|
| IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones | |
|
+29VICTOR Jorcitroen Francesc2cv xamberg oskar Paufont cabirols prize Angels sergi2cv lluis2cv vallgur Calvo Thunder el + wapo 2CValpoder Abel ( Troncòmovil ) xesco RICARDC8 agueda misnenasdoscv joaquim noke Txetxi Xavier ximo THOR nel Jordi 33 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dg Gen 20, 2013 10:34 am | |
| Gran dia, gracies a tots per compartir el dia d'avui. Ja he conseguido quitarme el humo... Per la propera que li posin ximenea a la barbacoa o em porto les ulleres de la piscina i un antiboira Lo de la granja dels animals estava molt be, s'ho han passat a lo grande los peques. Per la propera necesitem un cant/cantanta que musicos hay pero nos falla una voz, cagüenla, hay que organizar un casting de operación triunfo entre los que vengan. Abrazos | |
| | | sergi2cv
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 01/01/2011 Edad : 59 Ubicació : Premià de Dalt
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dg Gen 20, 2013 11:04 am | |
| Com sempre un plaer compartir amb tots vosaltres un diumenge. Ja estic pensant en la cinquena edició de la clàssica dels Bicilindrics. Fins aviat i una abraçada a tothom. | |
| | | Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dg Gen 20, 2013 11:21 am | |
| Bona nit a tots hem arribat be, ens ho hem passat de pu... mare amb tots vosaltres. Els calçots boníssims , la salsa estupenda la companyia immillorable . Un dia per recordar. A sigut bona idea posar-nos el paper amb el nom , almenys aixi ens queda clar qui es qui pels que tenim memòria de peix. Ja tenim ganes de tornar. Per quan la preparem??? Una abraçada a tots els bicilindrics | |
| | | THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 1:21 am | |
| Faig un petit incís per comentar-vos, que he enviat les dades a qui les va facilitar. Ho he fet als correus que heu posat. He rebut un missatge on s’indica que no s’ha pogut entregar al “nel”, al “Sergi2CV”, al “Paufont” i al “cubaril”. Segurament, ha estat per una errada meva al transcriure les vostres dades, per això, us demanaria que m’envieu un correu a thor2cv@hotmail.com, i així el reenviaré. Si veieu que hi ha alguna errada, m’ho comuniqueu que ho modificaré. Per exemple, al xesco, li he posat Frances, i realment és Francesc. (En que estaria pensando). Si algun company que no va poder venir a la calçotada, vol participar en aquesta iniciativa, m’ha de fer arribar les dades al correu thor2cv@hotmail.com, o per MP. Les dades que s’han posat, han estat: NICK, NOM, LLOC D’ON ETS, TELÈFON, ALTRES (nom d’acompanyants habituas, company/a, fills, amants, etc..) i CORREU. Obriré un post en “fora de tema”, per si hi ha algú que no entri a veure “trobades a Catalunya”. En total hem sigut 24 (tot un éxit), les persones que, de moment, ens hem facilitat, i compartim aquestes dades. Penso que això ens anirà molt bé, per conèixer-nos millor, y per tenir una manera de contactar entre nosaltres. Gracies a tots per la confiança que heu dipositat amb mi, i amb els vostres companys. No cal dir, que espero que tots, fem un bon ús d’aquestes dades que compartim. El tema de les etiquetes, ha anat molt bé. Per a altres ocasions en les que siguem molts, es podria tornar a fer. Salutacions. | |
| | | nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 5:21 am | |
| Nosaltres també vam arribar bé amb una barreja de olor a gitano i mofeta, però ja es el que tocava, l'organització un 10, els calçots bonissims, la salsa deliciosa, Sergi, estas fet un gran cuiner, Jordi, moltes gràcies pel detall de la llenterna, molt currat!!
Thor, ja t'he enviat un correu amb les meves dades, perdona per la meva mala caligrafia, moltes gràcies per la currada que t'estàs pegan!
Per quan la propera?
| |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 5:50 am | |
| Malauradament el rotlle d'enganxines es va quedar allà tirat, però estic pensant en fer una altra cosa, tinc una maquina de fer xapes per la propera intentaré tenirles fetes, quan erem 7 cotxes i 15 persones no hi havia problema | |
| | | THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 6:34 am | |
| Alguna foto. L'aparcament L'aparcament L'aparcament Els calçots Els calçots La boina Els líquids La taula es trenca La taula es trenca La taula a terra Dos Els mateixos dos Un Germans Picotejant Fumant-se Porró Fumant-se més Amb guants Els focs El personal Cunyades Els artistes Els artistes El públic El públic El públic Els adolescents La Merche Contents Atents | |
| | | THOR
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 6:40 am | |
| - Jordi escrigué:
- tinc una maquina de fer xapes
Això, això, a fer xapes sense parar. Jejejejejeje. | |
| | | cabirols
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 19/02/2011 Edad : 58
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 6:53 am | |
| m'alegro qu'ho pasesio tant be, sou genials, segui-ho aixis | |
| | | xesco
Nombre de missatges : 129 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 34 Ubicació : La Pobla de Segur
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 10:41 am | |
| va estar tan be!! que avui encara estic tip de tan menjar!! | |
| | | THOR
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dl Gen 21, 2013 10:51 pm | |
| Altre petit incís..., en aquest moment, tots heu rebut la relació Nicks/Nom/Telèfon. Ha hagut alguna petita modificació de darrera hora que no tots la teniu, però tampoc vull “agobiar-vos”, enviant-vos una relació nova amb cada modificació que hi hagi. Esperarem un temps, i us enviaré la llista amb les darreres modificacions. Qualsevol problema m’ho comuniqueu. Salut i força al canut.
| |
| | | xamberg
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 04/10/2012
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dt Gen 22, 2013 8:32 am | |
| Hola companys! Lamento no haver pogut venir, però per temes de salut ens va ser impossible. Esperem que per la pròxima puguem venir!! Restem a la espera de les vostres sessions fotogràfiques | |
| | | albert23
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 04/01/2013 Edad : 31 Ubicació : Bigues i Riells del Fai
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dt Gen 22, 2013 8:39 am | |
| He vist per el facebook que ereu uns quants, a veure si a la proxima trobada puc acostarmi jeje salut!! | |
| | | Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dj Feb 28, 2013 8:14 am | |
| unes fotos perdudes i localitzades . Bona nitttttttt | |
| | | RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Dj Feb 28, 2013 12:06 pm | |
| gràcies per les fotos, fa pachoca veure aquestes preciositats per la carretera | |
| | | misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones Ds Mar 09, 2013 2:15 am | |
| ademas han salido buena parte del grupo de los impolutos.Normalmente se dice 2cv y derivados viendo estas fotos habria que decir derivados y 2cv. Me encanta que hayan variaciones de modelos pero todos con el mismo corazon bajo el capot y unidos por una misma aficion bicilindrica. | |
| | | THOR
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones | |
| |
| | | | IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones | |
|