| | Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. | |
| | Autor | Missatge |
---|
txércoles
Nombre de missatges : 1 Fecha de inscripción : 14/05/2011
 | Assumpte: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Ds Maig 14, 2011 4:18 am | |
| Hola sóc nova,i volia saludar-vos a tot-hom q estima aquets coxets-sóc L' IMMA-MARESMENCA:afro: MAIG 2011.
| |
|  | | joanhans*38

Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 18/01/2011 Edad : 75 Ubicació : Mataró
 | Assumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Ds Maig 14, 2011 8:51 am | |
| Hola Inma, de moment has fet el primer pas ¡¡¡ Benvinguda al foro !!!!!! Salutacions | |
|  | | Jordi

Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 51 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
 | Assumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Ds Maig 14, 2011 11:03 am | |
| Benvinguda Imma maresmenca, qui son aquests amics? ja saps que pot venir a totes les sortides que fem, allà hi han molt que estimen/em els 2cv i derivats, i un bon grapat d'aquestos trastos  per disfrutar veient-los i intercambiar opinions sobre els bolids. ho dic per si els amics son dels que ja venen que t'hi convidin i et portin. | |
|  | | misnenasdoscv

Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 57 Ubicació : SABADELL
 | Assumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Dg Maig 15, 2011 7:56 am | |
| Bienvenida al foro inma . | |
|  | | treski

Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 74 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
 | Assumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Dc Maig 18, 2011 5:38 am | |
| Hola Inma. Benvinguda al Portal del 2CV. Salutacions desde Sant Feliu de Guíxols | |
|  | | Abel ( Troncòmovil )

Nombre de missatges : 48 Fecha de inscripción : 23/02/2011 Edad : 59 Ubicació : Barcelona
 | Assumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. Dl Maig 30, 2011 10:01 am | |
| Benvinguda Imma a tú i el teu troncomobil,desde Barna City | |
|  | | Contenido patrocinado
 | Assumpte: Re: Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.  | |
| |
|  | | | Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv. | |
|