2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDj Maig 03, 2012 3:44 am

Hola a tots companys i companyes!

Aquests dies m'he centrat en acabar amb els forats i desperfectes realment greus de la xapa del Dyane, com eren el forat que afecta a la part inferior davantera de la dreta de la "caracola" del cotxe i una de les bigues de baix de la mateixa, i la part envoltant d'un dels vidres petits de darrere, la idea en un principi era comprar uns retalls de xapa i anar fent poc a poc, pero el problema es que jo de soldar, doncs només domino el soldador d'electrodes, i per soldar aquesta xapeta s'havia de soldar amb "fil", cosa que jo no se fer, i per tant, m'he decidit a fer les reparacions amb fibra de vidre, ho vaig veure en moltissims foros remirant per internet i he de dir, que la veritat es que queda francament bé, queda durissim i amb una mica de manya tampoc costa molt d'aplicar... A part d'això també he estat treballant molt amb massilla per tapar i reparar d'altres irregularitats més petites que el cotxe te en general... He de dir que la massilla no m'ha quedat tan bé i haure de treurela i tornar a començar (suposo que ha sigut culpa de les proporcions que no m'ha quedat massa be... Rolling Eyes

Be, despres del rollo que os he fotut, les fotillossss!!! jejejeje

Aqui he pulit, i eliminat tot l'òxid i postariorment reomplert i igualat tot amb massilla:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 153r1c1

L'altre costat, en el qual la part superior està feta amb massilla i l'inferior amb fibra de vidre:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 4rstqw

Detall de la fibra de vidre en aquesta part...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 154ujy1

I l'enorme foradot que tenia al davant...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Vexir7

I aqui ja pulit i tot a mida... aquest simplement m'ha quedat (o almenys a mi em dona la sensació) de perfecte jajaja (falten dos foradets petits al costat, no se si ho apreciareu, però aquests els arreglaré amb massilla...)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 2z7onwz

I per la part de dins, ara ja tinc el mateix troç reomplert per on passava la ma amb més fibra, ha quedat molt bé i durissim

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Izlzt3

Les portes emmasillades, nomes tenia cops en un costat, molt petits, pero varios, encara que tot aquest costat el tornaré a pulir i tornaré a començar ja que no estic massa convençut de com m'ha quedat... Neutral

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 2m5ecno

I ens posem amb el vidret de radere, pulit i tractat, aixi el tenia:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 2rogia8

I a enfibrar per recuperar la forma...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 4hty4o

I aqui fent la part de fora, ara ja está seca i ha quedat molt bé llesta par pulir una miqueta Wink

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Otdk53


Bueno, i fins aqui el treball fet fins ara en aquest aspecte, pero continuem amb d'altres temes, la porta de darrere que es troba en un lamentable estat i la viga travessera que la soporta:

La viga, podrida per l'interior, boteruda fins i tot i amb forats que et permeten veure l'exterior... No

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 2jahm3d

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 X3sizp

La porta i la viga de l'altre costat...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 212epvl

La part de sota del vidre de la porta de radere...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 345ihzq

El mateix troç per la part de fora...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 F3s27d

A part d'aixo, la porta està doblegada d'haver-se obert totalment fins a tocar el sostre, te una se les bisagres mij arrencada i múltiples cops i pulides a radial... A part de tot això la capota també està feta un fastig...

Així que com a resultat de tot això, m'he firat això que he comprat a un company del foro "doscaballos" a preu aceptable i que almenys serà un cop de mà en la resturació: El que he rebut ha sigut un sostre rígid ( tot i que en cuant tingui més pressupost compraré també la capota per descomptat, als estius aquest cotxe HA de ser descapotable!!! Very Happy ) una porta de radere que, tot i no estar molt bé no te podrits, i una viga que te un foradet de no res comparat amb la meva i de facil solució... A part d'això en el paquet m'han incluit 5 tapacubos només a falta de pulir i un amb un copet de facil arreglo, més un llum interior (el meu está malament), més un tubo filtre-carburador que el meu está mij desfet, pero que ha resultat ser d'un diametre molt més petit del que jo preciso, possiblement sigui d'un carburador monocos... no ho se...

Bé, aqui va una foto general del material...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Mcycrc

Ah, i aqui un "chasco" d'ultima hora que he tingut... es va trencar la molla del pany de la porta... i ara no puc tancarlo Crying or Very sad

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 X57a8n

A no ser que... jajajajaja

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 11rzkwp

Bueno... i ara, abans de posarme amb la porta de radere i tot això... em vull posar amb les aletes que les tinc per allà damun de qualsevol manera i vull deixar-les bé tot i que potser són lo que té més feina del cotxe, almenys perquè em quedin decents... Rolling Eyes

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 35he4pi

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 34f0kl2

Bé, no m'allargo més que m'he passat aqui massa estona ja només per penjar totes les fotos i tot... Rolling Eyes jajajaja

En breu continuem!!!!! Wink

Pau


Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDj Maig 03, 2012 11:18 am

Jo soc un enenmic declarat de la fibra de vidre, els resultats a curt termini son bons pero a llarg termini nefastos, dificils i molestisims de reparar Crying or Very sad xapa ni que sigui enganxada amb nural. Per soldar xapa també es pot fer servir estany, queda de pu****ma mare, amb un soplet un tros de xapa i un sergant i estany es fan meravelles.

Fibra sobre fibra o plastic be, pero sobre xapa malament, si mes no, almenys per uns 10 anys t'aguantara be.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 04, 2012 3:10 am

Gràcies Jordi,

La veritat es que el tema de la fibra ho faig perquè si ho he de fer jo amb la meva experiència i demés doncs soc conscient de que ja es prou el fet de probar sort amb la fibra, no vull pensar que passaria si la cagués amb el soldador... No Així que em vaig decantar per la fibra i a veure que tal em queda, jo m'acontento amb el que deia en un bon principi, simplement tenir un cotxe que faci goig per dintre i per fora pero sense arribar a la perfeccio (ni el temps, ni l'espai, ni el pressupost ni res m'arriba per a restaurar-lo com déu mana) així que faré el que podre per tenir-lo enllestit relativament aviat ja que vull que sigui el meu cotxe aquest estiu, i més endavant (vull creure que ja traballant i tot el tema, tingui suficient pressupost per fer-li, o fer-li fer una restauració tornillo a tornillo) i aixi tornar a començar com el primer dia.

El que tinc molt clar es que el vull llest com a minim per l'estiu, si no pot ser abans (jo per la meva part almenys li dedico TOT el meu temps lliure, inclus alguna nit Rolling Eyes ) i disfrutar-lo com a primer cotxe dels 18 i de cara aqui pocs anys plantejarme tornar-lo a fer de cap a peus ja que aixi com estava tampoc era com per anar-hi... Neutral

Ah si... se m'havia oblidat donar-vos una molt mala noticia... El cotxe resulta tenir el xassis a mij partir en una de les dos "puntes" que surten a la zona del motor, afortunadament, el tall (mes doblec) es troben per davant de la suspensió, aixi que suposo que això no afectara massa a l'estructura bàsica del cotxe movent només la part del motor, tot i això, la idea es aixecar el cotxe i reforçar seriosament aquesta part i resar que els de la ITV no em diguin res... Rolling Eyes Aixi estem companys...

Bé, dit això us passo una foto del tema...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Nbrznp

I a part d'aquest tros de sota, a dalt també s'aprecia que ha estat lleugerament doblegat... Crying or Very sad

Salutacionsss i ja anire assaventant-vos!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 04, 2012 8:50 am

Doncs lo del xasís no ho arreglis amb fibra Laughing Laughing Laughing
T'entenc perfectament, no et pensis que soc un purista, el día que vegis el meu cotxe t'adonarás que el tinc bastant xapusejat, i si et serveix per tenir-ho més aviat, endavant, jo hem vaig pintar el cotxe i despres vaig començar a entrar al foro de doscaballos, i ojala hagués demanat consell en més d'una cosa abans de fotre-li mà, evidentment tothom es lliure de fer les coses com creguis convenient,
Jo en un foradot encara ho vaig fer pitjor que tú, ni xapa ni fibra, masilla a mansalva i ara s'esta agrietant, pero quan ho arregli el proper cop, xapa, xapa i xapa, tot es posar-s'hi, ni que sigui amb reblons.

Hi ha un forero de Doscaballos que es diu patiteruel que fabrica uns reforços que estan molt ben fets, 60 euros el joc, jo en tinc dos jocs per si els vols veure, comprarli o copiarlos. Pero aquest s'han de soldar amb maquina de fil si o si Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDs Maig 05, 2012 2:46 am

Hola Jordi,

No pateixis que el xassis no el faré amb fibra jajajajaja Laughing

Ara però no em puc posar amb el xassis ja que tinc la xapa a mij pulir i si m'entretinc deixant la xapa a sol i serena la cosa durarà 2 dies... ara estic treballant contra rellotge par acabar de reparar la xapa i pintar-lo en el més breu temps possible, després, un cop pintat el baixaré al taller d'un amic on l'aixecaré i em dedicare durant un temps als baixos cosa que aqui a casa m'es molt molest de treballar-hi... Rolling Eyes

I es el que et dic, potser no estic fent les coses com han de ser al 100%, ni molt menys, pero el que ara m'interessa es tenir el cotxe presentable i ben guapet per lluir-lo com més aviat millor i més endavant amb temps i butxaca (si deu vol perque... Rolling Eyes ) doncs tornar-lo a fer pero llavors el que buscaria ja seria la restauració perfecta. Es el mateix que he fet amb l'Antorcha, ara la tinc adecentada i en cuant pugui també la vull deixar al 100%, pero ja se sap, si es vol fer bé no es pot correr, pero ara precisament tampoc em puc entretenir i si ho fes doncs com que tampoc m'ho podria costejar quedaria el tema arraconat i no ho vull.

Pel que fa als reforços del xassis, doncs si em puguessis passar unes fotos a vere que tal seria d'agrair per anar començant així a pensar en el tema Wink

Avui tinc previst d'arreglar ja la viga de radere i la porta gran, i demà montar ho ja tot més el sostre rígid i després ja a en un dia o dos el deixaré a punt per pintar que m'has de dir la imprimació i pintura que i on comprar!!! Amb el tema pintura vaig més perdut que... Rolling Eyes

Ah si, se m'oblidava, us vaig comentar que el cotxe tenia varies pulides a radial, cosa que no va ser problema ja que el que estava pulit a radial era la massilla, pero em trobo amb el cas de que les aletes davanteres (almenys una) el que està pulit a radial es la xapa, cosa que m'obligaria a emmasillar-la casi tota i tractant-se d'aquesta part que potser té mes tendencia a rebre cops i tot això no em convenç a emmasillar-la ja que potser saltaria tot i encara seria pitjor... scratch Bueno, ja pujare unes fotillos perque ho veieu i a vere que penseu, si millor buscar-ne unes o intentar salvar aquestes..

Salutt i moltes gracies!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDs Maig 05, 2012 11:41 am

Es facil que trobis uns parafangs o aletes o com coi es diguin de dyane en bon estat i a bon preu, com diu en Misnenas, per aixó serveixen els dyanes, per recambis Laughing al local hi ha una aleta crec que dreta abandonada, ja mirare com esta i si esta be i t'interessa te la envio.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDj Maig 10, 2012 2:52 am

Mare de Deu!!! quina currada . anims que ho aconseguirassss.
Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDj Maig 10, 2012 3:10 pm

L'aleta de dyane que hi ha al local es esquerra y esta bastant bé, si la vols es teva, pero se m'ha oblidat fer fotos, el dilluns hi vaig i la retrato.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 11, 2012 4:57 am

Moltes gràcies Jordi i Angels!

Moltes gràcies Jordi pel teu oferiment, en cuant puguis, que no hi ha pas cap pressa, hi fas un parell de fotos, em passes preu i veiem com ho fem que se m'ha "mort" la meva vella Rieju RV i m'he deixat un dineral en la bomba d'aigua i la cosa s'ha de fer poc a poc... Rolling Eyes

I Àngels, moltes gracies pels ànims que realment fan falta, estic ultimament mij decebut amb el cotxe, no per ell en si, sino perquè ara que estic posat en xapa per mi mateix se m'ha tornat a proposar de portar-lo al xapista perque "començi" a estar acabat per l'estiu, pero el que jo vull es que a l'estiu ja brandi (que de totes maneres poca fe hi tinc...) cosa que m'obliga a fer-ho jo i sé que no em quedará bé, he aplicat massilla en zones sense imprimar (aixo ja está malament) i no es això sol, es que te una feinada que jo a dures penes soc capaç de solucionar i ja em vec amb 50 anys i el cotxe encara mij rovellat... es una situació que m'estressa i el fet de no poder-hi fer res ja... Neutral

Salutacionsssss i a veure si puc anar fent algun avanç per petit que sigui i us ho vaig pujant!! Very Happy

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 11, 2012 9:33 am

l'aleta es teva gratis si t'interesa.

Tens una solució per disfrutar del cotxe a l'estiu, munta'l tal qual i despres de l'estiu el tornes a desmuntar i el continues arreglant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 25, 2012 12:17 am

Jo no soc qui per dir-te que has de fer, però penso que les coses surten millor sense presses .
Ets jove i tens temps i potser tens un altre cotxe per anar amunt i avall o sigui, el meu consell si el vols, es tranquil i mica en mica i veuràs com tot t'anirà sortint.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 25, 2012 12:39 am

avui he anat al local i tampoc li he fet fotos a l'aleta, casun! t'hi afegire un pot de imprimació per que no donguis mes masilles sense imprimar, les que hagis donat sense imprimació et saltaran al cap d'un parell d'anys, a mi m'ha passat No
No cal fer una super restauració de llibre amb terres originals i tota la pesca, pero sanejar be tot l'oxid i imprimarlo perque no retorni es imprescindible facis el que facis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 25, 2012 8:51 am

Hola a tots,

Abans que res, disculparme per la meva llarga absència, però he estat bastant lligat i, a part de no poder atendre bé el foro, no he fet cap avenç en el Dyane.

Ara bé, he decidit recapitular i tornar a començar de nou, vaig pulir, vaig emmasillar sense imprimar, vaig posar fibra... ho vaig fer malament per les ganes de tenir el cotxe acabat tan aviat com fos possible, pero em veig ofegat per les dates i l'escas temps lliure que tinc, a part de no treballar amb les eines, material i experiència adequat.

Si ho voleu dir així, podriem dir que "em rendeixo" i deixo que ho faci toooot el xapista com havia de ser al principi, cosa que encara serà més lenta pero que, almenys, em garanteix un resultat segur del que jo, fent-ho pel meu compte, ja començava a dubtar, la veritat.

A part d'això, encara se'm recriminava el fet de voler fer xapa sense acabar primer la mecanica (gomes dels paliers), així doncs, resumint, que de moment el xapista se m'emporta les aletes per anar fent i jo mentrestant cambiaré les gomes dels paliers i els engrasaré. (està demostrat que l'únic que se'm dona bé es la mecanica, i tot i així tinca coses que se'm resisteixen, axi que ho haurem de fer aixi...)

Jordi, en cuant a l'aleta, doncs deixa'm temps, ara m'he d'organitzar, vaig comprar la viga de radere i la porta també i cuan el xapista ho va saber va dir que perquè ho havia fet si ell m'havia assegurat que allò quedaria arreglat i inclús "millor que de fabrica", suposo que realment es el neguit de fer-ho rapid, pero està demostrat un cop mes que m'ha sortit el tir per la culata, així que li diré que es miri bé l'aleta esquerra, i si diu que es millor una que estigui mes be ja t'ho dire, perquè sino estic fent coses que només m'alenteixen i no m'impulsen en arreglar el Dyane.

Bé, no us vull molestar amb tant d'escrit, intentaré aquests dies aclarir una mica la situació i a veure com va! Rolling Eyes

Salutacionsss i moltes gràcies per el vostre interès als dos! Realment es d'agraïr! Wink

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDg Maig 27, 2012 9:14 am

Hola a tots!

Us comunico l'ultima empenteta, i es que avui faig els 18, i de regal, demà cap a l'autoescola, a veure si encara sera veritat que acabarem conduïnt el Dyane!!! Very Happy

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 28, 2012 1:21 am

Enhorabona per le teva majoria d'edat.
Si et tingués aprop, t'estiraria de les orelles. Jejejejeje.
Amb les ganes que tens, tindràs el carnet dintre de no res, i aquest Dyane, petarà per les terres de Tarragona.
Ara ja no tindràs excuses per no venir a alguna trobada, y puguer conèiex aquesta gent tant fantàstica dels bicilíndrics de Catalunya.
Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 28, 2012 2:21 am

Felicitats Pau, per quan tinguis el carnet, que segur que serà aviat, ja tindràs el dyane també mes avançat. Vigila el que fa el planxista i visita'l sovint, que no sigui cas que li porteu perque us ho faci més be i acabi posant morterades de masilla i sense imprimar, jo estic molt escamat dels mecanics i no m'en fio massa dels suposats "professionals", espero que al que li hagueu portat sigui serios i professional de veritat scratch
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 28, 2012 2:38 am

Moltes gracies companys!

Tingues per segur Thor, que en quan tot estigui llest s'intentara no faltar a cap concentració, ara, tot i que sense cotxe, poques me'n perdo de les que fan a la zona, tinc uns albums de fotos que fa por jejeje Wink

Jordi, no et preocupis pel planxista, el que m'ho arregla treballa com a planxista a la Renault de Tarragona i no fa res mes que arreglar cotxes. Resulta ser que es molt amic d'un company del meu pare que en assabentar-se de que a la meva edat volia un cotxe així ja es va posar inclus voluntari i a un preu excepcional fent-ho com a favor amb totes les garanties i el que faci falta (el que va passar, be ja ho sabeu... les meves presses per tenir el cotxe a punt, pero mes val fer-ho aixi...) A part d'això, ja havia restaurat un 600 d'un parent seu i no ho farà al taller, sino a un poble proper al meu on podre anar quan vulgi, sigui a mirar, sigui a donar un cop de ma i aprendre Wink

Bé, no m'allargo més, ja us aniré posant els avanços, que per cert, ara ja mi vull posar i acabar-ho a cambiar les gomes dels paliers i engrasarlos. Si algu sap quines gomes son exactament i sobre quins preus ronden em farieu un favor, tampoc se si comparles via internet, o be als autorecambis del poble que hi ha confiança.

Salutacionssss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 28, 2012 5:35 am

Moltes felicitats Pau encara que sigui amb retard, com diu el Thor ara no tindras excusa per venir a alguna trobada encara que no tinguis el dyane no importa així ens podrem coneixer.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 28, 2012 7:56 am

be els teus son aquestos:

http://www.pasion2cvmehari.es/2cv/Producto/732/29/transmision/palier/conjunto-de-estanqueidad
aqui et ve tot, gomes brides i grasa per homocinetiques.

l'equivalent a la llista

http://www.lallista.com/index.php?module=pncommerce&func=itemview&ItemID=174
http://www.lallista.com/index.php?module=pncommerce&func=itemview&ItemID=173
http://www.lallista.com/index.php?module=pncommerce&func=itemview&ItemID=172
Pero sense grasa i sense brides, jo vaig comprar aauestos i la grasa, perdo el greix a una casa de recambis, mes o menys vaig acabar pagant el mateix.

jo soc soci de casis i visc al costat de la llista, així que si necesites alguna cosa ho podem parlar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDt Maig 29, 2012 5:20 am

hola Pau moltes felicitats per la majoria d`edat,espero que et treguis el carnet amb la mateixa facilitat amb la que arregles els teus vehicles Very Happy ..ja veig que el dyane el tens en bones mans noms dessitjo que el mecanic li possi el mateix sentiment que li posses tu cheers una forta abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Jun 01, 2012 11:10 am

Moltissimes gràcies a tots!!!

Bé, us comunico de que qualsevol dels dies seguents ja vindrà el xapista a pendre aletes i demés per anar-se posant a la feina, jo per altra banda acabo de fer una comanda de tot el tema de gomes de paliers i algunes cosetes mes que em farán falta a "la llista".

He demanat les gomes del paraxocs davanter i la cinta de goma del mateix, totes les gomes dels paliers, tornillos i femelles pels tapacubos, i he preguntat per les grapetes de tots els tornillos de les xapes de la carrosseria que en general n'hi havia moltes de trencades, aixi com les gomes dels pedals i unes tanques de goma pel capó que no tancava massa fi... I una altra cosa que no he demanat es la sortida d'escape que la que té el meu Dyane surt abans de la roda, i jo vull que surti despres, tal com es ara no m'agrada gens... també volia demanar una antena, pero he pensat de posar-li una d'electrònica dintre i no fer-li mes forats, crec que aixi li faig un favor al pobre cotxe... Rolling Eyes jejejeje

Bueno, aixo es tot per ara, ja us aniré comunicant com avança el tema Wink

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Jun 08, 2012 8:44 am

Ladies and gentlemen!!, us comunico que demà al matí comença el treball de xapa del Dyane de ma d'un professional, em promet bastanta lleugeresa y uns resultats optims.

També us he de dir que vaig fer la comanda a "la llista" i no he rebut resposta, sigui via mail, o telefon... Si sabeu el que pot haver passat o si es normal la tardança agrairia l'aclaració.

Una altra cosa que m'extranya es que li vaig comentar al xapista el tema de la pintura, em va preguntar pel color i li vaig respondre que un vermell llampant que el fes juvenil. I em va dir, aixo rojo ferrari, jo ho faria amb pintura rojo ferrari monocapa pero li faria dos capes i quedaria... Ara bé, el preu de pintarlo 600, contra el de ferme la xapa sençera (que hi ha moltissssima mes feina) 400, tant val aquesta pintura? O es que es realment complicat de pintar ja que no crec que m'ho cobri per la mà d'obra ja que ho fa com a favor. (d'altre banda està clar que un cotxe no tel pinten per menys de 1000 euros, pero 600 tot i ser un bon preu em creen "molt de deute" jajajaja)

Salutacionsss i ja us anire comentant avenços i en pocs dies em començaran a arribar les peçes noves!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDv Jun 08, 2012 10:11 pm

La pintura i l'aparell son cars, i no és que costi molta feina pintar, pero si que costa molt pulir-ho tot i deixar-ho perfecte per que l'acabat sigui bo, tot i així per la xapa veig poc presupost, vigila amb els kilos de masilles Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Jun 25, 2012 9:08 am

Hola a tots,

Jordi, no et preocupis pels kilos de massilles ni res... El meu xapista es algu am qui es pot confiar plenament jejeje Wink

Bé, us comunico més cosetes, va venir a casa a veure'm el Citroën el mecànic del meu pare de tota la maquinaria industrial de la nostra empresa familiar i li va fer una gràcia especial el cotxet ja que va ser amb el que ell es va iniciar a la mecànica i tot. A part d'això es qui m'havia deixat el taller a la meva disposició per arreglar la meva vella Antorcha i demés d'una manera totalment desinteressada.

Vaig estar parlant amb ell tant jo com el meu pare i un dia d'aquests pujara a casa ja que el cotxe sona a "valvules" i mirarem a veure si fent el reglatge n'hi ha prou, si no va dir que podia ser el "coixinet" entre la biela i el pistó que tingués joc. De ser així pendriem el cotxe al seu taller i allà aniriem fent.

També li vaig comentar Jordi lo dels reforços del xassis i em va comentar una cosa que estava completament malament. Fa temps em vas comentar que això s'havia de soldar amb fil i això és un error, el mecànic m'ha comentat que els xassis d'aquests cotxes acostumaven a petar per anar al tros excesivament carregats, el principi d'aquests cotxes la gent soldava reforços als xasis, pero la soldadura es rigida i el xassis precisa de la seva elasticitat i que pasava, per la soldadura no, pero alguns milimetres endavant o endarrere tornava a petar fins que el xassis quedava ja excesivament apedaçat. Em va comentar que el que es feia en aquests casos, que n'havia arribat a reparar moltíssims per això que el que es feia era amb un passamà de cert gruix que es pogués encaixar paralel·lament al xassis, fent-li uns forats tant al xassis com al pasamà i acollant-lo ben fort amb uns tornillos, posant prèviament un troç de tubo dins del xassis (amb el tornillo) de manera que al apretar els tornillos no "xafessis" el xassis, llavors, això si, si havia quedat alguna esquerda al xassis, si repasarles amb soldadura i assegurant-me no tornar-lo a xafar així.

Bé, crec que ja us he posat un rotllo exagerat... Rolling Eyes Ja us aniré explicant companys!!!

Salutacionssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitimeDl Jun 25, 2012 10:15 am

Els reforços no son dolents ni bons, només necesaris o no, aixo que dius de que el xasis a de tenir la seva elasticitat també li he dit a algú més d'una vegada, pero si el xasis esta reventat es una manera d'arreglarlo, per descomptat que fer-ho com diu el teu mecanic es molt millor que uns refoços a trossos, pero només per xasis fotuts, si esta bé es molt millor no tocarlo ni amb reforços a troços ni amb pasamà de dalt a baix Cool
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» Citroen 2cv az a barcelona
» Utils citroën
» Restauració de la Citroën AKS "la petra"
» El Wankel de Citroën.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: