2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones

Ir abajo 
+29
VICTOR
Jorcitroen
Francesc2cv
xamberg
oskar
Paufont
cabirols
prize
Angels
sergi2cv
lluis2cv
vallgur
Calvo
Thunder
el + wapo
2CValpoder
Abel ( Troncòmovil )
xesco
RICARDC8
agueda
misnenasdoscv
joaquim
noke
Txetxi
Xavier
ximo
THOR
nel
Jordi
33 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 6:42 am

Be, no cal que els que esteu apuntats ho torneu a fer si no els que teniu algun dubte ho acabeu de concretar i expreseu si al final no veniu per poder confirmar gent que es pogues quedar fora, de totes maneres encara no hem asolit el maxim de gent
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDj Gen 03, 2013 6:01 am

Companys! Ens apuntem l'Anna i jo si ens hi voleu... Razz geek
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc2cv

Francesc2cv


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 31/10/2010
Ubicació : Girona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 9:16 am

Bones Jordiet!

Si encara hi ha lloc conta amb mi i la meva dona la Silvia i el 2K es clar.

2 més des de Girona.

Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://http//:2cvgirona.blogspot.com
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 1:11 am

Tot i que hi ha l'opció de l'Aidina parc hem sembla groller dirli al noi de la cava a dues setmanes de la data que no anirem, així doncs i oint els consells de l'amo queda decidit el lloc, com a molt hi cabem 70, a partir d'aquest nombre la gent que s'apunti per sobre d'aixó es queda fora, per la meva part he confirmat els meus contactes, el Xavi no ve, així que hi han 3 plaçes mes, us podeu apuntar encara que ja hi hagin 70 pero dependrà de que hi hagin baixes dels inscrits primer.

Ara mateix comptant 1 persona a Vallgur i sense comptar el Xavi som 66 amb 4 persones per acabar de confirmar, o sigui, queden entre 4 i 8 plaçes


Ja estan encarregats els calçots. 700 calçots, he fet un calcul basant-me en les peticions d'altres anys, si hi ha algú que no hagi vingut mai i mengi calçots com si no hi hagués demà que ho digui i n'agafare 100 més
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 9:46 am

Jordi, reserva'm 2 "tardons" més.
En total, serem 4.
Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
sergi2cv

sergi2cv


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 01/01/2011
Edad : 59
Ubicació : Premià de Dalt

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDl Gen 07, 2013 12:54 pm

Jordi escrigué:
Tot i que hi ha l'opció de l'Aidina parc hem sembla groller dirli al noi de la cava a dues setmanes de la data que no anirem, així doncs i oint els consells de l'amo queda decidit el lloc, com a molt hi cabem 70, a partir d'aquest nombre la gent que s'apunti per sobre d'aixó es queda fora, per la meva part he confirmat els meus contactes, el Xavi no ve, així que hi han 3 plaçes mes, us podeu apuntar encara que ja hi hagin 70 pero dependrà de que hi hagin baixes dels inscrits primer.

Ara mateix comptant 1 persona a Vallgur i sense comptar el Xavi som 66 amb 4 persones per acabar de confirmar, o sigui, queden entre 4 i 8 plaçes


Ja estan encarregats els calçots. 700 calçots, he fet un calcul basant-me en les peticions d'altres anys, si hi ha algú que no hagi vingut mai i mengi calçots com si no hi hagués demà que ho digui i n'agafare 100 més

Jo penso que de groller res, si ens convé mes L'Aidina parc, no crec que el Josep Maria s'enfadi. Si al final em de ser mes ell ho entendria.
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDt Gen 08, 2013 4:42 am

Pues ahora estoy en duda si contais con mi mujer y conmigo¡¡¡
Saludos
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDt Gen 08, 2013 8:06 am

L'Aidina Parc esta disponible pel 20 Very Happy Així que si a tothom li sembla be podem canviar d'hubicació, de fet en Josep María ja ens va dir que 70 persones estariem molt apretades, a Aidina cabem fins a 120.

El preu es de 5 euros per persona, els infants paguen pero tenen una volta en poni gratis, els calçots la salsa a part.

Tenim desde les 11 fins les 7 de la tarda, hem de coure nosaltres els calçots, es poden aparcar fins a 150 cotxes

Jorcitroën, si que estas comptat, ets el numero 25
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDt Gen 08, 2013 11:47 am

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Mireu el primer post Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
VICTOR




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 16/02/2011
Edad : 56
Ubicació : Canet de Mar

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Confirmacion plaza   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDt Gen 08, 2013 9:51 pm

que tal Jordi
Seremos 2 adultos y 1 niño
no he podido confirmarlo antes por el tema de Basquet
ya tengo ganas de veros a todos
un saludo
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDt Gen 08, 2013 10:50 pm

VICTOR escrigué:
que tal Jordi
Seremos 2 adultos y 1 niño
no he podido confirmarlo antes por el tema de Basquet
ya tengo ganas de veros a todos
un saludo

Ja hem pensaba que aquest any us la perdrieu Very Happy m'alegro que no sigui així.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Thunder




Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 08/07/2011

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDc Gen 09, 2013 6:02 am

Nois amb molta pena confirmo que aquest any no podré acompanyar-vos Sad
Thor a la propera més bermutet fresc Smile
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDc Gen 09, 2013 7:53 am

hola companys al final no podrem venir a la calçotada Sad Sad ...ho mirat de desidir a ultima hora pero no seria correcte per par meva que un altre company que vulgues vindre es quedes a fora per falta de places..nomes desitjo que ho passeu molt be i que us faci molt bon dia i que us posseu les botes amb els calçots....ens veiem a la propera
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDc Gen 09, 2013 8:15 am

Tranquil Joaquim, veig que no t'has fixat que hem canviat d'hubicacio i tens plaça assegurada fins i tot si et decideixes el mateix dia
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joserosa




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 08/02/2011

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDj Gen 10, 2013 12:21 pm

Hola,
Lamentatblement, aquest any tampoc hi podre anar ja que m'agafa treballant a Turquía. A mes a mes el cotxe encara esta a mitges i hi ha un planxista 'en busca y captura'.
Us desitjo que su ho passeu d'allo mes be i en veiem a la propera.

Jose Rosa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDj Gen 10, 2013 8:38 pm

Josep has vist la Quitèria? ja et portare a veure el meu planxista, rapidessa i ben fer com cap altre
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 2:17 am

Abans del proper dimarts t'ho confirmaré, però pot ser que encara siguem tres més.
Ja veurem.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 8:31 am

THOR escrigué:
Abans del proper dimarts t'ho confirmaré, però pot ser que encara siguem tres més.
Ja veurem.

Vosaltres dos més els dos tardons mes tres... a mi hem sumen masses per anar en un 2cv Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 8:34 am

Por favor Jordi si es posible apunta a mi heredera mayor o sea seremos un adulto una niña y yo total 3
Gracias
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDs Gen 12, 2013 3:13 am

Jordi escrigué:
THOR escrigué:
Abans del proper dimarts t'ho confirmaré, però pot ser que encara siguem tres més.
Ja veurem.

Vosaltres dos més els dos tardons mes tres... a mi hem sumen masses per anar en un 2cv Rolling Eyes
Doncs no, al final no podrá ser.
En total, hauriem estat 7, i un 2cv, està preprat per aixó i per molt més. Laughing Laughing Laughing
Bé, si la cosa haguès prosperat, hauriem anat amb 2 cotxes.
Tot queda com estava, serem 4 adults.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDs Gen 12, 2013 11:17 pm

A una stmana vista i com s'acostuma a fer el meteocat diu que fara fred, farà sol, pero les maximes no pasaran de 12 graus What a Face What a Face What a Face What a Face sort que ho fem en lloc cobert i calefactat Very Happy Very Happy Very Happy


Recordeu que l'organització només hi posa calçots i salsa per dinar, tota la resta s'ha de dur de casa, plats, begudes, coberts tovallons, postres i sobretot la carn que us volgueu menjar
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joserosa




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 08/02/2011

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 6:02 am

Hola Jordi (i la resta). Al final hi ha un petit canvi de plans i torno de Turquía el dissabte. Admetrieu 2 adults i 2 nens SENSE 2CV?
Estaré encantar de coneixer el teu planxista. El problema que tinc es que el meu esta de baixa i te els meus diners i el meu xasis, aixi que tinc poco marge de maniobra.

Salutacions

Jose Rosa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 6:39 am

joserosa escrigué:
Hola Jordi (i la resta). Al final hi ha un petit canvi de plans i torno de Turquía el dissabte. Admetrieu 2 adults i 2 nens SENSE 2CV?
Estaré encantar de coneixer el teu planxista. El problema que tinc es que el meu esta de baixa i te els meus diners i el meu xasis, aixi que tinc poco marge de maniobra.

Salutacions

Jose Rosa


cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers UEEEEEEEEEEEE!

T'apunto a un dels forats que han deixat les vacants, enlloc no diu que s'hagi de vindre en 2cv, n'hi han molts que encara el tenen desmuntat o pitjor, que ni en tenen, pero el que compta es l'afició.

Sou de menjar molts calçots?


Qui més s'anima? hem de cobrir el numero 17 encara jejeje, recordeu que hi cabem tots i mes que en vinguin
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joserosa




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 08/02/2011

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 8:08 am

Hola Jordi,

no som de menjar gaires calçots, no patiu per nosaltres.
Ens veiem diumenge
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitimeDg Gen 13, 2013 9:32 am

Jo ja estic neguitós tu... jajajaja Wink i mira que entremij tinc una setmana no d'allò precisament més gradosa... Rolling Eyes Al final doncs, sembla que serem un bon grapat de gent! Això promet! Very Happy Jo demà porto el cotxe a un últim "chequeo" general al taller després del "rodatge" de nadal per evitar quedar-nos a mig camí i no faltar en cap cas, que no se sap mai! Wink

Salutacionsss i a veure si encara s'anima algú més!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones   IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» V Calçotada Bicilindrica 19 de Gener de 2014
» Calçotada bicilindrica 25 de gener 2015
» 7ª Calçotada Bicilindrica 31 de Gener de 2016
» II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011
» Calçotada a Valls 25,26,27,de Gener

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: