2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.

Ir abajo 
+2
joanhans*38
txércoles
6 participantes
AutorMissatge
txércoles




Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 14/05/2011

Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitimeDs Maig 14, 2011 4:18 am

Hola sóc nova,i volia saludar-vos a tot-hom q estima aquets coxets-sóc L' IMMA-MARESMENCA:afro: MAIG 2011.
Tornar a dalt Ir abajo
joanhans*38

joanhans*38


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 18/01/2011
Edad : 77
Ubicació : Mataró

Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitimeDs Maig 14, 2011 8:51 am



Hola Inma, de moment has fet el primer pas ¡¡¡ Benvinguda al foro !!!!!!

Salutacions Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitimeDs Maig 14, 2011 11:03 am

Benvinguda Imma maresmenca, qui son aquests amics? ja saps que pot venir a totes les sortides que fem, allà hi han molt que estimen/em els 2cv i derivats, i un bon grapat d'aquestos trastos Wink per disfrutar veient-los i intercambiar opinions sobre els bolids. ho dic per si els amics son dels que ja venen que t'hi convidin i et portin.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitimeDg Maig 15, 2011 7:56 am

Bienvenida al foro inma .
Tornar a dalt Ir abajo
treski

treski


Nombre de missatges : 31
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 76
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)

Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitimeDc Maig 18, 2011 5:38 am

Hola Inma.

Benvinguda al Portal del 2CV. Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. 245745

Salutacions desde Sant Feliu de Guíxols Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 61
Ubicació : Barcelona

Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitimeDl Maig 30, 2011 10:01 am

Benvinguda Imma a tú i el teu troncomobil,desde Barna City Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.   Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Alguns ja ens coneixem pero igualment salutacions a tots!
» Gràcies a tots
» Hola, sóc l'Auri!!
» Bon dia desde Manresa
» Estic una mica trist perque....

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: