2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDv Gen 04, 2013 2:41 am

Hola companys!

Doncs si, ara toca veuren's d'aqui ben poquet a la calçotada, de moment el cotxe va de luxe, pero passat reis el portaré al taller que m'ha ajudat en tota la restauració a que m'hi donguin una bona repassada altre cop per si se m'escapa alguna coseta...

De moment he fet ja gairebé 1000 km i el cotxe va perfectíssim en tot, aqui us deixo unes fotos d'una petita ruta que vaig fer amb el meu pare fins dalt de tot de la muntanya que hi ha els repetidors de TV per la seva feina i tant per carretera com per camí, com una seda, això sí, els bots grans no l'afecten, pero la pedreta petita o els adoquins (que aqui a Montblanc deu ni dó els que hi ha) sembla que t'hagin de desmontar la carrosseria, els evito tot el que puc perquè fa por per poc a poc que vagis... Rolling Eyes

Bé, no m'allargo més, aqui us deixo unes fotos dalt de tot a Miramar, al fons podeu veure Montblanc, a l'altre costat que no es veu el camp de Tarragona i el mar.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 1o0lkh

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 24n0isn

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 2qdvoqr

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 21b9f6f

I baixant altre cop cap a la carretera:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 2m7x8d4

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 3313j38

I crec que no us vai ensenyar com a detallets, l'aspecte final del motor:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Rjeipk

I l'anagrama "DYANE 6" de la porta del maleter:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Sm4jko

Em falta poder fer algunes fotos més, com de l'escape pintat, tapacubos més brillants i això, pero he de buidar la targeta de memòria de la càmera perquè no m'ha deixat fer més fotos... Rolling Eyes

Dir vos que al "tram" de tub d'escapament previ al silenciador que queda sota les portes del conductor i darrere, m'ha sortit un forat que devia estar podrit per dintre, que com a mínim hi passen tres dits, i el cotxe fa un soroll de "Harley" que deu ni do... Ho haurem d'anar solucionant...

I aixo, si voleu ja em canviaré la foto del perfil, no tinc massa el costum de fer-ho perquè la gent dels foros et coneix molt per la foto, pero bé, aqui tot i que no en persona, com que no som molts ens coneixem igual, a veure si igual que el tubo d'escape i això, quan tingui la càmera buida em fai una foto que quedi bé amb el cotxe i ale Wink (que tot i així crec que em coneixerieu ben ràpid a la calçotada jejejeje Very Happy )

Salutacionssss!!!

Pau

PD: Encara em falta solucionar alguns detallets, com retornar uan goma que ja m'han enviat dues vegades del vidre del parabrises i que tot i el que em diuen que l'han probada i va bé, us asseguro que la goma NO és d'aquest cotxe, a part de que és molt més gruixuda no hi ha forma possible de fer-li entrar el vidre, i ho he intentat jo, i el xapista una bona estona, al final, recuperant la vella va quedar molt més bé del que en un principi semblaria, es més, no es nota gens ni interior ni exteriorment... La intenció es retornarla i si no em retornen l'import, que no ho faran, canviar-ho almenys per uns "cerquillos" del faro amb "clip" que jo en tinc de gairebé nous però que no tenen amb què ser enganxats. I a part d'això tampoc encara no he trobat solució definitiva a les tires cromades de les portes, i com a últim problema no em tanquen amb clau... Rolling Eyes Crec que és un problema se com colocar el "pany" en si on entra la clau, que sense la maneta gira i es deu aber de montar en una posició concreta de les 4 que es pot posar, però no sé quina... Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 56
Ubicació : Lloret de Mar

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 12:11 am

bon treball, i un vermell mol xulo
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 3:44 am

noi, cada foto que penges, ens fas caure la baba! disfruta'l!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 3:55 am

Aprofita si tens el segon silencios desfet i posali la sortida d'escapament llarga que es la que li toca, no s'et posara la llanta trasera esquerra negra i fa menys soroll dins de l'habitacle.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 6:20 am

heeiiiiiiiiiiii a sobre de escriptor i macanic ets fotograf....tiu ets un nano molt polivalent cheers esclar que si es nota que tens molta inquietud per les cosses ..el dyane ...sense paraules Very Happy Very Happy fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 10:10 am

Hola, Paufont.
Quins paisatges mes bonics que hi ha per la teva terra.
Ja pots anar buscant una excusa per organitzar una trobada, i una excursioneta per aquestes terres. Laughing Laughing Laughing
Molt bonic el dyane.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDl Gen 07, 2013 5:10 am

Iepp companys!

Moltes gràcies a tots pels comentaris.

Ben aviat em posaré a mirar lo dels escapes, el tram final en principi està bé, però a part d'embrutar-me la llanta (que l'he d'estar netejant cada 2x3... Rolling Eyes ) no m'agrada en absolut així curt, crec que ho vaig comentar al inici del post però que era una cosa que volia acabar canviant estés bé o no ja que simplement al meu gust queda mol lleig. Així doncs si, canviaré el tram en mal estat més el final, però primer encara tinc alguns assumptes a solucionar... Això si, per soroll a dintre... sembla un Ferrari el traste, fa més soroll dintre que fora jajajajaja

Abans d'ahir crec que va ser, ja vaig desmontar les portes i vaig arreglar tots els panys perquè em tanquessin amb clau, amb tanta mala sort que ahir em van voler obrir la porta desde dintre al revés i o s'ha trencat alguna cosa per dintre o s'ha desenganxat la barilla perquè ara va la "maneta" suelta... Rolling Eyes Tocarà tornar-s'hi a posar!

Joaquim, la veritat es que m'agrada que les fotos quedin bé i facin el màxim goig possible per després ensenyar-les, però tot i així em falten les més bones per fer, i les més difícils, perquè no dir-ho... En vull fer unes quantes amb el cotxe en marxa desde fora, agafant alguna curva, o simplement amb bona llum de dia en algun lloc maco per la zona... Però per això ja he d'enredar a algú que m'acompanyi, ja que sinó el cotxe no es pot conduïr al mateix temps que se li fa la foto des-de fora... Pero bueno, tot s'acabarà fent, igual que un video, poc a poc, pero tot es farà.

I lo d'organitzar una trobada a la zona ja ho vaig estar mirant, però primer que res em falten dates, ara per nadal era lo més lliure que tenia i el cotxe ha estat a prova, a part de que molts dies entre dinars i tot... Rolling Eyes I ara el problema es que ja tornem a la rutina dels curts caps de setmana que sent estudiant costen una mica d'administrar i compaginar amb els estudis, però en fi, ja vaig comentar també que ja organitzaria alguna coseta i en quant ho tingui més o menys clar per dates i això ja us ho faré saber, de moment però entre la tornada a l'institut més la calçotada i tot això a curt-mij termini ja queda el completo fet...

Per paisatges bonics, uns quants, però fer-hi arribar tota una colla de bicilindrics ja és un altra cosa jajajaja Aqui on he fet les últimes fotos haguéssim pujat 3 o 4 cotxes, que no més, i llavors feina rai per girar i sortir... jajajaja No res, jo ja vai treballant amb la idea en quant es pugui tots ho sabreu Wink

Ah, i deixeu-me que passi també la presentació del treball de recerca del cotxe per a l'institut i us el pujaré per si algú se'l vol mira o tenir-lo, allà explico amb molt més detall el perquè del meu Dyane i les meves idees sobre el tema, la restauració (que això ho teniu aqui molt més clar vosaltres), una mica d'escrit de prova del cotxe i una conclusió analitzant una mica els resultats, etc...

Salutacionssss

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Gen 12, 2013 7:52 am

només es pot dir WUAPO WUAPO WUAPO
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 12:06 pm

amb gabes de conéixe'l diumenge!!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDl Gen 14, 2013 3:45 am

Moltes gràcies companys, diumenge ens coneixerem tots Dyane incluït! Very Happy Ara mateix és al taller a fer un "chequeo" general després del "rodatge" que li he fet durant les festes i fins ara així com un canvi d'oli, filtre, etc... I així ja em queda ben a punt per anar fins al lloc de la calçotada evitant qualsevol problema mecànic que mai se sap.

Ah, i també he montat ja la ràdio definitiva del cotxe, que abans en tenia una de vella que rondava per casa, a falta de col·locar bé els altaveus de davant (dos en caixes antigues), i els de darrere, a falta de fer-me una bandeja per posarlos que s'agafi a les dos "estanteries" que te sota les finestretes posteriors, però no ho faig perquè abans de posar les estanteries he de tapissar les parets, tot al seu moment. A veure si trobo un momentet i us penjo algunes fotillos. Wink

Salutacionssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDc Gen 16, 2013 5:49 am

Hola a tots de nou,

Avui i per fi, cosa de les 4 de la tarda he presentat el meu treball de recerca sobre el Dyane 6 després d'haver entregat el llibret teòric que vaig fer, la nota no la sabré fins la setmana que ve, però això si, el cotxe ha agradat tant al tribunal com la gent que l'envoltava aparcat dintre de l'institut Wink

Salutacions i fins el diumenge companys!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 9:13 am

Hola companys!

Avui a la tarda que he sortit una estona (i també m'he canviat de mòbil, tot i que tampoc pas per un de nou...) He fet un video circulant amb el Dyane per carreteretes de la Conca, mala calitat tanta com vulgueu, i sorolls del contakm, del pedal del embrague al deixar-lo del tot, etc... (coses a solucionar encara). I finalment que amb "plantilla d'una sola persona" feiem de càmera i de xòfer... Laughing

https://www.youtube.com/watch?v=MFJq4SsVkz4&feature=youtu.be

Bueno, espero que us "agradi" amb el que pogueu veure i dir-vos que m'estic plantejant d'agafar la càmera de video bona i fer un reportatge del dyane en video en un bon muntatge, el problema es ser sol, pero algo es farà! Wink

Salutacionsss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 9:23 am

Paufont escrigué:
el problema es ser sol, pero algo es farà! Wink
Qué vols dir?.
Qué et busques una novieta?.
Ehorabona Pau, que sigueu molt feliços. I love you I love you I love you
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 10:16 am

Que diusss??? jajajaja No, em referia a que per a fer un bon video jo sol es complicat, gravar des de fora i conduir alhora... Laughing

Quines deduccions que em treus jajajaja Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDj Feb 21, 2013 9:32 pm

Jo habia fet algun video amb el mobil conduint amb un suport d'aquest de ventosa, filmes endavant un tros, pares el gires capa a tu, filmes una mica mes, pares, l'orientes cap enrrera, i mes, fora, dintre el motor, sota el cotxe, el plantes a fora i passes per devant, etc després agafes un editor de videos sencil i gratuit com el sony vegas, li posses banda sonora i ho juntes tot, i d'aqui al concurs de la Vall Fosca. l'Iker ho va fer i va guanyar.


Exemples

https://www.youtube.com/watch?v=jvHDtc8ippU&list=UUD-RRFIbh-EJfYZL1tWKreQ&index=77
https://www.youtube.com/watch?v=adXzwK9aC1I&list=UUD-RRFIbh-EJfYZL1tWKreQ&index=78
https://www.youtube.com/watch?v=ge4sy9i7Nl0&list=UUD-RRFIbh-EJfYZL1tWKreQ&index=79

Amb 10 o 15 segons de cada video ja et fas a l'idea Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 9:11 am

M'ho he de mirar... Amb el mòbil no faré res de bo, he de revisar com està la càmera de video bona que tenim, les cintes i tal... i posar-me a fer-ho Wink La meva idea però es amb un trípode col.locar la càmera en algun punt i gravar el cotxe desde lluny a l'exterior, o coses així, a part de vistes interiors, etc... Hauré d'enredar algú que vingui a gravar jejejeje

Dir-vos que avui, amb motiu de "la nevadeta" que ha fet he sortit a donar una volta amb el cotxe, que ho faig cada dia, però amb la diferència que avui he pres la càmera i he fet unes quantes fotos, aqui us les deixo, espero que us agradin:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Dbo9cg

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 2m4ojr9

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 95s9bm

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 I1e7g6

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 1pxrbs

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 34jds7k

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Rh3jif

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 4ih47b

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 11kl207

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Wqui5c

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 2mqt4x1

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 6syo47

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 2i2c3o0

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 1jrb5e

Salutacionsss a tots i espero que us hagin agradat!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDs Feb 23, 2013 10:04 pm

molt xules les fotos pau! es comporten super be aquestos trastos sobre neu!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDg Feb 24, 2013 5:04 am

ostres quines fotos mes guaissssss ,per aqui el baix llobregat tambe ha nevat pero el dissabte al mitg dia ja no hi quedava gens de neu Sad i a sobre jo el dissaabte al mati treballo Mad Sad ...aixi que aquest any nomes he pogut disfrutar de la nevada el cap de setmana passat a la molina cheers
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDg Feb 24, 2013 11:51 am

Jolines una bona excursió i que bonics paisatges
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDg Feb 24, 2013 9:12 pm

Si senyor, maques, maques, maques.
Per cert, el teu cotxe, sembla el cotxe fantàstic.
Sembla que camina sol, sense conductor. Laughing Laughing Laughing
T'has de buscar una novieta perquè et faci les fotos amb tu dintre. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDg Feb 24, 2013 9:36 pm

Quines imatges mes xules, ressalta moltíssim el vermell amb el blanc de fons .

Quina passada de fotos semblen una postal. Pel pròxim nadal ja ho saps, ens envies una d'aquestes. rendeer rendeer santa rendeer rendeer HOw, HOw, HOw
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 11:28 am

M'alegra que us agradin les fotos Wink A Montblanc en si no va nevar a penses, la veritat es que va ploure molt i al nevar gairebé no es quedava al terra, ara, encara no a escassos 5 min del poble ja hi havia neu a tot arreu i llocs on "deu ni do" que per anar a fer el tomet i quater fotillos... Wink

I si que es comporta bé en neu si... Vaig passar per un tros de carretera sota un bosquet que estava tota gelada i el cotxe no patinava, pero vaig parar a fer la foto i quan vaig baixar del cotxe casi que em mato Laughing

Salutacionsss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 7 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» El Wankel de Citroën.
» Buscu Citroën 2cv
» Citroen 2cv az a barcelona
» Restauració de la Citroën AKS "la petra"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: