2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric

Ir abajo 
+3
noke
nel
Alfons
7 participantes
AutorMissatge
Alfons




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/11/2010
Edad : 58
Ubicació : sant antoni de calonge

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDc Des 08, 2010 9:51 am

molt bones, em presento soc l´Alfons, feliçitats a tots els que an fet possible aquesta pagina de cotacta als bicilindrics catalans. Els meus ferros son entra altres un c-8 del 1975 i una vespa primavera 125 i una vespa 125 del 1958. Els 2 primers ja estan restaurats al 100 %, i l´ultim ja es fará mes andevant. Es curios el que la vida ens porta, vaig festejar a la meva joventud amb un Citroen Dynam breack,( del meu pare ) al començar atreballar vaig comprar un Visa GTI 115 cv. amb ell vaig disfrutar molt, durant 15 anys vaig fer 150 mil klmtrs, actualment ting un Xsara II, es a dir sempra amb Citroens.... Laughing al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric 245745 al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric 245745 al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric 245745 [img][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img3/2334/escanear0081b.jpg][/IMG][/img]
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDj Des 09, 2010 3:32 am

Preciós C8!!!

benvingut al fòrum! espero poder trobar-nos ben aviat!!




una abraçada desde Tàrrega!


Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDj Des 09, 2010 7:42 am

Benvingut, bonica afoto

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDv Des 10, 2010 3:37 am

uoooo, el tens preciós! benvingut Alfons, m'encanta la combinació de colors del vostre C-8 es un trasto que s'hi presta a fer-li coses així i fins i tot més radicals, el teu es elengantisim i es veu molt ben cuidat, jo estic posat amb el meu, a veure lo que trigo en deixarlo com el teu, uns anyets suposso.

Espero que hi participis al foro aportant l'aventura de restaurar un c-8, així tagafare idees, jejeje I a veure si ens trobem a alguna trobada, ara amb el foro pretenem ajudar a coordinar i publicitar totes les trobades de tots els clubs perque tota l'afició catalana ens poguem unir el máxim.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDv Des 10, 2010 5:13 am

Benvingut Alfons, preciós el c8
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDg Feb 20, 2011 11:35 am

Alfons, hem vas enviar unes fotos del teu c8 i crec que les he esborrat del correu accidentalment, l'altre dia les buscava per penjarles i no les vaig trobar, si me les vols tornar a enviar te les penjo, sento les molesties. Embarassed Embarassed Embarassed aixó hem passa per no fer les coses al moment Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDl Feb 21, 2011 4:12 am


Benvingut al foro la familia creix.... ja ens veurem lol!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDj Feb 24, 2011 10:52 am

benvi ngut al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitimeDg Mar 06, 2011 8:14 am

ja estan penajdes algunes fotos al apartat de restauracions pas a pas.

https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t158-restauracio-c-8-del-company-alfons
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Empty
MissatgeAssumpte: Re: al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric   al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nou Bicilindric
» Emb presento com a nou bicilindric.
» El meu nou vehicle bicilíndric ...
» Boness!! Un altre nou per aquí !!
» Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: