2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració c-8 del company Alfons

Ir abajo 
+4
oskar
Angels
misnenasdoscv
Jordi
8 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDg Mar 06, 2011 7:53 am

Ja fa temps que hem va enviar unes fotos de la restauració del C-8 el company Alfons, be que ho disfruteu

Restauració c-8 del company Alfons 0001km

Restauració c-8 del company Alfons 0002gh

Restauració c-8 del company Alfons 0003zf

Restauració c-8 del company Alfons 0004to

Restauració c-8 del company Alfons 0005pp

Restauració c-8 del company Alfons 0006s

Restauració c-8 del company Alfons 0007b

Restauració c-8 del company Alfons 0008jl

Restauració c-8 del company Alfons 0009h

Restauració c-8 del company Alfons 0010tq

Restauració c-8 del company Alfons 0011sl

Restauració c-8 del company Alfons 0012zm

Restauració c-8 del company Alfons 0013cc

Restauració c-8 del company Alfons 0014ok

Restauració c-8 del company Alfons 0015ml

Restauració c-8 del company Alfons 0016s

Restauració c-8 del company Alfons 0017h

Restauració c-8 del company Alfons 0018z

Restauració c-8 del company Alfons 0019g

Restauració c-8 del company Alfons 0020ua

Restauració c-8 del company Alfons 0021jz

Restauració c-8 del company Alfons 0022cp

Restauració c-8 del company Alfons 0024g

Restauració c-8 del company Alfons 0025xlu

Restauració c-8 del company Alfons 0026ag

Restauració c-8 del company Alfons 0027rd

Restauració c-8 del company Alfons 0028x

Restauració c-8 del company Alfons 0029os

Restauració c-8 del company Alfons 0030g

Restauració c-8 del company Alfons 0031lp

Restauració c-8 del company Alfons 0032qq

Restauració c-8 del company Alfons 0033mc

Restauració c-8 del company Alfons 0034dw

Restauració c-8 del company Alfons 0035jr

Restauració c-8 del company Alfons 0036r

Restauració c-8 del company Alfons 0037dy

Restauració c-8 del company Alfons 0038qks

Restauració c-8 del company Alfons 0039m

Restauració c-8 del company Alfons 0040l

Restauració c-8 del company Alfons 0041ub

Restauració c-8 del company Alfons 0042la

Restauració c-8 del company Alfons 0043jd

Restauració c-8 del company Alfons 0044mi

Restauració c-8 del company Alfons 0045qh

Restauració c-8 del company Alfons 0046z

Restauració c-8 del company Alfons 0047b





es un cotxe precios, a veure en quina vida hem puc liar a ferli una restauració igual al meu, la granota treu fum al meu ordinador Wink


Editat per darrera vegada per Jordiet el Dl Mar 07, 2011 9:25 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDl Mar 07, 2011 7:20 am

Guapa restauracion.
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDl Mar 07, 2011 10:08 am

Jo !!!! Això si que es rapidesa , i desprès dieu que nosaltres correm.

Felicitacions Alfons per la restauració esta molt be , te una bona currada i una pasta invertida.
que ho aprofitis molt amb els teus i es clar amb els bicilindrics
Tornar a dalt Ir abajo
oskar




Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 09/01/2011
Edad : 51
Ubicació : rubi

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDt Mar 08, 2011 2:48 am

Mira q sempre he dit q el c-8 es raro, pero la restauracio es impresionant!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDl Maig 16, 2011 10:51 am

Jo l'hagués deixat tal cual. Una bona posta a punt, repas general, ben net i una bona pulida de planxa. Tindria molt d'encant... Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Alfons




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/11/2010
Edad : 58
Ubicació : sant antoni de calonge

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDv Maig 20, 2011 7:49 pm

Be, graçies per les feliçitaçions i critiques, ja que acepto totes les opinions i que amb gustus no hi ha res escrit, aig de dir que aquesta restauraçió a durat 2 anys i 4 messos, el tema gastos el mes fort a estat les pintures. El tema recanvis, graçies als contactes de molta gent del mont del recanvi d´automoçió, an estat prou economic. La ideia dels colors, amb sostre blanc, está inspirat als models Ami 6 françesos de l´epoca. Aig de comentar que no soc mecanic i que graçies a les consultes d´algun mecanic de la marca a estat possible aquesta restauraçió, aixó crec que té prou merit....... be meyns flors que també e tingut l´ajut del meu company de feina sr.Toni i em passat un mont d´hores i divendres perduts tencats al garatge de casa, al qual estic molt agrait. El tema es que em apres molt i disfrutat molt i molt durant aquest temps i amb sento ben orgullós del resultat.
El proxim repta es restaurar un AZL del 66 del meu company Toni, que ja em comensat molt a poc a poc........com el cotxa mateig, per sert l´he vatajat amb el nom de TATANU...... fins aviat. Very Happy Restauració c-8 del company Alfons 245745 Restauració c-8 del company Alfons 245745 Restauració c-8 del company Alfons 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDv Maig 20, 2011 9:17 pm

Hola Alfons,
Ja saps que a mi m'agrada el c8 que tens, si no no cridaria tant l'atenció de tothom!
Recorda que anavem junts a la trobada de Sant Miquel de Campmajor...!
Si jo hagués tingut la sort de que m'oferissin aquest c8....oooOOoohh inclus m'agrada molt el color, ja que és el que va tenir el meu pare (en el seu dyane)

El primer cop que vaig veure el teu cotxe, estaves al llac de banyoles i jo anava en bici.
I no em vas fer ni cas!! XD
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDs Maig 21, 2011 12:12 am

Hi han vegades en que veus una restauració per fotos i en directe decepciona(com el meu Laughing Laughing ) pero el c8 del Alfons es tot al contrari, en viu encara es més espectacular, l'acabat es impecable i els mil detallets que li ha posat son impagables, el que més hem va a gradar es l'interuptor de gravetat de la llum del maleter, per la propera trobada m'he n'has de portar un que li posaré al 2cv per quan obri al darrere, al c-8 ja no li faré res Sad li farà el company Ricardc8 que m'he l'ha comprat, be espero poder ajudar-lo a fer moltes cosetes encara, per sort li he venut a un company de la colla de gegants i veig el cotxe regularment.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDs Maig 21, 2011 10:01 am

botó al maleter per la llum? perquè? si el c8 no ho necessita??
De nit, si has de buscar algo al maleter, amb les llums de cotxe enceses pots veure el que hi ha al maleter gracies als llums que il.luminen la matrícula...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDs Maig 21, 2011 10:30 am

si, pero per veure encara millor, de totes maneres jo li posaré al 2cv que de nit el maleter es un forat negre. i no es perque li faci falta o no, hem va agradar el interuptor d'aquesta mena que mai abans l'havia vist.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDs Maig 21, 2011 10:33 am

Home clar, si li posem un llum com els del estadi del camp nou esclar que hi veurem millor...no et fot?? jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Alfons




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/11/2010
Edad : 58
Ubicació : sant antoni de calonge

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 11:03 am

El primer cop que vaig veure el teu cotxe, estaves al llac de banyoles i jo anava en bici.
I no em vas fer ni cas!! XD


Caram, perdonam. Si anaves amb bici no et deuria ficsarme o reconeixe........com jo quan hi vaig, estic disfressat, el casc,les olleres,la semarreta,el mallot i d´altres estris.ja ja ja.
En quan el tema interruptor de portó que porta el meu c-8, es el mateix que dú el portó el citroen Visa GTI com el que vaig tenir de solter.
Em va cridar l´atençió perqué realment es tan simple com una bola metalica dins un cilindre que depenguent a quin extrem es quedi fa el contacte o no, i amb un positiu al conector i massa al soport del mateix, actua com interruptor. Per cert, hi ha un fabrican de componens d´automoçió que el suministre, la marca es FAE, ja us passaré la referencia. Realment es d,agrair una bona iluminaçió al malater perque en els llocs realment foscos i vols carregar trastos al maleter es una passada, millor que els cotxes de serie moderns. El tema consum es minim, pensan sempre amb instalar un regulador d´alternador electronic que ajuda a tindre una carga optima de bateria.Si algú te algun dupta amb quansevol tema, estic overt a tot.
Very Happy Very Happy Very Happy .........
Tornar a dalt Ir abajo
Alfons




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/11/2010
Edad : 58
Ubicació : sant antoni de calonge

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDl Maig 23, 2011 8:40 am

be, aqui l´interesi el interruptor de portó vasculant es de la marca FAE amb referencia 67160 i te un cost aproximat de 6.75 €. El podeu trobar a quansevol tende de recanvis d´automovil............ clown Restauració c-8 del company Alfons 245745 Restauració c-8 del company Alfons 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Enric Isart Valle

Enric Isart Valle


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 08/10/2012
Edad : 36
Ubicació : Girona

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDl Oct 08, 2012 6:42 am

Mencanta aquest cotxe i la seua restauració formidable!!! Ja l'he vist en alguna trobada y m'encanta com li va quedar!! Moltes felicitats!! Espero algun dia poder deixar el meu C8 restaurat.. Pero jo trigare moooolt mes... jejeje Wink
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitimeDt Oct 09, 2012 7:37 am

el resultat es inmillorable..aqui si que podem dir millor que nou...per molts anys
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauració c-8 del company Alfons Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració c-8 del company Alfons   Restauració c-8 del company Alfons Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració c-8 del company Alfons
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Restauració de la Bernardina
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració AZU de 1965
» Restauració del LLAMPEC
» Restauració Charleston

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: