Be, per diferents motius, he hagut d'aturar la restauració del el xarli, i per fer lloc, m'he disposat ara farà uns mesos a restaurar la AKS que venia en el lot,
Després de els problemes que vaig tenir de paperasa farà qüestió d'un parell d'anys, vaig aconseguir posar-la al meu nom,
aquí l'estat inicial:
La caixa estava tota enfibrada, ja que era de transport alimentari, aquesta fibra m'ha donat per un puesto ben donat...
alguns dels podrits que han transpasat ja tota la xapa
primer pas, extracció del motor, localització d'oxids i sanejat del xassís a la part del motor, en aquest, no he separat el xassís de la caracola, ja que he trobat que esta en bon estat, a part d'un cop que porta frontal, no te deformacions ni podrits importants.
Perdoneu per la qualitat de les fotos, ja que al mateix temps que estic restaurant la furgoneta, estic restaurant també el garaig, i en algunes tenia encara molt poca llum
tot seguit, desmuntat, canvi de segments, retens de vàlvules i juntes del motor, així com neteja, protecció i pintat de les carcasses i conductes
estat dels retens de vàlvula i d'un segment
pintat de les carcases amb pintures anticalòriques
desmuntatge i neteja i engras de els braços de suspensió, pintat amb pintura ceràmica resistent als impactes
neteja, substitució de juntes i de el sistema de frens de la caixa de canvis
reparació, engras i canvi de fuelles de les transmisions
tot a lloc de nou!
Ara a per la resta de la carrosseria
Mes sorpreses de la enfibrada, aqui el resultats de uns desaigües que es van fer a la caixa... a sota va desferse tot!
Amb el xesco vam anar a desguaçar una Dyane6/400 i vai fer uns retalls i soldats a la xapa
Continuara...