2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 traspàs de frens, tambor a disc

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDj Abr 14, 2011 6:37 am

Despres d'un munt de temps que fa que s'ha engegat el foro, ningú ha tingut cap problema amb els frens, aixó vol dir que a Catalunya som els millors en aquest tema Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Bromes a part, m'he proposat fer el cambi de tambors a disc, sobretot despres d'ajudar a en Viíctor a fer els seus Mad quin curro per l'amor de deu, i a mes a mes els meus començen a anar una mica de costat, el Dimarts tinc ITV, així que ja us ho diré si he passat o no, i veient com van de bé els del c8 i tenint amics com en misnenas, en Nel, en Xesco i tants d'altres, m'atreveixo a fer el que sigui.

Algú te clar que es el que fa falta i les mides i observacions per fer-ho realitat, en principi ja tinc clar, en part gracies al victor i a en Ikerchus.

-Un cambi amb frens de disc, en el meu cas sols els dicos i mordasses per que el meu cambi es de transició, modern, de 6 forats, pero amb tambors
-Una bomba de LHM, el mecanic fa anys m'en va posar una per desconeixement, be se li va anar l'olla i a mi els frens a parir panteres Crying or Very sad pero ja se segur que es compatible amb la pedalera, no hay mal que por bien no venga(crec)
-Una palanca de fre de mà amb els seus cables
-Uns bombins de darrera de LHM i unes juntes per LHM per la "T" de darrera
-Uns paliers de 6 forats. El que no se es si haure de camviar els paliers del costat de la roda també, ¿Algú ho sap segur?

Bé tinc mes tarees pendents per fer-li al Doski, pero així ja vaig previngut i vaig buscant totes les peçes, digueu-me agosarat si voleu drunken drunken drunken o borratcho Laughing Laughing Laughing Laughing

Ja fare moooltes fotos i farem un tutorial per qui s'animi Wink


Editat per darrera vegada per Jordi el Ds Mar 16, 2013 10:51 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
prudenci




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/11/2011
Ubicació : Santa Perpétua de Mogoda

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDj Nov 24, 2011 4:10 am

no i fet cap presentació, prefereixo passa desapercebut i com a las trobades es diferent no surto a cap no tinc en Mehari per fe nota, al baix comprar nou fins ara li mantingut, eixís que el tema es molt llunya per mi , altres distraccions tinc amb la família que anà a sortides, fa 35 anys que tinc el Mehari i el tinc com curiositat abans fa un temps vaig anar un parell de sortides i baix veure que no era lo meu, no tinc res en contra aquestes trobades, soc amant de moltes coses mes i aquesta es una mes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.telefonica.net/web2/llonch/mehari.htm
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDj Nov 24, 2011 8:20 am

Tranquil, no cal vindre a les trobades, es només que si jo entro a la casa d'algu(en aquest cas es de molts) el primer que faig es dir bon dia, o bona tarda, soc en Jordi i tinc un 2cv(que aquí es el que ens interessa) i un cop ja m'han dit bona tarda, pasa, posa't comode, aleshores es quan dic, escolteu, algú hem pot ajudar en aixó o alló? pero primer, presentarse, independentment de que es facin sortides o no, que tu t'ho perds per cert.

Passa per la galeria de fotos i veuràs com ens ho passem, jo vaig anar quan hem vaig comprar el 2cv a un parell de sortides d'un club i ho vaig trobar hastiant, un rotllo vaja, 20 anys després he tornat a anar a trobades i quan torno d'una frisso per s'en faci una altra aviat, tot es questió de trobar gent afí.

I parlant del tema de frens, avui he anat a netejar el cambi de marxes, perque el motor li acabo de cambiar i es veu nou i net, pero el cambi estaba ple de ronya, i fixant-me en una molla que tiba de la palanca de fré de mà, HE DESCOBERT QUE EL MEU XASIS TE ELS CARGOLS ENCASTATS PER LA PALANCA DE DISCOS!!!! JAJAJAJAJAJ es el que te tenir un cotxe just de l'epoca de traspàs Very Happy Very Happy Very Happy menys feina quan faci el traspàs king
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDv Nov 25, 2011 9:23 pm

Jordi!!
Abans de fer res d'això a veure si quedem un dia i fem un repàs al teu xassis jordi!! que aquest tema ja l'hem deixat massa!!! a veure si ho fem abans de la calçotada!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDs Nov 26, 2011 4:26 am

crec que ho fare tot al'hora, treure el motor y cambi y fare una repasada al xasis pintat-lo i tot mentres faig el cambi a discos.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDv Des 02, 2011 8:52 am

jordi, has canviat els frens de tambor a disc?
Jo tambe estic interessat en aquest bricolatge.
Disposo de la caixa del canvi amb discos.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDs Des 03, 2011 5:48 am

A part del cambi amb discos et fa falta la resta de coses de la llista, la majoria de coses es compren noves sense problema ni preus abusius, tot el kit de frens de darrera a cassis val 59 euros, la bomba 48€ en el meu cas només necesito el kit de gomes al ser de doble circiuit, si la bomba que duus es de simple circuit s'ha de cambiar i posar uns racords nous, i el got, entre tot 40-60 mes totes les juntes dels racords també s'han de cambiar unes 8 a 0,72cts, la palanca de fre de mà, nova val 65 a cassis pero es pot trobar molt mes economica de segona mà. la meva va costar 10€ i me la va proporcionar en Ventero, a mes s'ha de preparar els frens de disc del cambi que ja tens, juntes, pastilles i molt problabement discos, si el cambi te els paliers els aprofites i si no a comprar-ne de nous.

Com veus es una transformació que requereix de un bon desemborsament, jo vaig recopilant el que trobo de segona mà aprofitable com els paliers, la palanca, el cambi, quan ho tinguis tot avisa i ho fem, jo quan ho faci ja posare un tutorial amb fotos tal com vaig prometre, pero crec que la cosa encara trigara, o potser no perque els frens hem començen a no anar molt fins, a veure quan aguanten...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDs Des 03, 2011 7:53 am

Gracies per l´explicasio Jordi.
Es complexe de collons per a mi.
salut
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDs Des 03, 2011 1:32 pm

Jajajaja, no tranquil, complexe no es, pero no es camviar un canvi per un altre i prou, el fet de canviar de sistema implica canviar de liquid, de dot 4 a lhm i no son compatibles les gomes dels bombins ni de la bomba.
Si ho vols fer que sigui per que els frens no et van be, de fet frena millor el tambor pero es mes complexe canviar pastilles.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
prudenci




Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/11/2011
Ubicació : Santa Perpétua de Mogoda

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDv Des 09, 2011 4:06 am

El sistema frens al moment de fer-lo, també vaig cambia els pedal amb el sistema de gas amb cable, per donar-me problemes la var-illa, quedava clavat a fons, al se el terra de plàstic estava una mica trencat, lo que tambe vaig fe es aprofita per cambia el carburador per doble cos juntament amb el filtre, tenia el antic de doble filtre era millor tenia el suport trencat, els paliers son mes llargs aixo segur i no son tan barats
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.telefonica.net/web2/llonch/mehari.htm
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDv Des 23, 2011 10:28 pm

Ja em engegat el trapàs de frens al doski, en Xesco m'esta ajudant un munt, i només per un milio d'euros Laughing Laughing
El primer que vem fer va ser treure tot el motor i el cambi, ja vem aprofitar per adreçar el xasis que estaba abonyegat per sota del palierstambe vem aprofitar per sanejar-lo i posarli imprimació i pintura, només en resta muntar-ho tot, us poso unes fotos, pero com son bastantes en un album de picassa, si algu es vol pasar pel local per veure-ho hi serem tot el mati d'avui dissabte.

https://picasaweb.google.com/amicscatalunyaforo2cv/24DeDiciembreDe2011
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDs Des 24, 2011 6:22 am

heyyyyy esta força be..pero aqui nomes veig al Xesco pencant i al Noke menjan Very Happy haaaaaa esclar tu nomes feies les fotos no? Razz sou uns currantes natos haveu pensat en posser un taller professional? una abraçada a tots i bon nadal fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDg Des 25, 2011 12:20 am

Per si algú mes s'anima, es una mica car i falten els paliers del costat roda, pero tot es negociar i demanar:

http://www.segundamano.es/burgos/lote-de-piezas-citroen-2cv-de-frenos-de-disco/a30164263/?ca=7_s&st=a&c=53
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDg Des 25, 2011 1:09 am

traspàs de frens, tambor a disc Imag1680



Ja només queda muntar motor, la foto es de quan vem posar el cambi a sobre del xasis, ja esta tot conectat, frens de mà, els frens purgats, paliers, rodes, per ara frena de conya, faltarà veure com xuta en marxa.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitimeDv Gen 06, 2012 11:27 pm

Be el cotxe frena de conya i va perfecte, sempre que no passi de 3ª, no entra la 4ª, es veu que al cambiar tapas d'un cambi a un altre no engrana be, o simplement el cambi esta fet malbé silent
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





traspàs de frens, tambor a disc Empty
MissatgeAssumpte: Re: traspàs de frens, tambor a disc   traspàs de frens, tambor a disc Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
traspàs de frens, tambor a disc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» frens disc
» Els frens es bloqueixen
» frens posteriors s´escalfen
» Canvi gomes fre de disc devanter
» LOT DE PECES, MOTORS I CAIXA DE DISC

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Sistema de frens-
Canviar a: