2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones

Ir abajo 
+29
VICTOR
Jorcitroen
Francesc2cv
xamberg
oskar
Paufont
cabirols
prize
Angels
sergi2cv
lluis2cv
vallgur
Calvo
Thunder
el + wapo
2CValpoder
Abel ( Troncòmovil )
xesco
RICARDC8
agueda
misnenasdoscv
joaquim
noke
Txetxi
Xavier
ximo
THOR
nel
Jordi
33 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 10:36 am

Jordi jo t'he de confessar Embarassed Embarassed que sóc una mica monstre de ceballots que si en vols agafar una mica més no passa re Razz Laughing que també "mols fotrem"
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 10:39 am

xamberg escrigué:
Jordi jo t'he de confessar Embarassed Embarassed que sóc una mica monstre de ceballots que si en vols agafar una mica més no passa re Razz Laughing que també "mols fotrem"

Així ets dels meus Laughing

L'any passat vaig encomanar 500 calçots, aquest any n'he encomanat 700, pero m'acabo d'adonar que fent la mitja de l'any passat n'haurem de menester mes de 1000 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked dimarts vaig al pagés a augmentar la comanda.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDl Gen 14, 2013 7:47 am

Hola a tots , Jordí el meu fill Victor no menjara calçots diu que no li agraden "ell s'ho perd" li portaré menjar o sigue que un menys a menjar calçots encara que anira igualment.
Tornar a dalt Ir abajo
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 61
Ubicació : Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDl Gen 14, 2013 10:42 am

Confirmo Jordi, serem dues persones (la M ª Carmen i jo l'abel) IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 245745
Tornar a dalt Ir abajo
sergi2cv

sergi2cv


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 01/01/2011
Edad : 59
Ubicació : Premià de Dalt

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 10:35 am

Be, aquest any el romesco serà tot un repte, s'hi han de sucar 1000 calçots !!! Shocked menys mal que vindré amb la Aks, potser hauré de posar un remolc...fin diumenge!
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 7:59 pm

Ufff¡¡¡que peste a cebolla se te va a quedar en la ak¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 8:16 pm

Nada que es soluccioni obrint les portes, però Jorcitroen, provaràs la millor salsa de Catalunya amb diferència cheers
Jo puedo prometer y prometo abundante Cariñena pa entrar en calor cherry
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 11:52 pm

sergi2cv escrigué:
Be, aquest any el romesco serà tot un repte, s'hi han de sucar 1000 calçots !!! Shocked menys mal que vindré amb la Aks, potser hauré de posar un remolc...fin diumenge!
Sergi, cap problema.
Tu estàs preparat per això, i per molt més. Laughing Laughing

Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 11:53 pm

Jorcitroen escrigué:
Ufff¡¡¡que peste a cebolla se te va a quedar en la ak¡¡¡¡¡¡¡
Veuràs quina salsa més bona que fa el Sergi.
Fins i tot, et lleparàs els dits dels peus. Shocked Shocked

Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDt Gen 15, 2013 11:55 pm

noke escrigué:
Jo puedo prometer y prometo abundante Cariñena pa entrar en calor cherry
Més o menys... quants litres?.
Per cert noke, no t'oblidis de portar el "banjo" o algún instrument musical d'aquells que tens.
Suposo que en Jordi, també portarà la "gralla".
Amb tant de vi, acabarem cantant "l'africana". Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDc Gen 16, 2013 12:46 am

Jo tinc problemes de memòria per recordar el nom de les persones amb les que no tinc una relació habitual.
Em passa, que conec a la gent, i després no recordo el seu nom, o si recordo el nom, no recordo el seu avatar etc...
A vegades, voldria parlar amb algú per algun motiu, i no tinc el seu telèfon.
D’altra banda, en el foro, no tots ens connectem amb assiduïtat.
Donat que en aquesta trobada, ens reunirem un nombre important de persones, jo voldria proposar de fer una llista, on qui vulgui, pugui posar el seu nom d'avatar, el nom real, la població, un telèfon, i si cal, alguna observació.
Si creieu que la idea es bona, podríem valorarla.
Aquesta llista, es podria enviar per MP, a qui s’hagi apuntat.
Amb posterioritat, i amb una certa periodicitat, es podria anar actualitzant.
Ja direu que us sembla.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDc Gen 16, 2013 7:49 am

Jo ho veig bé. Vaja, es que jo no coneixo a cap de vosaltres en persona, (bé si, a un però no hi assistirà), només coneixo alguns cotxes... Es dugui a terme o no l'idea d'en Thor o alguna cosa semblant, ja em direu algo els que ens coneixem més del foro, sino jo per lo menos no sabré per on començar alla Laughing , i la veritat es que a vegades, tret de 4 o 5, es complicat recordar-se del nick al foro, relacionar-ho amb la imatge de avatar (que també cal recordar-la jajaja) i tot això...

Bueno, sigui com sigui, suposo que algu ia em coneixerà d'entrada, i sinó al cotxe, i sino com que total allà ens hem de conèixer tots igualment... Laughing

Salutacions i fins diumenge, que ja falta poc!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDc Gen 16, 2013 1:15 pm

Pau, comença a estudiar, el diumenge hem portare la camera i ja fare mes fitxes.

https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t50-fotos-dels-nostres-vehicles-i-de-nosaltres

Els Canfanguesos podriem quedar i anar tots juntets, jo ja he quedat amb la Roseline, l'Abel, En Noke i potser amb el Ricard, mes que res es que 1000 calçots no m'hi caben al cotxe iencara menys anant 5 i haure de repartir equipatge.

Editat, ara si he posat l'enllaç, el repeteixo perque sigui visible


Xamberg, no has dit cap tonteria, jo tinc un rotllo d'etiquetes Wink


Editat per darrera vegada per Jordi el Dj Gen 17, 2013 2:04 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDc Gen 16, 2013 11:29 pm

THOR escrigué:
noke escrigué:
Jo puedo prometer y prometo abundante Cariñena pa entrar en calor cherry
Més o menys... quants litres?.
Per cert noke, no t'oblidis de portar el "banjo" o algún instrument musical d'aquells que tens.
Suposo que en Jordi, també portarà la "gralla".
Amb tant de vi, acabarem cantant "l'africana". Laughing Laughing Laughing

Bueno, veient la gent que som no acabarem drunken a pesar dels graus però si que hi haurà per pàsar el calçots.
Portaré l'acordió perquè desprès haig de marxar abans de les 5 a tocarlo en un altre lloc. Jordi no t'oblidis la gralla o algun flabiol si tens, el cajón... i Thor, ves afinant la gola que la vamos a liar.

Jordi, ja em diràs la hora per sortir, si es aviat millor que així tenim més temps de fer l'aperitiu
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDc Gen 16, 2013 11:47 pm

THOR escrigué:
Jo tinc problemes de memòria per recordar el nom de les persones amb les que no tinc una relació habitual.
Em passa, que conec a la gent, i després no recordo el seu nom, o si recordo el nom, no recordo el seu avatar etc...
A vegades, voldria parlar amb algú per algun motiu, i no tinc el seu telèfon.
D’altra banda, en el foro, no tots ens connectem amb assiduïtat.
Donat que en aquesta trobada, ens reunirem un nombre important de persones, jo voldria proposar de fer una llista, on qui vulgui, pugui posar el seu nom d'avatar, el nom real, la població, un telèfon, i si cal, alguna observació.
Si creieu que la idea es bona, podríem valorarla.
Aquesta llista, es podria enviar per MP, a qui s’hagi apuntat.
Amb posterioritat, i amb una certa periodicitat, es podria anar actualitzant.
Ja direu que us sembla.

Sempre es pot duur un retolador i etiquetes.. Very Happy

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 2740325_2
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 2:08 am

Pau, comença a estudiar, el diumenge hem portare la camera i ja fare mes fitxes. Aqui ja n'hi han molts de nosaltres, d'avui a dissabte encara en puc afegir més, si no lo dicho, el diumege us arretrato a tots i us pujo al post, un dia que estigui avorrit i n'hi hagi molta gent posare les fotos per ordre alfabetic

https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t50-fotos-dels-nostres-vehicles-i-de-nosaltres

Els Canfanguesos podriem quedar i anar tots juntets, jo ja he quedat amb la Roseline, l'Abel, En Noke i amb el Ricard, mes que res es que 1000 calçots no m'hi caben al cotxe iencara menys anant 5 i haure de repartir equipatge.

Editat, ara si he posat l'enllaç, el repeteixo perque sigui visible com a misatge nou


Xamberg, no has dit cap tonteria, jo tinc un rotllo d'etiquetes Wink


Els que vulgeu, proposso, podriem quedar a la benzinera que hi ha a la sortida de Pallejà a l'A-2 a les 10 per tirar tots junts
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 2:25 am

Hola Ricard.
Primer de tot, vull dir-te, que hauries d'editar el teu post, i esborrar les dades que has posat.
Pensa que això ho pot veure tot el món, i hi ha gent molt sonada.
No era això el que jo volia dir.
El que jo vull dir, es que qui vulgui faciliti les dades que cregui convenient, pero de una forma privada, entre nosaltres.
El que jo proposo, es que, com ens trobarem bastantes persones, podem aprofitat la vinentesa per fer aquesta llista, i després ens la passariem entre nosaltres d'una forma privada, per exemple amb un missatge privat.
Evidentment, aquesta relació, s'enviaria només a qui posés les seves dades, a qui no ho fés, no se li enviaria.
En aquesta llista, es podria posar el NIK, el nom real de la persona, el lloc d'on som, el telèfon i un apartat "d'altres", on es podria posar alguna característica especial de la persona.
D'aquesta manera, les dades que has fet públiques a nivell mundial, quedarien a l'abast nostre, dels teus amics i companys, únicament.

Edito: Jordi, no havia vist el teu missatge. Ets més rápid que la llum. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 2:41 am

noke escrigué:
Thor, ves afinant la gola que la vamos a liar.
"Estoy en ello". Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 4:07 am

Pues me haria ilusion ir todos juntos lo hablo con mi mujer y me apunto para salir desde esa gasolinera
Por cierto que he arreglao la calefaccion y asi que vendra tambien mi pequeña de dos años
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 4:11 am

Molt bo , la proposició d'en Xamber de posar l'etiqueta. Es una bona manera de cridar a tothom pel seu nom i no cag...la. jajajaja. Nosaltres no tenim cap problema de intercanviar dades entre nosaltres, per privat es clar , es mes còmode si has de parlar amb algú, perquè de vegades deixes missatges privats pel foro i el receptor triga una eternitat en veure'l . Diumenge parlem de tot aixo però per mi, endavant. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 6:34 am

que ruta es mas aconsejable por los brucs y para la torre de claramunt o por la carretera de capellades .en el gogle salen algun km mas por los brucs pero es bastante mejor la carretera y a la hora de ir unos cuantos juntos seria mas aconsejable, mas que nada para saber por donde ira la mayoria
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 7:09 am

Nosaltres farem ruta turistica sortirem de l'autopista a Sant Sadurní d'Anoia i agafarem direcció Sant Pere de Riudebitlles tota la C-15 fins a Capellades , Creiem que es un paisatge mes maco per fer amb el Perdigon.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 8:10 am

Jo faré Montblanc - Pira - Sarral - Rocafort de Queralt - Biure de Gaya - i després d'uns quants tomets per carreteretes bastant apartadetes serem a puesto Wink Bueno, de totes maneres però em penso que pel camí no coincidirem amb ningú... Rolling Eyes

Salutacionss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 8:22 am

La caravana Jordi-Abel-Noke-Roseline-RicardC8-Javi pasarem a escombrar per la benzinera de Palleja cap a les deu

Tinc un rotlle d'etiquetes adhesives, i ens les posarem, cadascú escriura el seu nom, el nick i si voleu la matricula del cotxe per poder relacionar-lo, us recomano el que no heu vingut mai que mireu el post de les fotos on surten nick. noms i cotxe de la gent, almenys d'alguns cyclops

Avui m'ha trucat l'amo de l'Aidina parc, m'ha comentat que hi ha una guixeta i que podem anar pagant conforme arribem, i si volem pagar en grup tambe es pot, a la tarda tornen els cavalls dels tres tombs i que per 5€ podem fer una volta a la pista de uns 15 minuts a cavall els adults.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
sergi2cv

sergi2cv


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 01/01/2011
Edad : 59
Ubicació : Premià de Dalt

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitimeDj Gen 17, 2013 10:03 am

Nosaltres ens apuntem al grup de "canfanguesos". Estarem a les 10 a la benzinera de Pallejà, fins diumenge!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 4 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» V Calçotada Bicilindrica 19 de Gener de 2014
» Calçotada bicilindrica 25 de gener 2015
» 7ª Calçotada Bicilindrica 31 de Gener de 2016
» II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011
» Calçotada a Valls 25,26,27,de Gener

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: