2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Boness!! Un altre nou per aquí !!

Ir abajo 
+4
Jordi
joaquim
misnenasdoscv
xamberg
8 participantes
AutorMissatge
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDl Oct 08, 2012 11:11 pm

Sóc Xamberg, del Pirineu de Lleida. Farà qüestió de 2-3 setmanes vaig coincidir a la Pobla amb en Carles2cv, qui em va animar a registrar-me i qui a la vegada em va facilitar l'opció de compra d'un bonic Dyane 6 color groc/verd llima.

A la fi, després de buscar una mica més he trobat una raresa si es pot dir així cyclops , un 2 cv en el qual estic encara estudiant si salvar-lo ja que té uns podrits considerables i a més a més, el que més em preocupa és el tema dels papers, ja què està un pèl complicat l'asunto..

Només el puc veure el cap de setmana Mad Evil or Very Mad , i ara està a un paller, carregat de pols. Per a la pròxima visita hauré de dur benzina (deu portar 6 o 7 anys parat), bateria de 12v ( és del 87 si no recordo malament), bugies.. i veure què passa.

Sóc una mica novato en el que fa a mecànica de cotxes antics, he toquetejat més motos i aparatos de l'estil, però penso que amb una mica de manya i ajuda del foro Embarassed ens en sortirem.

salut!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDt Oct 09, 2012 5:51 am

Bienvenido al foro.Dalo por echo que si se paro en marcha enchegara chorrito directo de gasolina al carburador y a enchegar suerte con el rescate.Sobre los papeles es mas facil de lo que muchas veces creemos
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDt Oct 09, 2012 7:41 am

benvingut al foro catala i per lo de "novato" no et preocupis que tots ho hem sigut alguna vegada(jo encara continuo Very Happy )aviam si poses alguna foto del teu dyane aixi el coneixem fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDc Oct 10, 2012 12:08 am

Benvingut, aquestos motors son eterns, segur que arrenca, ara be, jo me l'emportaria parat i faría una revisió complerta del motor. si hi va entrar alguna cosa solida pel carburador arencara i et quedaras sense motor tot en un Rolling Eyes, també pot ser que l'aranya es podreixi per dins i deixi cascarilles que entrin pels colectors amb el mateix fatidic resultat, no condicionis la compra a si arrenca o no per que ho fara segur, pero jo de tu no me la jugaría, si al final vols si o si sentirlo roncar allà mateix com a minim no et descuidis una garrafa d'oli 20W50, que no la tens a la llista Wink i les bujies que siguin de rosca curta i que entrin amb la mà, no forcis la rosca que es alumini i et quedes sense culata. Abans de fer res treuli les bujies i posali una mica d'oli a la cambra de combustió, es molt facil que els aros estiguin enganxats, aixó facilitara que puguis bellugar el cotxe i engegarlo sense partir aros.

Sobre els papers digue'ns quin problema hi ha, l'unic insalvable es que estigui d'alta o de baixa temporal i que l'amo o els seus hereus no vulguin vendre, la resta inclós baixes totals es pot salvar.


Editat per darrera vegada per Jordi el Dc Oct 10, 2012 6:12 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDc Oct 10, 2012 2:08 am

Benvingut a aquest foro. Quans mes serem mes riurem.
Una abrçada
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDc Oct 10, 2012 6:31 am

Hola Xamberg ens alegrem molt de veure cares noves per aquí, com pots veure ja tens uns quants consells per el teu bicilíndric i pren nota del que et comenta Jordi és una màquina, en això ja té un llarg curriculom a ressuscitar 2CV
Sort i fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 14, 2012 7:52 pm

Hola xamberg.
Un altre del Pirineu de Lleida.
Jo també soc de per allí. Jejejeje.
Benvingut al foro.
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 12:42 pm

misnenasdoscv escrigué:
Bienvenido al foro.Dalo por echo que si se paro en marcha enchegara chorrito directo de gasolina al carburador y a enchegar suerte con el rescate.Sobre los papeles es mas facil de lo que muchas veces creemos

Muchas gracias por los ánimos. Respecto al tema mecánico creo que habrá pocos problemas. El tema podridos más miedo me da.. de momento el proyecto queda suspendido por el tema papeleo.. ya que estamos en trámites para ponernos en contacto con el antiguo propietario y facilite el trabajo Mad
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 12:45 pm

joaquim escrigué:
benvingut al foro catala i per lo de "novato" no et preocupis que tots ho hem sigut alguna vegada(jo encara continuo Very Happy )aviam si poses alguna foto del teu dyane aixi el coneixem fins aviat
++Bones

Bé és tracta d'un 2 cv i no d'un Dyane.. Razz tot i que a la presentació vaig parlar de les opcions plantejades, m'he trobat un 2 cv i tinc més ganes i econòmicament em seria més favorable rescatar-lo.. Very Happy

Tema fotos, com ja he dit.. estem pendents dels papers, que no sé si tardaran un mes o tres o quants.. pero de moment m'han parat els peus i m'han dit que no volen que em posi a fer feina "per a no res", pq en el pitjor dels casos.. imagineu que inverteixo hores i que finalment no podem arreglar els papers..putad*.. confused
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 12:49 pm

Jordi escrigué:
Benvingut, aquestos motors son eterns, segur que arrenca, ara be, jo me l'emportaria parat i faría una revisió complerta del motor. si hi va entrar alguna cosa solida pel carburador arencara i et quedaras sense motor tot en un Rolling Eyes, també pot ser que l'aranya es podreixi per dins i deixi cascarilles que entrin pels colectors amb el mateix fatidic resultat, no condicionis la compra a si arrenca o no per que ho fara segur, pero jo de tu no me la jugaría, si al final vols si o si sentirlo roncar allà mateix com a minim no et descuidis una garrafa d'oli 20W50, que no la tens a la llista Wink i les bujies que siguin de rosca curta i que entrin amb la mà, no forcis la rosca que es alumini i et quedes sense culata. Abans de fer res treuli les bujies i posali una mica d'oli a la cambra de combustió, es molt facil que els aros estiguin enganxats, aixó facilitara que puguis bellugar el cotxe i engegarlo sense partir aros.

Sobre els papers digue'ns quin problema hi ha, l'unic insalvable es que estigui d'alta o de baixa temporal i que l'amo o els seus hereus no vulguin vendre, la resta inclós baixes totals es pot salvar.

Moltes mercès pels consells Jordi!

De moment el trastet, allà on està està molt bé i penso que és on començarà la seva restauració, primer per l'espai i després per temes d'accessibilitat Smile.

En principi la idea inicial és fer-li un rentat de cara, degut a la merda acumulada que hi té al damunt i tot seguit començar a veure quines són les zones més afectades per l'òxid..ja que n'hi ha més d'una.. El capó per exemple està fet pols.. es cau a trossos la part del davant de tot..

Tema papers.. és un vehicle que no és espanyol.. geek rendeer d'aquí el problema dels papers... ja veurem a veure que fem...
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 12:51 pm

Angels escrigué:
Benvingut a aquest foro. Quans mes serem mes riurem.
Una abrçada

Hoola àngels! Que sapigueu que per a mi sou els meus gurús de la restauració tongue Embarassed Embarassed .. tot i que hi intentaré posar-hi tota la meva bona traça... (dins de les meves possibilitats) m'agradaria a deixar aquest 2 cv.. novet com el vostre.. bé deixant-lo a la meitat d'impecable que la vostra furgo.. jo ja hi firmo ara mateix!!
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 12:52 pm

RICARDC8 escrigué:
Hola Xamberg ens alegrem molt de veure cares noves per aquí, com pots veure ja tens uns quants consells per el teu bicilíndric i pren nota del que et comenta Jordi és una màquina, en això ja té un llarg curriculom a ressuscitar 2CV
Sort i fins aviat

Hola Ricard, així ho farem!! si tot va bé i com que penso que m'arriba el wifi.. el portàtil-fòrum serà una eina més de treball al garatge on es troba!
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 12:54 pm

THOR escrigué:
Hola xamberg.
Un altre del Pirineu de Lleida.
Jo també soc de per allí. Jejejeje.
Benvingut al foro.

Bones Thor.. n'hi ha pocs però amagats d'amants d'aquets bitxets!!

T'he de dir que m'agrada molt el teu cotxe.. bé el color edició charleston.. i dir-te que si poso en marxa aquest projecte finalment després de resoldre papeleos.. els colors granate-negre del charleston tenen molts punts.. per a ser candidats guanyadors jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDg Oct 21, 2012 11:51 pm

Posa fotos Very Happy please
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDl Oct 22, 2012 10:50 am

això això fotos porfa
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDj Nov 08, 2012 7:22 am

Companys tinc el tema parat degut a tràmits de papeleo Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad em tocarà esperar a veure què me'n diuen perquè sembla ser una història un pèl extranya! Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDj Nov 08, 2012 7:26 am

No et rendeixis, no hi ha res impossible! insisteix tot el que puguis! molts anims
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitimeDv Nov 09, 2012 1:45 am

xamberg escrigué:
sembla ser una història un pèl extranya! Neutral

Una història extranya... ¡Quina emoció!.
Si pots, explica, explica, explicaaaaaa....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Boness!! Un altre nou per aquí !!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Boness!! Un altre nou per aquí !!    Boness!! Un altre nou per aquí !!  Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Boness!! Un altre nou per aquí !!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un plaer de ser aqui...
» Un altre Dyane6 desde Barcelona
» mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre
» Ja soc aquí
» al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: