2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Els frens es bloqueixen

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Els frens es bloqueixen Empty
MissatgeAssumpte: Els frens es bloqueixen   Els frens es bloqueixen Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 5:32 am

Bones, tinc un petit problema que si tinc el coneixement i les habilitats m'agradaria arreglar.

Començo ......

Al davant tinc frens de disc d'origen. Quan el cotxe (motor) esta fred i freno, les pinces es bloquegen i es queden frenades. Això m'emprenya perquè tinc el cotxe frenat fins que el motor finalment s'escalfa (i les pinces també degut al fregament i al contacte amb el motor).

Un cop escalfat tot va bé, el recorregut del pedal és correcte, els frens lliuren la frenada quan cal, etc.....

El problema és que mentre estan freds es bloquegen.

He provat sortir ja amb el motor calent i efectivament els frens van bé.

Quan deso el cotxe en el garatge i al refredar-se surto, si no trepitjo el fre tot va bé, pero si en fred trepitjo el fre ....... cagada, vaig frenat fins que s'escalfen les pinces o el motor, ja que les pinces reben l'escalfament del motor.

Es això habitual en els 2cv?
Es urgent arreglar ho?
T'arreglo simple?

Em preocupa quan s'hagi de canviar les pastilles de fre, no hi haurà ni déu que les pugui canviar al no poder retrocedir bombins.  Evil or Very Mad 

Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Els frens es bloqueixen Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els frens es bloqueixen   Els frens es bloqueixen Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 6:43 am

Si el coche estuvo mucho tiempo parado puede ocurrir.Loimportante es que sepas que el liquido de frenos que usa tu coche no es el que habitualmente se utilizan en la mayoria de los coches el tuyo obligatoriamente debe usar LHM si se han mezclado con otro tipo de liquido como DOT4 se habran deteriorado las gomas de bombines y bomba de freno de hay que tal vez no retornen las mordazas.Lo que menos te debe preocupar es el cambio de pastillas delanteras pues con un destornillador grande aplicando palanca habrimos los bombines.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Els frens es bloqueixen Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els frens es bloqueixen   Els frens es bloqueixen Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 8:21 am

EL liquid de frens per que freni empeny, i quan deixes el pedal succiona una mica i fa retrocedir els frens, podría ser aire, has purgat ultimament?

Hem reitero tot i que ja ho hagi dit tant el meu company Noke com en Misnenas, LHM sempre que hi han discos, suposso que no hauras posat altra cosa, lo de la grasa als pots no es res, pero posar DOT4 en el teu cotxe es una C.A.G.A.D.A. amb majúscules i totes les lletres, bomba nova, guarnit de les pinces nou, bombins nous al darrera, neteja de tots els conductes, casi 200€ sols en peçes, despres canvia-ho.

Si vols fer QUALSEVOL cosa al cotxe, primer pregunta, que no costa res,  Cool, hi han moltes mes coses que poden semblar normals en altres cotxes i que en aquest van completament diferents.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Els frens es bloqueixen Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els frens es bloqueixen   Els frens es bloqueixen Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 12:16 pm

Pues gracias de nuevo.
El liquido de frenos que hay es seguramente el original ya que el coche tiene solo 80 000Kms reales, lo conozco desde que un familiar mío lo compró nuevo.

Pero vuestra informacion es infinitamente útil.

Si hubiera tenido un problema le hubiera metido DOT4 que es el botellín que tengo en el garage y que usé para la moto.
Rápidamente he mirado el manual de la moto y, por suerte, ésta si que recomienda DOT 4.  Razz Razz 

A partir de ahora antes de meter la zarpa ............. primero pregunto.

Gráaaacias !!!

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els frens es bloqueixen Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els frens es bloqueixen   Els frens es bloqueixen Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els frens es bloqueixen
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» frens disc
» frens posteriors s´escalfen
» traspàs de frens, tambor a disc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Sistema de frens-
Canviar a: