2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 frens posteriors s´escalfen

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDs Mar 09, 2013 6:40 am

Hola a tots,
he canviat les mordasses de darrere i el líquid de frens, he separat al màxim les mordasses però es queden travades, i es escalfen molt, el bombí tambe esta bé.
la meva pregunta és si a algú li ha passat una cosa semblant, en principi les mordasses són les adequades, els vaig comprar a la llista,
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDs Mar 09, 2013 6:46 am

Les has centrat? a la part de baix porten unes excentriques, has de jugar amb elles i anar posant el tambor per veure que queden centrades, o be tens un centrador com el del Jordi(no jo) per fer-ho perfecte.

Has omplert el tap que tapa la femella de greix? es important i potser l'escalfament no ve dels frens
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDs Mar 09, 2013 8:56 pm

els centre amb les escentricas i ja em va entrar just el tambor amb les sabates, per això el meu dubte si les pastilles són una mica més gruixudes, no sé si hi ha diferència entre marques
i si circulant un temps amb elles escalfanse si m'afecta la temperatura al circuit del líquid de frens, em refereixo a perdre propietats i produir corrosions al circuit.
perquè descarto que estiguin els latigullos obstruïts.
de greis li vaig posar i em va costar molt treures la famella .
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDg Mar 10, 2013 2:43 am

Si les mordasses et fregan els frens s'escalfen molt, això fa que el líquid de frens, acabe bullint per la temperatura, i s'evapore.
Com està dintre d'un circuit tancat fa bombolles, i perd propietats.
Arriba un moment que el vehícle no frena.
Sempre s'ha recomanat, que quan baixes un port de muntanya, especialment amb un camió, mires de retenirlo amb marxes curtes, i no fer recaure tota la retenció amb els frens.
Si els les mordasses et van fregant, fan el mateix efecte que si anéssis frenant continuament.
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDg Mar 10, 2013 3:07 am

dons, traure un altre veagada els tambors i raspare una mica aquestes mordazar a veure que tal,
el de deixar el cotxe temp aturat no va gaire be, he de orientar mes aquestes temas i traure de sobre tratos,,,
no hi temps per a tots plegats. Mad Mad Mad Mad Mad
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDg Mar 10, 2013 8:58 am

bones

As mirat si els tambors tenen molta revaba? si en tenen molta els i as de treure amb una mola si no pot ser una de les causes.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDt Mar 12, 2013 7:26 am

levanta el coche y comprueba que no van frenadas luego por la parte interior de la rueda intenta alejar las mordazas hasta que no queden frenada acaba siempre acercando la mordaza ,a las ferodos siempre hay que hacerle una entrada en bisel en el sentido de la marcha.
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDt Mar 12, 2013 8:53 am

si que van frenadas, una rueda mas que otra, incluso aflojando las escentricas al minimo ya me costo meter el tambor, si me cometas que se ha de hacer un bisel, hay esta el problema, este fin de semana las sacare y las limare.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDc Mar 13, 2013 6:27 am

ya que las vas a sacar comprueba que el diametro de las mordazas se corresponde al del tambor que me imagino que si pero por si acaso hay varios modelos.
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitimeDg Mar 17, 2013 9:20 am

solucionat, he tret les mordasses, les he rebaixat una mica, he engreixat el rodament i suavitzat el bombí,
tambe he fet una mica de manteniment, oli, filtres,etc,
ara a passar la ITV.
gràcies a tots pels vostres consells
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





frens posteriors s´escalfen Empty
MissatgeAssumpte: Re: frens posteriors s´escalfen   frens posteriors s´escalfen Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
frens posteriors s´escalfen
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» frens disc
» Els frens es bloqueixen
» traspàs de frens, tambor a disc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Sistema de frens-
Canviar a: