2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDl Nov 26, 2012 7:26 am

Moltes gràcies pels vostres comentaris companys!

Bá, la cosa hauria de començar a estar llesta un dia d'aquests però mentrestant, i abans de pintar, ja fa també algunes tardes i sobretot abui que jo em dedico a pulir a mà racons i raconets que sembla que no, pero deu ni do... i així la cosa pot quedar més pulideta i detallada, ja que el temps hi és, perquè no fer-ho bé?

Vinga companys ja us aniré pujant avanços fins que quedi ben llest Wink

Salutacionssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Nov 29, 2012 5:20 am

Hola a tots! Necessito canviar el tram del tub de gasolina que va des de la bomba de gasolina fins just sota el motor, el cas es que la bomba de gasolina es troba en un lloc bastant inaccessible (darrere de la carcassa del ventilador) i la bomba del meu Dyane crec que no és com l'original ja que quan vaig comprar el cotxe en tenia una dintre a la guantera (no se si es que aquella era la bona o si no funcionava o era la dolenta la que té montada, o que... El cas es que la que té montada te la sortida pel tub que torna al dipòsit mirant cap a sota i des de dalt no s'hi pot accedir ja que la bomba et tapa, i per baix ja ni pensaments.

He observat que la bomba d'aguanta amb dos tornillos al motor, i he pensat que traient-la sencera damunt ho podria cambiar, però no se si al estirar-la va acoplada a algun mecanisme o algo que se'm pugui trencar o caure alguna peça, etc...

Us agraïria que em donéssiu un cop de mà en això ja que l'hauria de tenir llest en aquest aspecte abans de començar a montar cap xapa que em dificulti els treballs.

Salutacionsss!!

Pau

PD: Per cert, el cotxe també em perd gasolina al omplir el dipòsit per el "tubo-junta" que va entre el tubo d'omplir gasolina i el dipòsit, és un manguito grandet i tampoc sé massa bé on trobar-lo, ja que per internet el tema gomes es bastant complicat, si sapiguessiu on comprar-ho nou ho agrairia molt també.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Nov 29, 2012 5:46 am

Lo del tema de la bomba de gasolina, si treus els dos cargols amb l'ajuda d'una xixarra i un allargador, surt sola, no trencaras res, porta a sota un gruix i una mena de varilla que empeny el mecanisme de la bomba, d'aquesta manera la podrás empalmar perfectament sense haver de fer el pi per sota el cotxe, vigila no se't et caigui res i se't quedi tot esbarriat per dins del motor, això ens ha passat a tots, el manguito aquest d'empalme, a mi també se'm va trencar, agafa la mostra, i ves a qualsevol recanvista i te'n vendràn un tall, sobretot diguis que es per gasolina, ja que si no, et durarà 2 dies!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Nov 29, 2012 6:00 am

Moltes gràcies Nel!!

El tub ja el vaig comprar als autorecanvis del poble, vaig passar un metro per dintre com vaig poder i en vaig comprar un tros igual una miqueta sobrat per si de cas... Ja vigilo ja que sigui per a gasolina, que amb un Vespino fa alguns anys ja vaig tenir problemes de trencar el tub lluny de casa per fer el que no havia de fer i tenir el problema per tornar... Rolling Eyes El problema que tinc en el meu no es que estigui trencat, es d'aquells que van recoberts de "roba" i podriem dir que es com si "sues" sempre està humit ja que deu estar malament per dintre a la goma...

Salutacions company i gràcies per la rapidesa en la resposta! Wink

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Nov 29, 2012 8:01 am

El foradet del separador de baquelita de sota la bomba ha d'anar omplert de greix, si el teu esta sec omple'l abans de tornarla a muntar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Nov 29, 2012 9:14 am

No se encara exactament com és ni com funciona ja que mai n'he desmontat cap, pero intentaré fixar-m'hi bé i ja la deixaré engrasada com comentes i també aprofitaré per netejar-la a fons que imagino que li deu fer bona falta ja que recordo que temporades que estava temps sense arrencar li costava o no engegava i li havies de tirar gasolina al carburador, suposo que la bomba en si estarà bé, pero com ja us dic, no sé massa bé com funciona, a veure si demà després de dinar m'hi poso i ho deixo enllestit. Wink

Salutacions i gràcies!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDs Des 01, 2012 8:34 am

Hola a tots!!

Encara no m'he pogut posar a canviar el tub de la bomba de gasolina i això per falta de temps i alguna eina que no tardaré a a conseguir... Però això no significa que no s'hagin fet avanços, avui a les 9 del matí he anat a treure el cotxe del garatge estant a sota 0 i tot glaçat i gebrat (potser casi jo incluït), l'he portat a l'altre garatge on treballo a deixar pulidets quatre detalls i a les 11 ha vingut el xapista a acabar de fer uns retocs que jo li havia comentat, me n'he anat a estudiar una hora i a les 12 hem començat lo bo fins les 2 i pico, i aqui teniu els resultats Wink :

Preparant el pati:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2vll0nc

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 347h755

Pintura i demés...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 6i6t1h

El bólido un cop arribat a sala de maquillatge:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Fofzte

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Xpzl1d

I posem mans a la obra, primer l'interior:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2uf82l3

I després l'exterior:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 261dhfl

La part exterior després de la segona capa que li dona el brillo:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2qkndl1

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 6rsw7p

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 V5hlqt

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 160psg5

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 1zzs7iq

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 6gyi46

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2cftlld

La part de radere, senzillament IMPRESIONANT, llàstima que en les fotos no s'aprecii tant com en la realitat ha sigut.

Abans:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 R8xgk7

Després:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 33cwx0m

Continuem:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 1zlg6l2

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 29yilqd

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2lbc4mf

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2upy6gi

I aqui hem acabat, el cotxe s'ha quedat aqui ja que jo me n'he anat a dinar i després, em près unes mesures una mica a ull i tirant llarg de totes les zones que volem tapissar del cotxe i hem anat al Leroy a Tarragona a buscar roba gris per tapissar-lo (n'hem comprat una com "ratllada") i goma per a posar al terra, ja us n'ensenyaré fotos que no n'he pensat a fer. Rolling Eyes

Al tornar, he comprobat si encara estava la pintura tova i ja no però encara li faltava una mica, i abans que començés a caure l'humitat li he entrat un seient i l'he pres al garatge (el de casa que està calentó traient el 206) amb tanta mala sort que posant el seient m'he apoiat una miqueta a la viga inferior i s'ha marcat una mica, ben poc pero... me n'ha agafat una... No I això no ha sigut tot, un cop el cotxe de morro a la porta del garatge, per no engegar-lo, a la que me n'he adonat, el meu pare ia s'havia posat a empenyer-lo... i au, ja la tens, una altra marca darrere, menys mal que allà on es queda absolutament tapada per la goma... Suspect

Bé, malgrat això, ara està al garatge on hi ha la calefacció i està ben calentet perquè dema ja sigui sec del tot i ben tancat amb pany i clau, no fos cas d'un altra marca... Mad

La sala de maquillatge desmantelada de nou...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 4izk47

I fins la pròxima! Sleep Sleep

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 68d3ex

Espero que us hagi agradat, i pròximament més!!! Wink

Salutacionsssss!!

Pau

PD: Ah, per cert, ja que prou tràngol ha passat durant tota la seva vida el pobre Dyane fins el dia de l'inici de la seva restauració (només calia veure'l, i no calia de massa prop per cert...) ara estem construïnt un garatge al jardí exclusivament pel Dyane, serà tot de fusta menys la porta que serà normal de garatge. De moment només tenim posats els peus de les columnes principals, però ja ho tenim pràcticament tot a mà per anar-lo fent, i un cop acabat, Dyane cap al jardí! Wink

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 21nl0l1
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDs Des 01, 2012 11:48 am

Quin color més xulo, quan per fi vinguis a una sortida dels bicilindrics, que será segur aviat, babejarem de valent amb el teu bolido.

Pintar a l'exterior te collons, si es un día que no fa gens de vent i regues el pati abans y durant la pintada t'asegures que no hi haurà pols enganxada, si no deprés tocara puliment.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDg Des 02, 2012 12:03 am

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked ¡¡¡IMPRESONANT!!!

ni cabina de pintura ni forn ni collons! no hi ha res millor per que s'estiri be la pintura que una bona estoneta al sol! el meu dubte és: no s'ha cuartejat la pintura amb el fred que fa?

el color preciós! ja veuras lo aviat que estarás fent-lo correr! i per les marques al entrar-lo no et preocupis, acostuma a passar! i ja veuras com no es veuràn!

anims que ja queda menos!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDg Des 02, 2012 3:30 am

es impresionant com amb il.lusio i ganes es fan maravelles cheers ...segueix aixi i no et donaras conte que ja el tindras en marxa i preparat per vindre a les nostres sortides fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDg Des 02, 2012 10:13 am

Hola companys!!

Moltes gràcies pels vostres anims i comentaris!.

Doncs si, va tocar pintar-lo al carrer a falta d'un lloc adequat per fer-ho, i també a una temperatura ben baixa per descomptat... Rolling Eyes

Pel que fa al color de la pintura em va sorpendre que fos tant llampant, la veritat es que m'agrada molt i si us dic la veritat, porto una impaciencia fora de sèrie per veure les portes i el capó, segons el xapista semblen un caramel... Very Happy Ara bé, haver-lo pintat a l'exterior comporta els seus fallos, que si, en te i no pocs, no no s'ha esquerdat del fred, però pel que fa a pols en general, doncs si, alguna cosa té, però en té sobretot a la zona on van els eixos dels llimpiaparabrises ja que vaig ser estúpid i no vaig acabar de tapar del tot la "canastilla" que recull l'aigua sota el capó i alla hi havia una mica de sorra i pols que he hagut de lamentar posteriorment, a part d'això, just al costat del motor del llimpiaparabrises ha quedat una mica malament per haver-hi caigut oli, de totes maneres això quedat tapat pel salpicadero, i entre tot quedara ben disimulat o directament no es veurà, jo crec que quedarà excelentisimament. Wink

Bé, avui al dematí no he pogut fer gran cosa ja que he estat tot el matí traient "pollilles" d'unes arnes que tinc amb mun avi i estaven tant malament que no he tingut temps de res més. Però a la tarda ja hem continuat amb la labor! Wink

He montat algunes coses que tenia tretes del salpicadero (gomes, etc...), he posat les gomes noves de les portes que han quedat de luxe, un cromat pel "vierteaguas" nou (en veig comprar un de sol per error) que li dona un toc molt i molt llampant junt amb el vermell i per acabar hem fet unes alfombres amb la goma que vam comprar ahir al Leroy, ara ens en falta fer una per posar al terra del maleter (per no ratllar-lo al carregar, etc...) i posar-nos amb els tapissats, al mateix temps que vagin arribant les portes, etc i anar montant...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 25evg8z

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 292xsmh

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Dblffp

També m'he fet un fart de fregar les gomes velles que aprofito amb gasolina per a deixar-les en el millor aspecte possible, he de dir que han quedat molt be, pero jo mij intoxicat de la gasolina jajaja

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 8xim2p

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 6jq5j6

Els llums de darrere amb els pilots nous (gomes i suport aprofitat amb una bona neteja)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 29vnwib

I en marxa, funcionen, però fa falta un bon repàs de l'instal.lació...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2chq6ur

També he preparat dues rodes que demà les portaré a treure els neumàtics per arreglar i pintar les llantes i posar neumàtics nous, després dues més, que sinó no puc deixar el cotxe dret jejeje

I he de veure que no trobo per cap banda on trobar els "clips" que enganxen al capó a la carrosseria, que els tinc destrossats i ben aviat els necessitare... scratch Ah, i també necessitaria això, en la porta del conductor, la molla que s'observa dintre el pany se'm va trencar i no tancava la porta, si algú tingués la molla o el que s'hagués de canviar per arreglar això i m'ho pogués vendre li agrairia al igual que els "clips" del capó.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 9k6o78

Salutacionssss i aviat aviat a les sortides!!!!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDl Des 03, 2012 1:29 am

A aquest pas, veig que per la calçotada hi haurà doble presentació, la de la AKS del Jordi i la del teu dyane, sobre les peces que et falten, divendres, he de anar a un lloc que tenen varis dyanes a veure si et puc aconseguir algo, no asseguro res, pero farem el que podrem
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDg Des 09, 2012 5:20 am

Hola a tots!

Bé, doncs comentar-vos de que ja falta molt poquet perquè la cosa arribi al seu punt final, es va continuar amb la pintura de les altres peçes que ja està més o menys completa i totalment acabada, i demà ja començaran els viatges de peçes cap a casa pel montatge definitiu! Wink

Avui però, ja m'han portat a casa les llantes i els paratxocs pintats i demà al matí ja els portaré a montar els pneumàtics :

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 160q2pv

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 29xayix

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Zv99bd

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 1gizhk

Per cert, això de quedar-se sense rodes al tenir que portar-les a pintar i tenir un sol gat, es fotut fins l'extrem d'haver de fer seure el cotxe a la cadira, literalment jajajajaja Laughing

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Bdodxu

I també hem començat a montar els vidres, els petits de darrere han quedat relativament bé, i dic relativament perquè al ser gomes velles per la part de dintre haguéssin pogut quedar millor, però del de davant, la goma que vaig comprar nova, i no precisament barata no era igual que la vella i no em val, llavors hem intentat montar la vella però se'ns quedava als dits... No N'haurem de buscar una de nova d'urgència pero ja!

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Xeoeuh

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2jbwpk7

Espero que us vagi agradant i en breu més, molt més! Wink

Salutacionssss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDl Des 10, 2012 8:51 am

Noi, això va "viento en popa".
Ja va prenent forma tot.
Et queda feina per fer, però en un tres i no res, ho tindràs tot enllestit.
Bona i gran la cabina de pintura, i el caballet per aguantar el cotxe sense rodes, inmillorable. Laughing Laughing Laughing
Ànim i endavant, que això ja està fet.
Salutacions.



Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDc Des 12, 2012 4:53 am

Moltes gràcies THOR!

Us segueixo mostrant avanços!!!

Ahir (tot i que no us vaig poder pujar fotos perquè no tenia a mà el cable de la camera-pc) em van arrivar ja totes les peçes del cotxe, ara ja només falta montar fins tenir-lo acabat! Wink

Bé, em queda canviar un tram de tub de gasolina que intentaré canviar abui si puc aconseguir una eina que em fa falta (lo de la bomba de gasolina...), més rebre la goma nova del vidre de davant que la que em van enviar no hi anava bé, i montar els vidres de davant i darrere, i també canviar les gomes de les portes, que tot i que les vaig comprar noves, son massa gruixudes i no li valen al cotxe... Rolling Eyes i algunes peçes de detall més que ja tinc demanades també per enllestir-lo del tot en els pròxims dies.

Més denavant en el missatge us deixo totes les peçes noves i això, pero abans, us mostro alguns avanços que us tenia atrassats...

Retirem les alfombres de goma que vaig fer fa uns dies, i començem a tapissar el terra, queda bastant bé (es veu algo de vermell entre les gomes de la porta i el tapissat, però es cosa del flash que resalta molt lo milimètric que queda entre una cosa i altra, si no t'hi vas a fixar no es veu.) a part de que li dona un toc càl.lid, de comoditat i de detall al cotxe que sembla que no, però es nota Wink I damunt encara niran les de goma.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 23ubq53

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Fx797n

Els pedals que després de la pintada van quedar vermells...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2s8spqe

Però ja els teniu negres, a falta de colocar-los les gomes amb el logo "Citroën" a cada un. (Ara ja estan posats Wink )

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 55q8if

Després d'una mica de neteja també hem montat els cinturons de seguretat:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2qjalvo

I els seus enganxes:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 351wkgg

També vaig montar el paraxocs de darrere que ha quedat molt bé.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2qu2jx1

Passem a lo d'ahir, ara si.

Portes:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 29kqo7n

Montades:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Wk17d

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Rt1gz7

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Xgcix

Per cert, al pintar les portes m'han tret les peçes petites de plastic que aguanten les tires cromades que van a les portes, no sabeu pas on es podrien trobar?

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2pzzprs

Les aletes de darrere, impecablisimes:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 20a5obk

I les de davant:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Nv1dsp

I finalment la peça estrella... si l'haguéssiu vist en viu i en directe lo fotut que estava, i el veiessiu ara... sembla, o més aviat és un caramel!!! Very Happy

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2a0du78

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 J9wob9

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2vtnu2r

Bé, això és tot de moment, a l'espera de rebre les rodes amb pneumatics nous avui o com a molt demà i poder treure el cotxe per anar montant amb comoditat, tot i que de mentres jo vaig fent detalls Wink

Salutacionsss i en breu més!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDc Des 12, 2012 6:30 am

Aixó ja esta mosso, no l'has tingut per l'estiu pero el tindras per reis, aquesta es la part mes emocionant ja que vas veient com queda tot muntat i acabat i com sera per fí el teu cotxe, pero alerta! no t'emocionis massa i pensa dos vegades com fer les coses abans de tirat-t'hi de cap i ratllar alguna peça que després es complicat que t'ho tornin a pintar si l'has fet malbé, enteniment! que deien els avis

Les peçes de plastic les pots trobar en un desballestament que hi hagi un dyane, com aquell que diu enlloc més Crying or Very sad amb aquestes coses s'ha de ser molt previsor i desmuntar-ho tot i tenir-ho ben guardadet.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDc Des 12, 2012 10:00 am

Hey Jordi,

Doncs si, sembla que la cosa ja va arribant al seu punt final Smile Amb les peçes ja vaig amb un compte especial, ja que té alguns detallets d'haver-ho recolzat on no tocava o així que... Són minúsculs i si no comentés jo on son puc assegurar que ningú els trobaria, pero no penso permetre'm el luxe de que en surti cap més, no em va agradar sobretot quan em van deixar les portes, tal qual, apoiades al terra i la paret (d'aqui hi ha alguna marca al contorn de les portes per sota Neutral ) i algunes altres tontades, però que estic d'acord amb tu, ja que a més a més el color que he escollit qualsevol ralla se li veu moltissim.

En quant a les peçes de plàstic les devien retirar per pintar i se'ls devien quedar als dits, ja que això posar-ho si, però es que em dona la sensació que un cop tret ho deus haver de mig trencar i no poder-ho tornar a posar, jo de moment no li posaré res i pasare ITV i això, els cromats originals els tinc tots, però si ho veig molt negre hi posaré unes tires cromades que venen a rotllos (del mateix material que els cromats del vierteaguas) que son adhesives i quedarien bé, de la mida adquada, en vaig comprar una per veure com era, ni de mida correcta ni res, només per veure-ho, que amés era molt barata i potser al final serà la sortida....

Bé, no ho sé, el temps ho dirà.

Ah, per cert, avui he anat al taller d'un amic que m'ha deixat un bon maletí de "xixarres" i tots els accesoris que us pugueu imaginar i més, i he desmontat la bomba de gasolina, l'he engrasada com vau comentar i l'he tornat a montar amb tubs nous de gasolina, de moment, sembla que funciona de meravella, després ja us pujaré les fotos del procés Wink

Edito: Us pujo les fotos del procés de posta a punt de la bomba de gasolina:

Ja treta, he netejat la seva base que... tela la ma de mer.. que hi havia i lo complicat de treure-la entre tant de tubo, etc...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 30vchug

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2gt45li

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2ag0u88

Bomba neta:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2nk5teq

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Nq4853

Engrasada:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2zixxuf

Tot net i llest per tornar a ser montat amb el tub nou que era per on el cotxe perdia algo de gasolina...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2lw57c8

I finalment ben col.locadeta de nou al seu lloc, he fet pujar una miqueta la gasolina del tub, h'he afegit una miqueta al carburador, cop de clau i... que finet que va!!! Very Happy

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2q38x0n

Salutacionssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDc Des 12, 2012 6:37 pm

M'alegro que t'hagi quedat be lo dela bomba, pero en quan puguis compra'n una per portarla de recambi, precisament la que tens no es massa bona ni fiable que diguem, es la que comercialitzaba crec que valeo o bendix als anys 80-90 i eren una caqueta.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Des 13, 2012 5:18 am

si vas al recanvista amb una mostra de les grapes que et falten, podria ser que trobesis alguna cosa semblant, quan treballava de planxista, amb algun model de cotxe ho haviem fet (daewos dels primers, algun mitsubischi raro... que s'havien de demanar a origen i sortien carissimes i per una tonteria haviem de tenir el cotxe més d'una setmana per que les grapes de la porta no arribaven) i si no, abans de posar la cinta cromada cutre, jo et recomanaria que tallesis les potes dels cromats originals i amb una cinta de doble cara (que sigui bona, per que si no et durarà 2 dies) tallada amb un cuter milimetricament a la tira cromada et quedarà millor.

Ànims que això ja està!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Des 13, 2012 5:23 am

Vaja... Doncs ja és llàstima perquè tinc tots els tubs nous i tal... Rolling Eyes Sinó ja l'hagués canviat d'un bon pricipi, la veritat es que en tinc una altra que estava per dintre el cotxe quan el vaig comprar, però aparenta estar malament (s'hi veu molta porqueria seca per dintre, com si l'haguéssin tret per inservible, ja l'hi donare un cop d'ullo n'acabaré buscant un altra, ara però, i de moment, toca montar el trastet, pasar ITV, etc... Ja hi haurà temps pels detalls, jo de moment vull que corri Wink

Salutacionss i poc a poc anem montant!

Pau

Just havia pitjat a enviar quan ha enviat el missatge en Nel, així que també aprofito i dono resposta en el mateix.

La veritat es que no conservo cap grapeta, les devia llençar el xapista, tot i que jo de moment no montaré res, ni les d'enganxina ni les originals, aniré buscant a veure que em va sortint i segons vegi acabaré fent, però de moment intentarem trobar les grapes, ja sigui a desguaç, o el que faci falta, que prou feina vaig tenir a trobar el cromat de la porta del conductor com per no poderlo montar ara! Rolling Eyes

Salutacionss de nou i merci! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Des 13, 2012 7:01 am

EN DOS PALABRAS IN.PRESIONANTE
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Des 13, 2012 11:50 am

Muchas gracias Ricard!! Wink

Continuem amb el cotxe, avui a la tarda he anat a buscar les rodes amb els pneumàtics nous montats i ja equilibrades, només arribar a casa ja les he montat. Aqui les teniu just descarregades del cotxe, he posat pneumàtics nous a les 4 que porta el cotxe, i la de recanvi he aprofitat el pneumatic que ja tenia la de recanvi abans montada en la llanta que estava pitjor, i amb camera aquesta.

Aqui les teniu només descarregades a casa:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 4hvdk3

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Qz1x6b

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 105pcp0

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2n03gow

Aquesta serà la de recanvi:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2n8aplk

Aqui teniu la diferència entre una de les velles i una de nova:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 281r4ht

Com us he dit, no m'he volgut esperar a demà per montar-les, aixi m'estalvio tenir més temps el cotxe sobre la cadira i el gat, i també he vist com queda a part de guanyar aquest temps demà a la tarda per seguir montant xapes, etc...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2a9o5dy

Aqui teniu que li he "emprovat" els tapa cubos, demà els treure i els hi donaré una bona sessió d' "aladino" d'aquest perquè quedin ben lluents Wink

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 2mdkjs7

Espero que us vagi agradant companys!!! Very Happy

Salutacionssss!!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDj Des 13, 2012 1:12 pm

Kines rodes,....wuapas wuapas
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDv Des 14, 2012 6:52 am

hola pau quina marca son les rodes i si es pot saber per quin preu ( si no es indiscrepsio Rolling Eyes ) tant sortit mes o menys?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitimeDv Des 14, 2012 9:18 am

scratch pel dibuix semblen unes nankang o mabor
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 5 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» El Wankel de Citroën.
» Buscu Citroën 2cv
» Citroen 2cv az a barcelona
» Restauració de la Citroën AKS "la petra"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: