| Hola nois un del Baix Empordà | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
curbaril
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 10/10/2010 Edad : 59 Ubicació : girona
| Assumpte: Hola nois un del Baix Empordà Dl Oct 11, 2010 10:27 am | |
| Hola trobo molt encertada aquesta nova iniciativa,que suposso acostarà encara més els lligams i el bon rotllo dels bicilindristes catalans...je,je ah un altre cosa hi ha algú que s´apunti al curset de mecànica que fan a Saragossa el dia 23/24 d´aquest mes....ho dic per que jo en voldría apuntar i si en som més ,més riurem Hi ha la posibilitat de una segona data al mes de novembre,si algú s´apunta que m´ho digui si us plau i llavors jo m´apuntaria amb ell...merci i a reveure Joan | |
|
| |
tremacer
Nombre de missatges : 55 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 55 Ubicació : tremp (lleida
| Assumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà Dl Oct 11, 2010 10:56 am | |
| hola joan,benvingut,pues mira que m'ho he estat mirant i m'he rajat per tal de no anar sol,pero si s'apunta algu mes no m'importaria. salutacions desde el pallars | |
|
| |
curbaril
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 10/10/2010 Edad : 59 Ubicació : girona
| Assumpte: presentació Dl Oct 11, 2010 12:30 pm | |
| Hola altre vegada,en Noke també s´apunta al curs de mecànica,ja som dos .....vinga animat...però espabila que només queden poques places..... | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà Dl Oct 11, 2010 10:39 pm | |
| Molt bones Joan!, M'alegro moltissim de veure't per aqui!!
Per cert, et vaig possar falta a la vall fosca!!
Cuida't! fins aviat!
| |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà Dt Oct 12, 2010 4:15 am | |
| Joan, benvingut, si que es un encert que s'hagui creat aquest foro, no només es per acostar a aquesll que ja ens coneixem, si no per provar de reunir a tota l'afició Catalana i fer trobades cada vegades més grans.
Et vas perdre la Vall fosca, suposso que tindries alguna cosa que t'impedia venir-hi, per que si no amb lo bé que ens ho vem passar no s'entén, els de la colla d'Osona van fer una feina collonunda, jo ja no torno a faltar a cap sortida a la Vall. | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà Dj Oct 21, 2010 8:52 am | |
| Bienvenido joan por estos lares,ya me gustaria ya ir de "cursos de mecanica" jejejeje. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà Dl Oct 25, 2010 7:48 am | |
| - misnenasdoscv escrigué:
- Bienvenido joan por estos lares,ya me gustaria ya ir de "cursos de mecanica" jejejeje.
tú tendrías que ir a impartirlos | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Hola nois un del Baix Empordà | |
| |
|
| |
| Hola nois un del Baix Empordà | |
|