Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: fotos dels nostres vehicles i de nosaltres Dc Oct 20, 2010 8:26 am | |
| Heu d'enviarme les fotos a jorgolo@hotmail.com que es el meu correu personal, jo les penjo totes amb el mateix format i en forma de fitxa, hi poso el nick i la població que expeseu en el perfil, si voleu incloure més informació digueu-m'ho al mail, recordeu qué en qualsevol moment podeu exercir el vostre dret a rectificar les fotos o eliminarles. Comença la galeria... Si algú no vol sortir que m'envii un misatge privat, les fotos d'en Carles, Pere, Arturo han sortit una mica malament, a la propera les repetim, si hi teniu alguna que us agradi me la envieu, i ja hem val, tot el dia pensant en que algú ens fes una foto a la meva famila amb el doski i s'hme va passar, així com ferli fotos a en tremacer a en Trueno, a en deola, etc, a la propera sortida ja hem podeu tocar el crostó, menys en Tremacer que si ho fa hem desmonta. qui tingui més d'un vehicle en ús es poden posar més d'una foto per fitxa.
Editat per darrera vegada per Jordiet el Dl Mar 14, 2011 4:48 am, editat 5 cops en total | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: fotos dels nostres vehicles i de nosaltres Ds Oct 23, 2010 12:10 pm | |
| -Nick: Nel -Població: Tàrrega -Vehicle/es: 2cv6ct Isidoro -Nom: Dani -Nick: Jordi -Població: Esplugues de Llobregat -Vehicle/es: 2CV6CT "Doski" AKS400 "Quitèria" -Nóm: Jordi -Nick: joanhans*38 -Població: Mataró -Vehicle 2cv -Nom: Joan -Nick: Xesco -Població: La Pobla de Segur -Vehicle 2cv6CT "La Bala Negra" -Nom: Francesc -Nick: VICTOR -Població: Canet de Mar -Vehicle 2cv6CT -Nom: Victor -Nick: carles2cv -Població: -Vehicle 2cv6CT, Aks -Nom: Carles La camera hem va fer de les seves i hem de repetir aquesta foto i alguna més -Nick: el + wapo -Població: Sabadell -Vehicle 2cv6CT -Nom: Pere -Nick: Misnenas2cv -Població: Sabadell -Vehicle 2cv6CT, 2cv6 Charleston -Nom: Jordi -Nick: Artur -Població: Gavà -Vehicle/es: 2CV6CT -Nóm: Arturo -Nikc: MrAbel -Població: Barcelona ciutat -Vehicle: Dyane 6 -Nom: Abel
Editat per darrera vegada per Jordi el Dt Abr 23, 2013 2:21 am, editat 5 cops en total | |
|
Eduardyane6
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 01/01/2011
| Assumpte: Re: fotos dels nostres vehicles i de nosaltres Dl Maig 16, 2011 10:37 am | |
| -Nick: Eduardyane6 -Població: Girona -Vehicle/es: dyane6 1a serie "el nyanyos" -Nom: Eduard | |
|
Eduardyane6
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 01/01/2011
| Assumpte: Re: fotos dels nostres vehicles i de nosaltres Dl Maig 16, 2011 10:43 am | |
| -Nick: Eduardyane6 -Població: Girona -Vehicle/es: c-8 berlina de 1971 -Nom: Eduard | |
|
Jordi
| Assumpte: Re: fotos dels nostres vehicles i de nosaltres Dg Feb 05, 2012 4:09 am | |
| Nick: Jaipe Població: Torregrossa Vehicle: 2cv Charleston "El Charly" Nom: Jaume Nick: Joan i Josep Mª Població: Tona Vehicle: 2cv6 CT 1981 Nom: Joan i Josep Mª Nick: Los Perets Població Vehicle: 2cv Nom: Jorge y Vicente (tot i que potser m'equivoco) Nick: Paufont Població: Montblanc Vehicle: Dyane6 Nom: Pau | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: fotos dels nostres vehicles i de nosaltres | |
| |
|