noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: cubelles 8 juny Dc Maig 21, 2014 5:10 am | |
| Jo no aniré segur, sempre ho dic, si algú vol que jo li faci gran la festa anant-hi, ja no dic que hem paguin, ni tant sols que hem donguin d'esmortzar, amb els temps que corren no ho pretenc, pero pagar per asistir a una concentració com que no.
Al final sempre acaben anant els que ja han fet anar a la seva trobada i acaben anant a les altres per compromis. | |
|
noke
| Assumpte: Re: cubelles 8 juny Dc Maig 21, 2014 6:24 pm | |
| Ondia Jordi, jo penso igual, però la inscripció es només 1 euro per una causa benefica. Lo del entrepa o te'l compres alla o te vas al macdonalds. Jo no la veig tan mal, però cada un que decideixi el que fa | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: cubelles 8 juny Dj Maig 22, 2014 3:47 am | |
| En aquest cas concret potser si que he sigut una mica exagerat, tant malament no vaig, puc pagar l'euro i fins i tot els 5 del esmortzar, pero aixó no cambiara el fet que sera una trobada en la que hi hauran 30-40 cotxes i que entre ells ja es coneixen, vaja, que no sera una trobada com la d'Arbucies o una frankfurada, que son trobades gratuites de gran exit. | |
|
Txetxi
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 45 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: cubelles 8 juny Dt Maig 27, 2014 2:22 am | |
| Hola a tots, i en especial a Noke i Jordi Jo vaig anar a fer la del primer any, i espero que hagin millorat bastant perquè va ser una miqueta "precipitat" tot Et deixen un espai per deixar el cotxes perquè tothom es pugui fer fotos i "manosearlos" per curiositat, i sobre les activitats no ho tinc clar. Intentaré acostar-me perquè tinc el cotxe a Calafell i està aprop, però com cada any suposo que anirà el del Mustang i guanyarà totes les mirades i demés. La ruta no sé que faràn però espero que sigui pels exteriors perquè pel poble no es gaire maco.
Salut a tots | |
|
noke
| Assumpte: Re: cubelles 8 juny Dv Maig 30, 2014 7:07 am | |
| A veure txetxi si ens tornem a veure, que cada vegada que entres per aquí passa un any, ja ja. Vinga que necessitem dyanes a les trobades | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: cubelles 8 juny | |
| |
|