2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació

Ir abajo 
+7
noke
Txetxi
Jordi
Paufont
joaquim
THOR
Hornet
11 participantes
AutorMissatge
Hornet

Hornet


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 01/09/2012
Ubicació : El Vendrell

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Presentació   Presentació Icon_minitimeDs Set 01, 2012 10:50 am

Hola a tothom.

Fa tres anys que tinc un Dyane 6 i entro de vegades al fòrum "doscaballos" d'àmbit espanyol, però no coneixia l'existència d'aquest fòrum català. M'ha agradat saber que els amants d'aquests bicilíndrics tenim un fòrum a Catalunya. Estaré al cas de les concentracions, a veure si ens anem coneixent.

A la foto del meu avatar podeu veure el Dyane. Cada dia estic més content d'haver-lo adquirit, fins i tot em comencen a ballar pel cap futures noves adquisicions, però de moment no pot ser, així que temps al temps...

Salutacions a tots!

Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDs Set 01, 2012 6:08 pm

Hola Hornet.
Benvingut al foro.
A veure si ens coneixem en alguna trobada.
Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDs Set 01, 2012 9:21 pm

hola hornet..benvingut al foro catala(el teu mot es el nom d`una moto Very Happy Very Happy )donç aixi que si ens coneixes ja no tens excusa per no vindre a qualsevol de les sortides que anem fen Razz una salutacio desde el baix llobregat
Tornar a dalt Ir abajo
Hornet

Hornet


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 01/09/2012
Ubicació : El Vendrell

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 02, 2012 3:00 am

Sí Joaquim, tinc una Hornet (i també una vespa del 81 jeje).
Jo també espero que ens coneguem en alguna concentració.

Fins aviat!

Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 02, 2012 3:28 am

Hola Hornet!!! Benvingut al foro!!!

El Dyane en blanc queda realment bonic i el teu es veu en un estat excelent, jo també en tinc un que era blau i ara está passant a vermell jejejeje Wink M'alegra que hagis trobat el foro en català, és molt més concret i estem tots molt més a prop, tant per a concentracions com pel que faci falta! Que per cert estem relativament a propet!

Salutacionss desde Montblanc i a veure si coincidim a alguna trobada en quant es pugui!

Pau

PD: Per cert, igual que en les motos... Hornet es el model d'un Hudson americà guapissim dels anys 50, allò si que és una maquina, tot i que arribar-lo a tenir aqui em semblaria algo...buffff Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 02, 2012 9:19 am

Benvingut Hornet, tens un dyane molt maco, a veure si aviat ens coneixem, tot i que catalunya es petita per fer una trobada de diumenge al mati a la zona de Barcelona potser si que estem relativament lluny. Tens per la zona una colla d'aficionats centrats a la Selva del Camp, allà hi ha el company Santi Anglés que de tant en tant fa trobades prou interesants, tot i que si vols venir a les nostres o organitzar-ne alguna per la teva terra estarem encantats de que vinguis i d'asistir-hi.

Avui mateix hem fet una trobada de pic nic a Santa Margarida de Montbui, com sempre ens ho hem passat de conya
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Hornet

Hornet


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 01/09/2012
Ubicació : El Vendrell

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 02, 2012 11:48 am

És veritat Pau, estem molt a prop i a més tots dos tenim un Dyane. A veure si un dia coindidim i els podem veure, a més compartir coneixements sempre pot ser molt interessant.
En vermell pot quedar molt bonic i força original. Ja m'explicaràs què tal...

Salut!



Editat per darrera vegada per Hornet el Dg Set 02, 2012 11:52 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Hornet

Hornet


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 01/09/2012
Ubicació : El Vendrell

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 02, 2012 11:50 am

Gràcies Jordi. El teu 2cv és també molt bonic i es veu impecable.
Jo també espero que coincidim aviat, bé sigui per Barcelona o per un altre lloc. Estaré al cas de les trobades que vagin fent.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 45
Ubicació : Barcelona

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 02, 2012 6:36 pm

Hola benvingut, tot i que visc a Barcelona tinc el Dyane aparcat a Calafell i intento anar cada cap de setmana.
Estem ven a prop. Algun dia podriem veure'ns.
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDl Set 03, 2012 2:34 am

benvingut dyanista
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDl Set 03, 2012 5:56 am

Benvingut al teu foro ens veiem
Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDj Set 06, 2012 10:27 am

benvingut al foro!! esta molt maco el teu dyane...mira, el trenta d'aquest mes hi ha una trobada molt chula!, aveure si et veiem! cheers
ayayay...que cada vegada son mes dyanistes eh... affraid jajajajajaj bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Hornet

Hornet


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 01/09/2012
Ubicació : El Vendrell

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDj Set 06, 2012 11:06 am

Elgolfillo escrigué:
benvingut al foro!! esta molt maco el teu dyane...mira, el trenta d'aquest mes hi ha una trobada molt chula!, aveure si et veiem! cheers
ayayay...que cada vegada son mes dyanistes eh... affraid jajajajajaj bounce bounce bounce

Gràcies! A la del dia 30 no sé si podré venir, però si no és en aquesta espero que ens veiem aviat en una altra.

Salut!

Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Set 09, 2012 3:19 am

Benvingut Hornet a veure si ens coinexem aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDt Set 11, 2012 12:42 am

Un més, quants més millor a veure quin dia podem coincidir i ens coneixem.
Bé vingut siguis
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentació
» presentaciò
» Re-presentació
» presentació
» presentacio

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: