendent, els frens frenen immillorablement...

A part d'això ja tinc també tots els recanvis nous de trinca en una capsa llestos per a montar en acabar la xapa del tot a falta d'alguns detalls que ja us comentaré a veure si entre tots els trobem... Rolling Eyes i anar continuant!!

Se'm ha fet tard, però en quant tingui un ratet ja us pujaré fotografies de tot això Wink

Salutacions!!

Pau

PD: Vaig ser a la concentració de la Fira del Vent i vaig tenir el gust coneixer en Xavier amb el seu Dyane també alla, casualment, un altre Dyane vermell i restaurat que hi havia era d'un conegut de Montblanc també, s'ha de dir que feia goig, ja us l'ensenyaré.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDt Oct 30, 2012 6:27 pm

Vas tastar les hambuguesetes? estan bonisimes, m'alegro que ja n'hi hagin d'avenços
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDc Oct 31, 2012 5:02 am

Doncs la veritat es que no... Entre que l'hora que era, venint esmorzats de casa crec que ja massa tard i encara amb lo que feien de les avionetes per veure i tornar a dinar rapid que tenia examens la cosa no va donar per molt, pero almenys varem poder parlar una estoneta, a la proxima ho farem, espero que ja amb Dyane ja que ara m'hi he de posar de cap ja que no em queda massa temps si vull portar-lo al dia amb el treball de recerca de l'institut, i de fet realment noto que em queda poc.

Salutacionss i a veure si trobo el moment per les fotos...

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 03, 2012 6:58 am

Hola a tots,

Em sap greu no haver-vos pujat encara les fotos, però la veritat es que entre unes coses i altres, no he pogut fer temps pel que tarden a carregar-se...

El cas es que hi ha un problema greu amb el Dyane que possiblement no sigui massa cosa (que ho dubto), com que faci tenir una mala fi del cotxe. Com tots sabeu, vaig comprar el primer Dyane que se'm va posar a l'abast de la mà i això no va ser bò, un cop a casa vaig descobrir que el cotxe tenia una tendència a estar tort, però vaig pensar que com que tenia el xassis partit seria cosa d'això (que prou greu era) i un cop arreglat això desapareixeria, així estaba abans de fer res, facilment s'observa que està tort:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2z4mi5k

I ara, després d'haver reforçat una de les "banyes" del xassis i haver-la adreçat, sembla inclús que encara estigui més tort, es a dir, l'altra banya no trencada està doblegada cap amunt, el dilluns ve el meu xapista a mirar-s'ho, i depen del que li sembli a ell i al mecànic veurem què fem, el cas es que per bé que vagi un cotxe, si t'has de deixar els diners en un cotxe tort no fa cap gràcia, i menys esperant una possible mala resposta de cara a la ITV... pale Perquè si ja ens hem de posar a cambiar xasis, etc... potser surt més a compte malvendre aquest més del que ja ha estat i mirar-s'ho d'una altra manera.

No ho se, en els pròxims dies tindre conclusions, ja us posaré una foto de com està ara a veure que us sembla o que opineu, però la veritat es que el tema em te deixat per terra No

Salutacions

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 03, 2012 8:02 am

no pateixis gens ni mica, aquestos xasis son tant durs i resistents en conjunt com maleables per parts, segurament tens una banya de devant a partir d'on cau la caracola mes pujada que l'altre, el meu estaba pitjor, vaig treue el motor i el cambi i a base d'anar adreçant els bonys que sortien es va posar recte, en un dyane es mes delicat despres fer cuadrar tot el morro si no esta a lloc tot pero no imposible, evident que amb una base que estigui perfecte tens menys curro pero que jo sapigui no existeix el bicilindric insalvable, i si cal es cambia el xasis per un donant en mes bon estat i avall, no facis excesiu cas del que et digui un mecanic i/o planxista que no vulgui "jugarsela" (per la majoría d'aquesta gent el xasis es sagrat" o treballar una mica mes del compte.
I anima't! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 03, 2012 8:48 am

hola pau no et desanimis despres de veure el que fas amb el soldador (aquell artilugi que fas fer)no creec que tinguis cap problema en possar-ho tot a lloc..com be diu en jordi si veus que el xassis esta molt fet caldo en busques un donant i avall..una abraçada ben forta."nothing is impossible" cheers
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 03, 2012 10:08 am

Pau! Per això no et treguis el cotxe! això es lo que menos mal de cap t'ha de donar! un xassis fet malbé es quan presenta això!

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 12102008010

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 12102008005

En aquest cas, la corrosió ha sigut tanta, que ha estripat la bigueta de l'estructura del xassís, aquí si que és imposible d'adreçar ja que per molt que soldis lo unic que fas es devilitar la zona més o foradar-ho tot amb l'escalfor


Jo, en aquest sinistre, com pots veure, vaig doplegar el xassís una mica com es pot observar al pernil que està tot doplegat i a part que la guia de punt mort del canvi em quedava molt molt molt cap a dins quan sempre se m'havia quedat a "rans" de la guia

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Cimg2605k

per sol·lucionar-ho, vaig fer un tir vectorial que se'n diu, consisteix en lligar una cadena entre la punta del llarguer del xassís i un punt que sapiguis que està bé i que sigui fort (on es collen els amortidors al xassís) i amb un gat arropenjat a la cadena en un cantó i en l'altre al punt on és localitza el plegament

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Dibujoadreadadexasss

aixó treient el braç de suspensió i per anar be, lo que s'hauria de fer es muntar l'aleta, el capó i el frontal i anar estirant el xassís a poc a poc fins que veguis que et cuadra tot! despres, s'han de fer uns cops a on hi havia hagut la plegada i soldar-hi un reforç i te quedara el xassís xapó!

no t'ho explico per que ho hagis de fer tu, si no per que veguis que no és imposible i que no t'has de rendir aquí!

Aquest procediment és una mica perillos ja que et pot sortir el gat disparat!

Anims i no llencis la toballola!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 03, 2012 12:24 pm

Hola companys,

Abans que res, donar-vos les gracies a tots per l'alivio que m'ha suposat llegir les vostres respostes, encara no ho habia parlat amb el mecànic ni el xapista, pero abui a la tarda mirant-ho i parlant amb el meu pare (sense haber restaurat mai cap cotxe i, la veritat, no sent cap gran entès) estavem patint sobretot per si no passes la ITV o alguna cosa per l'estil, a part de que ens pogués quedar el cotxe doblegat després d'invertir tots els diners i esforços que estem fent i que després el cotxe no pogués circular, i llavons ha sigut quan ha sortit lo de que si era una cosa massa complicada o greu treurens-el de damunt abans d'enterrar-hi més diners i feina. I la veritat, m'ha xafat la tarda que el meu primer cotxe pogués acabar tant malament... Rolling Eyes

Veient l'explicació tan detallada que m'aportes Nel, veig que realment, en la teòrica si més no, doncs no és tant complicat, però m'ho he estat mirant amb el meu pare i li he ensenyat i ho tinc clar, diguin el que diguin si ho heu fet i funciona com en el teu cas i el del Jordi, ho facin al taller o ho faci jo el cotxe es queda a casa, tot i que també es un bon cop de puny a l'estomac ja que em suposa un retrás més a sobre del que ja porto acumulat.

Bé, ja us aniré informant doncs, a veure com ens n'anem sortint i moltes gràcies a tots de nou per el vostre suport i ajuda, de debò que s'agraeix. Wink

Salutacions

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 03, 2012 8:34 pm

Paufont escrigué:
tot i que també es un bon cop de puny a l'estomac ja que em suposa un retrás més a sobre del que ja porto acumulat.

D'això Pau no te'n facis una muntanya, quan et poses a restaurar un cotxe, saps quan comences, però mai quan acabes, i les preses sont molt dolentes per que mai acaba sortint res be!

Per lo de la ITV, no pateixis! corren molts dels cotxes que tenen aquest tipus de xassís amb ell doplegat i si no hi ha una fisura o una exageració desmesurada que el cotxe no quadra ni a patades no diuen res, ja que normalment no influeix ni al desaliniat de les rodes ni a res per l'estil que és el que ells et miren!
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDt Nov 06, 2012 10:46 pm

nel escrigué:

D'això Pau no te'n facis una muntanya, quan et poses a restaurar un cotxe, saps quan comences, però mai quan acabes, i les preses sont molt dolentes per que mai acaba sortint res be!

Per lo de la ITV, no pateixis! corren molts dels cotxes que tenen aquest tipus de xassís amb ell doplegat i si no hi ha una fisura o una exageració desmesurada que el cotxe no quadra ni a patades no diuen res, ja que normalment no influeix ni al desaliniat de les rodes ni a res per l'estil que és el que ells et miren!

En nel té tota la raó.
Et recomano que li facis cas.
Es natural que tinguis presa per enllestir-lo, però crec que has de tenir una mica de paciència.
Hi han restauracions que duren anys, es fan poc a poc però a consciència, i quan estan acabades, pràcticament, superen a l'original.
Ànim i endavant
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 10:30 am

Gràcies per les vostres respostes companys i perdoneu el retràs en contestar, poc temps que he tingut l'he dedicat a pujar els avanços a un foro de motos clàssiques que fa anys que estic i que feia moltíssim temps que no els mostrava cap avanç Rolling Eyes

El xassis ja se'l va mirar el xapista també, i va dir que no era cap problema, que amb les aletes montades ja el fariem cuadrar tocant el reforç que es el que ell creu que està montat de manera que queda un xic baixa la banya, no que l'altra estigui doblegada amunt... bé, ja es veurà, no m'hi vull trencar més el cap.

Dit això, comentar-vos que ja ens hem posat de cap amb el cotxe abui per la tarda amb les eines i materials del xapista i ostres tu... si haguessiu vist com pulia una maquina que ell tenia i jo amb la porqueria del taladro que acabaves amb el braç destrossat i ben poca feina feta... jajajaja Laughing Bé el cas es que hem començat a pulir per damunt gran part de la carrosseria i hem tret el vidre de davant (no us podeu imaginar la feinada que hem tingut... la goma estava com una autèntica pedra!! Shocked ). També ha emmassillat els principals desperfectes de la carrosseria a falta de pulir-ho perquè se'ns ha fet fosc. Demà amb llum de dia i una bombeta nova per l'halògen ho acabarem de perfilar i comentava també de començar a donar fons. Bé doncs, ja us aniré tenint al cas. Wink

Abui entre que s'ha fet fosc i que havia d'anar a tancar el cotxe al magatzem que es al carrer de sobre de casa (no us vulgueu imaginar com el porto... jajaja ja us faré una foto) doncs no he tingut temps ni llum per a les fotos, però demà avans de fer cap més avenç en faré unes quantes perquè el veieu pas a pas com ha de ser Wink

Salutacionssss!!!

Pau

Ah si... se'm oblidava comentar-vos que demà també aniré a veure un amic que te un taller per a demanar-li roba per a tapissar el terra i les parets, així com una bomba d'aigua elèctrica pels llimpiaparabrises i alguns detalls més. I avui també m'ha arribat el mirall original cromat del costat del conductor... fa goig de veure! Very Happy Bé, no m'enrollo més que soc un pesat, us dec les fotosss!!
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 10:38 am

Ho veus com lo del xassís no era res! me n'alegro de que ara ho veguis amb uns altres ulls!

anims que ja queda menos!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDj Nov 15, 2012 10:54 am

Moltes gràcies Nel! Oi tant que si, i ara a més a més havent vist els avanços que hem fet abui i tot el material que tinc a casa ho veig molt a propet!!! Wink

Per cert, no tinc les fotos dels avanços, pero si d'un Dyane que hi havia a la concentració del Plà de Santa Maria que davant la meva sorpresa era d'un conegut de Montblanc com jo!! Tan de bo el meu quedi igual o semblant!!! Aqui el teniu, la idea es que el meu quedi identic, però amb la capota negra (que ja la tinc) i el paraxocs en comptes de cromar, doncs blancs o com a blancs, que es com els portava quan el vaig comprar i ja m'agraden (a part de que cromarlos deu valer... buff Embarassed jajaja)

Altre cop, aqui el teniu, espero que us agradi tant com a mi:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2hdazip

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Ifopw3

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 5ufd6a

Salutacionsss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDv Nov 16, 2012 3:02 am

Contra un com aquest em vaig estampar jo quan vaig deixar el cotxe plegat (les fotos que et vaig passar l'altre dia per lo del xassís...) Sad Sad Sad Sad Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDv Nov 16, 2012 3:26 am

El teu no quedara així, quedara molt millor Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDv Nov 16, 2012 5:28 am

molts anims paufont que al principi tot es una montanya i despres quan mires enrrera ja ha fet el cim Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDv Nov 16, 2012 10:11 am

Hola a tots!

Nel, doncs llavors dedueixo que tu i el Dyane no teniu massa bon rotllo... Rolling Eyes Les coses a vegades son tan toves per a trencar-se amb facilitat i a vegades tan dures com per trencar les altres... Rolling Eyes (Per cert, estàs molt i molt a prop, a veure si algun dia et deixes veure per aqui Wink )

Jordi i Joaquim! Moltes gràcies pels ànims a veure si tot es veritat!! Wink

Be, deixeu-me que us mostri els avanços que hem fet amb dues tardes, amb molt poc temps m'ha donat la sensació d'haver fet molt!

Materials!:

Massilla i fibra que l'usa mesclada per a fer-ho més dur.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Ipd369

Radial amb disc de pulir i les "paletes" aquestes d'aplicar la massilla:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 21dluyw

Un compressor com déu mana (a radere podeu veure el "artilugio-compresor" que jo tinc, fet pel meu avi abans de la guerra jajaja):

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2j8nif

I una pulidora que m'ha sorprès, recordo els dies que ho vaig intentar jo amb el taladro, acabar amb el braç destrossat i pulir una merda, perquè no dir-ho... i amb això es brutal lo bé i rapid que es fa, de veritat! Shocked

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Dmz28m

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 35inc0k

I començem amb els avanços del primer dia:

Gomes fora:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 15x7j8n

La reixeta de davant del ventilador pintada (bueno, això ho havia fet jo ja fa dies...)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2zyhret

I aqui teniu com es va començar a treballar la xapa:

Pulit a radial amb el disc milfulles pulir tota la part sota la finestreta que jo vaig enfibrar per treure la resina, etc... i primera emmasillada:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2eolir5

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2hycprk

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2aijak3

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Drfdpk

La part posterior del cotxe, aquesta xapa està bastant malament perquè va ser pulida a radial i arreglada algun altre cop a cops de martell i ara donarà guerra, de moment amb uns martells "peculiars" el xapista ho ha deixat bastant bé i li ha donat una finisima capa de massilla que veureu més endavant en d'altres fotos, i després afegint-hi el "fondo" ja acabarà de matar els desperfectes que seràn pocs:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 35iaogy

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 F9qhvt

La "biga" inferior del costat del conductor que tambés estaba força tocada... amb la primera emmassillada:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 9zvlau

L'interior del cotxe amb una lleugera capa a spray d'engravillat al terra des d'on va el seient de darrera fins just al principi de la pedalera, a falta d'alguns retocs (aqui esta brut de pols i sorra, no s'aprecia bé) damunt anirá tapissat i damunt del tapissat hi posaré unes alfombres de goma.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Zlc760

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 10nhvgh

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2w2iql2

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2hh3eb5

També vam treure el vidre de davant, feeeeeeeina rai!!! La goma estaba feta un pedrot de dura que estava, i vam tardar una bona estona en treure'l, ja que el vull cambiar que està molt ratllat, i de pas compraré la goma, així com la de la finestra de darrere noves.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 5wkms4

Bé, i anem als avanços d'avui!

Aqui teniu el cotxe reçent portat al garatge (casum... m'he oblidat la foto de com m'ho faig per portar-lo d'un lloc a un altre... Rolling Eyes jajaja)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 33283gz

Peçes i recanvis de la "matança" per tot arreu, mireu per on mireu...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 98eolz

Bé, no tinc fotos de mentres treballavem, es llastima perquè sempre és interessant, pero bueno, un altre dia ja les farem, el que avui hem fet es pulir algunes emmassillades que vam fer l'altre dia i tornar a emmassillar damunt, així com anar localitzant més desperfectes minúsculs i pulint fins que quedi llest al 100%. Així ha quedat, la diferència es poca pero hi ha certa feina:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 15evj1d

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 244qz2u

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 24vtw1v

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 157hw6c

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2uejgog

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 35n34w8

I després de tot això, cap a l'altre magatzem i fins el pròxim dia Wink

Espero que us vagi agradant el procés i les fotos (que deu ni do l'estoneta que m'ha costat pujar-les... Rolling Eyes ), a veure si demà hi penso i faig unes bones fotos de tots els recanvis nous perquè també els veieu, que de veritat també fan molt de goig! Wink

Salutacionssss i gràcies a tots pel continu suport!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDj Nov 22, 2012 8:20 am

Hola a tots!!!

Vaig anar l'altre dia on tinc els recanvis però va venir el xapista i vaig haver de tornar ràpid a casa per portar-li el cotxe i ja no vaig poder fer fotos a tot...

Pero bueno, el cas es que hem continuat treballant i la veritat es que la cosa comença a agafar color.

Avui ja hem acabat tots els copets i detallets de la xapa així com de reconstruïr la finestreta de radere del costat del conductor amb el seu enormisim podrit de xapa i hem donat ja fons a la caracola, possiblement el dissabte (depèn de la feina) amb llum de dia (perquè se'ns fa sempre de nit... Rolling Eyes ) acabarem de retocar amb pasta alguns detallets molt i molt petits que s'han pogut observar un cop el cotxe tenia el fons aplicat i ja el pulirem tot per a pintar-lo i deixar-lo enllestit dijous que ve, llavors jo ja em podré posar a montar tot a la carrosseria, tapissats, circuit elèctric, llums noves, asientos, gomes, etc... I llavors m'aniran portant les peçes de xapa per anar-les montant poc a poc, ja que les porten d'un altre poble i si es porten juntes a la furgoneta fa por que rossin i es ratllin.

Sense allargar-me més aqui us deixo les fotos d'avui un cop enllestits Wink

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 1z6utfa

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Ke99xg

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 24yu253

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2mmzkg8

La famosa finestra quan vaig desmontar el cotxe:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Ranui1

I avui a falta d'un petitissim retoc:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 111qmad

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 27zamx1

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 2r26ao1

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 25079y9

Bé, això es tot per avui, pròximament més i millor!!! Wink

Salutacionsss a tots!!

Pau

PD: Encara no sé segur si han pintat les xapes que tenien els forats per les tanques de goma, el xapista no m'ho ha sabut dir ja que no ha pogut parlar amb el company que li pinta, però crec que encara no ho té pintat, així que encara ens en salvarem però no ho sé segur tampoc... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDv Nov 23, 2012 1:05 am

Pau, això ja ho tens completament controlat.
Posar benzina i a correr. Laughing Laughing Laughing

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 406346 Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 406346 Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 406346 Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 406346 Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 406346 Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 406346
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 8:50 am

Imprimat te una pinta estupenda!!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 12:21 pm

Si que te bona pinta imprimat, Very Happy dintre de poquet estarà corrents per les carreteres i camins de Montblanc
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 4 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» El Wankel de Citroën.
» Buscu Citroën 2cv
» Citroen 2cv az a barcelona
» Restauració de la Citroën AKS "la petra"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: