| Restauració c-8 del company Alfons | |
|
+4oskar Angels misnenasdoscv Jordi 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Restauració c-8 del company Alfons Dg Mar 06, 2011 7:53 am | |
|
Editat per darrera vegada per Jordiet el Dl Mar 07, 2011 9:25 am, editat 3 cops en total | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dl Mar 07, 2011 7:20 am | |
| | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dl Mar 07, 2011 10:08 am | |
| Jo !!!! Això si que es rapidesa , i desprès dieu que nosaltres correm.
Felicitacions Alfons per la restauració esta molt be , te una bona currada i una pasta invertida. que ho aprofitis molt amb els teus i es clar amb els bicilindrics | |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dt Mar 08, 2011 2:48 am | |
| Mira q sempre he dit q el c-8 es raro, pero la restauracio es impresionant!!!!!!!! | |
|
| |
Eduardyane6
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 01/01/2011
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dl Maig 16, 2011 10:51 am | |
| Jo l'hagués deixat tal cual. Una bona posta a punt, repas general, ben net i una bona pulida de planxa. Tindria molt d'encant... | |
|
| |
Alfons
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 28/11/2010 Edad : 59 Ubicació : sant antoni de calonge
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dv Maig 20, 2011 7:49 pm | |
| Be, graçies per les feliçitaçions i critiques, ja que acepto totes les opinions i que amb gustus no hi ha res escrit, aig de dir que aquesta restauraçió a durat 2 anys i 4 messos, el tema gastos el mes fort a estat les pintures. El tema recanvis, graçies als contactes de molta gent del mont del recanvi d´automoçió, an estat prou economic. La ideia dels colors, amb sostre blanc, está inspirat als models Ami 6 françesos de l´epoca. Aig de comentar que no soc mecanic i que graçies a les consultes d´algun mecanic de la marca a estat possible aquesta restauraçió, aixó crec que té prou merit....... be meyns flors que també e tingut l´ajut del meu company de feina sr.Toni i em passat un mont d´hores i divendres perduts tencats al garatge de casa, al qual estic molt agrait. El tema es que em apres molt i disfrutat molt i molt durant aquest temps i amb sento ben orgullós del resultat. El proxim repta es restaurar un AZL del 66 del meu company Toni, que ja em comensat molt a poc a poc........com el cotxa mateig, per sert l´he vatajat amb el nom de TATANU...... fins aviat. | |
|
| |
Eduardyane6
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dv Maig 20, 2011 9:17 pm | |
| Hola Alfons, Ja saps que a mi m'agrada el c8 que tens, si no no cridaria tant l'atenció de tothom! Recorda que anavem junts a la trobada de Sant Miquel de Campmajor...! Si jo hagués tingut la sort de que m'oferissin aquest c8....oooOOoohh inclus m'agrada molt el color, ja que és el que va tenir el meu pare (en el seu dyane)
El primer cop que vaig veure el teu cotxe, estaves al llac de banyoles i jo anava en bici. I no em vas fer ni cas!! XD | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Ds Maig 21, 2011 12:12 am | |
| Hi han vegades en que veus una restauració per fotos i en directe decepciona(com el meu ) pero el c8 del Alfons es tot al contrari, en viu encara es més espectacular, l'acabat es impecable i els mil detallets que li ha posat son impagables, el que més hem va a gradar es l'interuptor de gravetat de la llum del maleter, per la propera trobada m'he n'has de portar un que li posaré al 2cv per quan obri al darrere, al c-8 ja no li faré res li farà el company Ricardc8 que m'he l'ha comprat, be espero poder ajudar-lo a fer moltes cosetes encara, per sort li he venut a un company de la colla de gegants i veig el cotxe regularment. | |
|
| |
Eduardyane6
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Ds Maig 21, 2011 10:01 am | |
| botó al maleter per la llum? perquè? si el c8 no ho necessita?? De nit, si has de buscar algo al maleter, amb les llums de cotxe enceses pots veure el que hi ha al maleter gracies als llums que il.luminen la matrícula... | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Ds Maig 21, 2011 10:30 am | |
| si, pero per veure encara millor, de totes maneres jo li posaré al 2cv que de nit el maleter es un forat negre. i no es perque li faci falta o no, hem va agradar el interuptor d'aquesta mena que mai abans l'havia vist. | |
|
| |
Eduardyane6
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Ds Maig 21, 2011 10:33 am | |
| Home clar, si li posem un llum com els del estadi del camp nou esclar que hi veurem millor...no et fot?? jajaja | |
|
| |
Alfons
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 28/11/2010 Edad : 59 Ubicació : sant antoni de calonge
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dg Maig 22, 2011 11:03 am | |
| El primer cop que vaig veure el teu cotxe, estaves al llac de banyoles i jo anava en bici. I no em vas fer ni cas!! XD Caram, perdonam. Si anaves amb bici no et deuria ficsarme o reconeixe........com jo quan hi vaig, estic disfressat, el casc,les olleres,la semarreta,el mallot i d´altres estris.ja ja ja. En quan el tema interruptor de portó que porta el meu c-8, es el mateix que dú el portó el citroen Visa GTI com el que vaig tenir de solter. Em va cridar l´atençió perqué realment es tan simple com una bola metalica dins un cilindre que depenguent a quin extrem es quedi fa el contacte o no, i amb un positiu al conector i massa al soport del mateix, actua com interruptor. Per cert, hi ha un fabrican de componens d´automoçió que el suministre, la marca es FAE, ja us passaré la referencia. Realment es d,agrair una bona iluminaçió al malater perque en els llocs realment foscos i vols carregar trastos al maleter es una passada, millor que els cotxes de serie moderns. El tema consum es minim, pensan sempre amb instalar un regulador d´alternador electronic que ajuda a tindre una carga optima de bateria.Si algú te algun dupta amb quansevol tema, estic overt a tot. ......... | |
|
| |
Alfons
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dl Maig 23, 2011 8:40 am | |
| | |
|
| |
Enric Isart Valle
Nombre de missatges : 2 Fecha de inscripción : 08/10/2012 Edad : 36 Ubicació : Girona
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dl Oct 08, 2012 6:42 am | |
| Mencanta aquest cotxe i la seua restauració formidable!!! Ja l'he vist en alguna trobada y m'encanta com li va quedar!! Moltes felicitats!! Espero algun dia poder deixar el meu C8 restaurat.. Pero jo trigare moooolt mes... jejeje | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons Dt Oct 09, 2012 7:37 am | |
| el resultat es inmillorable..aqui si que podem dir millor que nou...per molts anys | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons | |
| |
|
| |
| Restauració c-8 del company Alfons | |
|