2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDt Jun 26, 2012 12:50 am

Amb això t'he de donar la raó, reforços no son res que sigui bo, pero el pobre Dyane te una doblegada-adreçada que deu n'hi do... Rolling Eyes

Per cert, fa temps que m'ho estic mirant i no trobo la manera de saber com es plega l'asiento de darrere... si sapiguéssiu com va... scratch

Salutacionsss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDt Jun 26, 2012 9:45 am

Ha de tenir unes barres transversals per la part de darrera, ala de dalt per la part de l'esquerra mirant-la desde darrera hi ha una mena de funda mes gruixuda, has de tirarla cap a la dreta i apretar el respatller del seient endavant, a veure si portes un seient de 2cv Question
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDt Jun 26, 2012 10:45 am

Hola Jordi, crec que ha de ser exactament com dius, en una de les barres transversals de darrere te aquesta funda, un cop vaig intentar moure-la i anava molt dura, em va donar la sensació de que d'alguna manera estaba la barra trancada i havien posat allo com "per enganxar-la" no se si m'explico... Demà probaré i a veure si el plego o sem queda tot als dits jejejeje Wink

Moltess gràcies per l'aclaració Jordi!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDv Jun 29, 2012 8:05 pm

Vigila amb aixó d'atornillar els reforços al xassis, tot el que vagi subjecte al xassis ha de ser ferm, no hi pot haver fregament amb els materials, si hi ha "flexivilitat" entre el reforç i el xassisaixò proboca un fregament entre els materials amb el conseqüent desgast, en aquest cas del propi xassis ja que si ho fas amb un passamà es molt mes gruixut que la xapa del xassis, per aquest motiu, entre la caracola i el xassis hi va aquella espuma per aillar, si no duraria 2 dies la xapa. Jo he reforçat el meu de dalt a baix fent una soldadura ferma, els baxes se'ls ha de menjar la suspensió, no el xassis, si aquest fos flexible el motor i components no encaixarien i patirien molt perque continuament estarien en moviment i patin tensions. Això de que els xassís petaven amb el temps a prop de on s'havia soldat el reforç era a conseqüencia de que abans es soldava amb oxiacetilènica (soplet) que probocava un sobreescalfament del material i la conseqüent devilitació de la zona, això sumat a que la protecció anticorrosiva de la epoca es basava en alquitranar-ho tot, que l'únic que s'aconseguia amb això era crea un niu de merda i corrosió. Fes-ho be, que quan el tinguis muntadet i lluent de lo últim que tindras ganes es de desmuntar-lo cada dos per tres! Anims amb la restauració i perdona pel rollo
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDj Jul 05, 2012 12:05 am

Hola Nel!!!

Gràcies pel teu comentari, el tema del xassis m'ha fet pensar molt, la veritat, que si reforços, que si soldar, que si atornillar... No t'imagines el mal de cap que m'ha portat, però he decidit deixar-ho en mans del mecànic que ho farà ja que m'ha assegurat durabilitat i no tornar a trencar el xassis per alla, mes l'exemple de varis vehicles reparats amb el mateix sistema i que encara circulen avui en dia en perfectes condicions.

Xassis a part (el tema em te cremat... Rolling Eyes ) avui si tinc temps contactaré amb el xapista que ja que hi està posat que pinti directament tot el que vagi acabant. He estat dubtant moltissim ultimament entre fer-lo groc o vermell, però finalment el faré vermell com d'un bon inici tenia ja pensat.

A part d'això, tinc pendent de que els arribi alguns materials a la llista de can citroener a veure si m'arriba i puc anar-me organitzant millor perque... Rolling Eyes

Salutacionsss i ja us anire explicant que amb l'autoescola vaig de cul per fer-ho rapid, de moment, teòrica aprobada amb un sol fallo! Very Happy I ahir ja vaig començar amb les practiques, a veure quan nem a examen Wink

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDj Jul 05, 2012 10:21 am

Enhorabona, al final encara el portaras a finals d'estiu, tot i que no crec que puguis pujar a practiques fins setembre.

Respecte al xasis, tot el que esta ben fet queda ben fet, tant se val el procediment, soldar, reforçar, remachar, atornillar, si esta fet amb cap i experiencia quedarà bé, no et facis cabòries.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDv Jul 20, 2012 4:16 am

Hola a tots!!!

La cosa avançaaa!!! Avui ha vingut el xapista amb una aleta de Dyane vermella, me l'ha ensenyat i em diu, "que, t'agrada el color?" i jo: "i tant!!, així quedarán les meves?" i em respon: "aquesta es la teva!!"

Sincerament m'he quedat de pedra, te la podies mirar com volguéssis, que no li veies cap imperfecció, llisa llisa un vermell clar llampant, i llavors m'ha dit que allo només era la prova per si m'agradava el color, que ja que ho feia ho volia fer bé, i deu ni dó perque tenim a casa un Jeep negre que la pintura se li veu com "granulosa" de nou i aquesta feia un goig que enamorava, puc dir vos que m'ha emocionat i tot. Bueno, a part d'això he estat traient les portes i se s'ho ha acabat d'emportar tot menos la tapa del terra del maletero que ho hi he pensat i el sostre de fibra que pintara del mateix color. LLavors m'ha comentat que aquell era, un vermell (el de citroën teòricament) i que em portaria una porta pintada amb aquell vermell i una altra amb un altre vermell que segons li vaig comentar com el volia jo, quedaria molt millor i llavors escollire, pero he de dir que aquest m'ha agradat MOLTISIM!

I ara, de cara a la setmana que ve en principi ja s'haurien de començar a mirar lo de les vàlvules del motor i pendrel a reforçar el xasis i en acabat jo em posaria a engravillar els baixos personalment.

Ah, una altra cosa es que el pròxim dimarts ja tinc l'examen de pràctica de conduir... a veure si hi ha sort i tot surt be! Rolling Eyes

Salutacionsss!!!

Pau

PD: Per cert, vaig fer una comanda a LA LLISTA DE CAN CITROENER i he de dir que estic absolutament descontent amb ells donat l'enorme tardança (amb els pocs dies que m'havien comentat inicialment, d'una setmana per l'altra) i la poca informació rebuda i interés en informar-me de si tenien els materials o no. Personalment desaconsello totalment la compra alli i jo tornare a fer la comanda de material en un altre lloc a veure si es cert que algu ven aquests recambis ja que sembla que ells no.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Jul 25, 2012 2:02 am

Comunicar-vos que ja tinc el carnet a les mans sens cometre ni un sol error! Very Happy Ara tot el temps que em prenia l'autoescola i les pràctiques passen a dedicar-se al cotxe, ja us anire posant al corrent. Wink

Salutacionsss!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Jul 25, 2012 3:12 am

ENHORABONAAAAAAAAA!!! I aixó que al juliol es molt mes dificil aprobar, almenys pel que diuen per evitar novells a les carreteres en operacions sortides
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Jul 25, 2012 3:51 am

moltes felicitats espero que ara ens poguem conixer en alguna sortida amb els nostres bicilindrics (quw ja estic informat que el teu va p`el bon cami)fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Jul 25, 2012 6:52 pm

THOR escrigué:
Enhorabona per le teva majoria d'edat.
Si et tingués aprop, t'estiraria de les orelles. Jejejejeje.
Amb les ganes que tens, tindràs el carnet dintre de no res, i aquest Dyane, petarà per les terres de Tarragona.
Ara ja no tindràs excuses per no venir a alguna trobada, y puguer conèiex aquesta gent tant fantàstica dels bicilíndrics de Catalunya.
Fins aviat.
18 anys el 27/5, i al cap de gairebé 2 mesos, el carnet de cotxe.
T'esperem a la propera trobada.
¡ENHORABONA!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDv Jul 27, 2012 1:29 am

Moltes gràcies a tots, veig que em tens controlat Thor jajajaja, la veritat es que m'hi vaig posar de cap ja que es algo que esperava desde ben petit, mati i tarda a l'autoescola i caaada dia a Reus a fer tomets amb l'Ibiza de l'autoescola.

I ara a veure quan acabem d'enllestir el meu traste i ia podem sortir a rodar, mira que tenim2 altres cotxes a casa per anar, pero amb el Dyane al costat... no fan cap il·lusió exagerada Wink

Bueno, espero que quan el tingui llest ja ens veurem a la primera de les concentracions si o si pero ara s'ha de continuar treballant Rolling Eyes

Salutacionsss a tots Wink

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDl Jul 30, 2012 8:45 am

Hola a tots,

Mentre la xapa es va acabant de fer, i estic a l'espera de que se'm emportin el cotxe per arreglar el xassis del davant... Jo vaig treballant amb el que puc, així que he desmontat alguna coseta més i m'he posat de cap amb els baixos.

Ja em teniu amb uns troncs i unes bigues de fusta planes fent unes rampes per pujar el cotxe de darrere que es per on he començat i anar pulint el cotxe per sota, després, el gat en un costat, roda fora i a pulir la barra de la roda, despres l'altre costat, després el dipòsit, després....

Al cap de dos dies d'anar fent durant molta estona i de sortir cada vegada de sota el cotxe que em treia sorra i rovell del cabell, les orelles i els ulls, el resultat es començava a notar. Després amb sprays d'antigravilla vinga a pintar estirat sota el cotxe (no us podeu imaginar el que costa de marxar l'antigravilla dels cabells jajajajajaja Laughing )

Acabat tot això, una bona dutxa, agafar la camara i a fer unes fotos perquè vejeu el treball, falta repassar-ho ja que només tenia dos esprays d'això i te trossos en els que no ha arribat la pintura, així que caldrà tornar-hi a insistir, que tela tela el que valen els miserables sprays, pero bueno... s'ha de fer.

Aqui van les fotos:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 3444h08

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Ofcy1e

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 1z5u169

I el ditxós spray:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 X5v8kx

Salutacionsss i a vere que us sembla!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDl Jul 30, 2012 10:23 am

pels braços en spray t'anira de conya per que et quedara ben estirat, pero pels baixos pots comprar la pintura en pot que es mes economica, amb un pot de 8 euros jo vaig pintar tots els baixos del txarly, i posa't una gorra Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDl Jul 30, 2012 10:53 am

Hola Jordi, doncs si, la veritat es que l'espray va de conya, en cuant al pot, ho vaig preguntar als autorecambis però em van dir que era per aplicar amb pistola no amb pinzell, creus que aniria bé igual? ho dic perque cada spray em costa 9 euros llargs i encara em falta molt de tros, ara tinc 4 sprays més demanats però vull donar-li una altra capa sencera al xasis i carrosseria per sota més el terra del cotxe per dintre i me'n farà falta molt més, si anés be casi que seria millor un pot la veritat... Rolling Eyes

I si... ben mirat ja em buscare una gorra jajajajaja

Salutacionsss company!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDt Jul 31, 2012 2:32 am

la pintura antigravilla es dona a sobre de la pintura sana per protegirla de projeccions de gravilla, fang, pedretes, per dintre pinta-ho normal, no cal antigravilla per res i despres sempre fa pudor de quitrá el cotxe si li toca el sol.

Hem pensava que era mes car l'esprai, a mi hem costa uns 8 euros un litre, com tu dius per pistola, es pot donar a brocha sense cap problema, si vols mes gruix l'apliques donant brochades en vertical, o sigui, untes la brocha i pintes com si untesis la brocha al pot.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDt Jul 31, 2012 8:00 am

Doncs ben mirat... pel preu del pot segurament continuare a spray... per la diferencia final la "comoditat" s'ho val... Neutral En cuant als interiors... dons si... de fet si... tens tota la raó jajajaja

Doncs l'interior possiblement el pinti amb pintura "mini" (antioxidant) negra, no perque estigui oxidat ni res, sino perque el terra ja es granulós, ja va com "engravillat" o semblant i pulir allo i pintar-ho... no. A més a més té el xapot galvanitzat amb rematxes al terra que no tocaré. Només vull que el terra quedi ben protegit i després posar-li el terra de goma damunt ben tapadet i protegit. Més que aixecar la goma i veure-ho pulidet, prefereixo veure-ho protegit.

Comunicar-vos també que avui, cosa de les 6 i poc de la tarda s'han emportat el cotxe al poble veí al taller a fer reglatge de vàlvules o cambi del coixinet del pistó esquerre (depèn) i fer canvi d'oli, canvi de pastilles i posada a punt de frenos, i revisió mecanica general a fons perquè ja quedi llest. Només arribar el cotxe acabaré els baixos i després potser ja començarem a atacar la caracola amb el xapista Wink

Salutacionsss a tots i ja us anire detallant els avanços!!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDl Ago 06, 2012 1:00 am

Hola a totss!!

Abui a mijdia he sabut que després d'intentar fer el reglatge de vàlvules al cotxe continua funcionant malament, fet que ha portat el mecànic a pensar que pugui ser algun altre problema interior del motor i més greu. Ja us aniré posant al dia, ara per ara no sé detalls ja que no he sigut jo qui ha parlat amb ell, intentaré concretar i veure exactament què té.

Salutacionssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDt Ago 07, 2012 9:22 pm

potser es un reglatge de valvules mal fet silent Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Ago 08, 2012 12:11 am

Impossible Jordi... desgraciadament impossible... Sad A veure si igualment el tenim llest aviat.

Salutacionss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Set 19, 2012 5:55 am

Hola a tots!!

Bé, després de tant i taaaant de temps, sembla que la cosa comença a arribar a algun punt, ahir, vaig agafar la moto i vaig anar fins al taller on está el cotxe.

Les sensacions van ser dues, una d'emoció i ganes de tornar a veure el cotxe, l'altra d'una mica de llàstima al veure'l allà en un racó del taller, amb ja algunes teranyines, però ja tenia el motor al 100% i totes les peçes a punt per a montar els reforços del xassis, així com les gomes dels paliers noves, etc...

Aqui el teniu, pobre cotxe meu... Rolling Eyes :

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Rk98gp

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 29b1w8o

Ara, amb tot desmontat, podeu veure amb claretat el tall del xassis i el seu estat...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 4g3yiq

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 5yxq37

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 14v3ght

Bueno, i aqui el teniu "assentat" al quiròfan, on s'ha passat ja molt de temps i del que sembla que sortira en pocs, molt pocs dies Wink

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 24g0weu

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 1grxvo

Salutacionssss!!!

Pau

PD: Tinc una foto de la peça de reforç que se li montará ja feta, però l'he de baixar d'un altra camera de fotos, ja us la pujaré Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Set 19, 2012 6:52 am

Ostres, doncs tinc un joc de reforços que no fare servir, si el vols digues-m'ho, hem van costar 60€ pero no els posare ja que hem pensaba que el meu xasis estaba pitjor i els vaig comprar sense haver-ho comprovat, els fa un forero del foro espanyol i estan molt ben fets i en cotes de la citroën, si els vols t'els envio i hem dones el que et vagi bé per ells.

Veig que has de camviar tots els guardapols dels paliers, neteja be les engrantges i posa grasa de especifica d'homocinetiques, que la posis d'aquest tipus i no una de liti o molikote bona no es important, es primordial!!!

El braç te els rodaments trencats? es extrany, son eterns, jo no n'he obert mai cap, si xuta bé no ho toco, si te el rodament del braç fotut vigila be que pot vindre d'una altra banda com un cop lateral fort a la roda i aleshores tindría mes coses fotudes.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Set 19, 2012 7:50 am

Hola Jordi,

Crec que en alguna altra ocasió em vas comentar ja alguna cosa sobre els reforços... no ho recordo amb claredat... scratch Però el mecànic que m'ho fa ja n'ha fet fer uns que ja están llestos per a montar (si es que no els ha montat ja...), ell els va dibuixar i portar a un ferrer que els fes, així es com deia que ho feien ells al seu dia quan aquests cotxes corrien, i garantint-me resistència al 100% ho he volgut deixar en les seves mans, sé que és un crack i no em fallarà en això.

En quant als teus reforços, doncs potser es llàstima no haver-ho sabut uns dies abans, no hagués calgut fer-ne uns altres i haguéssin sigut correctes segur també, però bueno, ara ja está fet i deixant-ho com ho deixo en mans del taller, que no qualsevol taller, ja quedarà bé i què en faria d'uns altres reforços?

He de dir Jordi que agraeixo sincerament el teu oferiment dels reforços, pero, a part de no saber pas com te'ls hagués pagat, he de dir que si m'has d'oferir alguna cosa posis el preu que té, no el que a mi em vagi bé, en cas de necessitar-los el preu que es posa es el que em va bé, no hi ha més. Amb l'ajuda i tot el que m'aporteu, el que un aprèn aqui amb vosaltres ja es un gran ajut i que no te preu. Wink

Pel que als guardapols respecta, ja són tots nous al taller llestos per a montar, de manera que ja està solucionat, i el fet d'engrasar-los i deixar-ho a punt ja vaig dir-li al company del taller que ja que s'hi posava ho enllestís tot en aquest aspecte i que ho deixés a punt per a circular, de manera que estarà ben engrasat. Wink

El que si que et demanaria que em concretessis es amb el tema dels rodaments, quan jo vaig ser al mecànic (bé no vaig parlar massa amb ell perquè tenen una feinada de por i poca gent) doncs no vaig observar que hi hagués res malament en aquest aspecte ni ell em va comentar res pero... Potser si, si no t'importa modificar una de les meves fotografies amb un "paint" i indicar-me el que veus malament t'ho agrairia, que no se sap mai i només em faltarien més problemes al cotxe que ja no m'aguanto més per conduir... Rolling Eyes

Salutacions i moltes gràcies per tot Jordi, es de gran ajut!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDc Set 19, 2012 8:29 am

No en veig cap, es només que m'extranya que hagi desmuntat el braç i prou, espero que sigui només per engrasarlos be Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitimeDj Set 20, 2012 3:22 am

Ah, doncs el braç simplement està desmontat per montar els reforços al xassis, no per a cap altre raó Wink

Salutacionsss i gràcies per l'aclaració!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» El Wankel de Citroën.
» Buscu Citroën 2cv
» Citroen 2cv az a barcelona
» Restauració de la Citroën AKS "la petra"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: