2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 presentació

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
heiko77




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 08/10/2014

presentació Empty
MissatgeAssumpte: presentació   presentació Icon_minitimeDc Oct 08, 2014 1:39 pm

Hola molt bones, em dic Heiko i sóc nou. M'he posat al foro per que tinc un mehari i estic pensant en vendre-me'l.Volia saber la vostra opinió. quan en puc demanar i si hi ha algú interesat.
La veritat és que costa molt despendres , ja són gairebé 40 anys junts i no sé si al final podré.
És del 76, quatre places, toronja, i amb la I.T.V pasada favorable.de xapa té algun defecte però en general està força bé.
Mirant per internet es veuen preus molt diferents i si em poguésiu donar una idea us ho agraïria.
gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació   presentació Icon_minitimeDj Oct 09, 2014 10:05 am

benvingut al foro.
llastima que sigui per vendre'l mehari. avans de vendre l podries participar en alguna sortida.
salutacions

puja fotos del auto
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació   presentació Icon_minitimeDg Oct 12, 2014 7:11 am

Bienvenido al foro ,dificil el consejo sin verlo
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació   presentació Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentació
» Hola nois un del Baix Empordà
» presentacio
» Presentació
» Presentacio

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: