| Presentació | |
|
+7noke Txetxi Jordi Paufont joaquim THOR Hornet 11 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Hornet
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 01/09/2012 Ubicació : El Vendrell
| Assumpte: Presentació Ds Set 01, 2012 10:50 am | |
| Hola a tothom.
Fa tres anys que tinc un Dyane 6 i entro de vegades al fòrum "doscaballos" d'àmbit espanyol, però no coneixia l'existència d'aquest fòrum català. M'ha agradat saber que els amants d'aquests bicilíndrics tenim un fòrum a Catalunya. Estaré al cas de les concentracions, a veure si ens anem coneixent.
A la foto del meu avatar podeu veure el Dyane. Cada dia estic més content d'haver-lo adquirit, fins i tot em comencen a ballar pel cap futures noves adquisicions, però de moment no pot ser, així que temps al temps...
Salutacions a tots!
| |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Presentació Ds Set 01, 2012 6:08 pm | |
| Hola Hornet. Benvingut al foro. A veure si ens coneixem en alguna trobada. Fins aviat.
| |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Presentació Ds Set 01, 2012 9:21 pm | |
| hola hornet..benvingut al foro catala(el teu mot es el nom d`una moto )donç aixi que si ens coneixes ja no tens excusa per no vindre a qualsevol de les sortides que anem fen una salutacio desde el baix llobregat | |
|
| |
Hornet
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 01/09/2012 Ubicació : El Vendrell
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 02, 2012 3:00 am | |
| Sí Joaquim, tinc una Hornet (i també una vespa del 81 jeje). Jo també espero que ens coneguem en alguna concentració.
Fins aviat!
| |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 02, 2012 3:28 am | |
| Hola Hornet!!! Benvingut al foro!!! El Dyane en blanc queda realment bonic i el teu es veu en un estat excelent, jo també en tinc un que era blau i ara está passant a vermell jejejeje M'alegra que hagis trobat el foro en català, és molt més concret i estem tots molt més a prop, tant per a concentracions com pel que faci falta! Que per cert estem relativament a propet! Salutacionss desde Montblanc i a veure si coincidim a alguna trobada en quant es pugui! Pau PD: Per cert, igual que en les motos... Hornet es el model d'un Hudson americà guapissim dels anys 50, allò si que és una maquina, tot i que arribar-lo a tenir aqui em semblaria algo...buffff | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 02, 2012 9:19 am | |
| Benvingut Hornet, tens un dyane molt maco, a veure si aviat ens coneixem, tot i que catalunya es petita per fer una trobada de diumenge al mati a la zona de Barcelona potser si que estem relativament lluny. Tens per la zona una colla d'aficionats centrats a la Selva del Camp, allà hi ha el company Santi Anglés que de tant en tant fa trobades prou interesants, tot i que si vols venir a les nostres o organitzar-ne alguna per la teva terra estarem encantats de que vinguis i d'asistir-hi.
Avui mateix hem fet una trobada de pic nic a Santa Margarida de Montbui, com sempre ens ho hem passat de conya | |
|
| |
Hornet
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 02, 2012 11:48 am | |
| És veritat Pau, estem molt a prop i a més tots dos tenim un Dyane. A veure si un dia coindidim i els podem veure, a més compartir coneixements sempre pot ser molt interessant. En vermell pot quedar molt bonic i força original. Ja m'explicaràs què tal...
Salut!
Editat per darrera vegada per Hornet el Dg Set 02, 2012 11:52 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Hornet
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 02, 2012 11:50 am | |
| Gràcies Jordi. El teu 2cv és també molt bonic i es veu impecable. Jo també espero que coincidim aviat, bé sigui per Barcelona o per un altre lloc. Estaré al cas de les trobades que vagin fent.
Salut! | |
|
| |
Txetxi
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 45 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 02, 2012 6:36 pm | |
| Hola benvingut, tot i que visc a Barcelona tinc el Dyane aparcat a Calafell i intento anar cada cap de setmana. Estem ven a prop. Algun dia podriem veure'ns. Salutacions | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Presentació Dl Set 03, 2012 2:34 am | |
| | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Presentació Dl Set 03, 2012 5:56 am | |
| Benvingut al teu foro ens veiem | |
|
| |
Elgolfillo
Nombre de missatges : 77 Fecha de inscripción : 14/06/2011 Edad : 27 Ubicació : Sabadell(Barcelona)
| Assumpte: Re: Presentació Dj Set 06, 2012 10:27 am | |
| | |
|
| |
Hornet
| Assumpte: Re: Presentació Dj Set 06, 2012 11:06 am | |
| | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Presentació Dg Set 09, 2012 3:19 am | |
| Benvingut Hornet a veure si ens coinexem aviat. | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Presentació Dt Set 11, 2012 12:42 am | |
| Un més, quants més millor a veure quin dia podem coincidir i ens coneixem. Bé vingut siguis | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Presentació | |
| |
|
| |
| Presentació | |
|