2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 cubelles 8 juny

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitimeDt Maig 20, 2014 8:17 am

Un organitzador em veure amb el dyane i em va donar aquest paper. Jo no puc anar però té bona pinta:

cubelles 8 juny 15oc9hx

cubelles 8 juny 21jy7n9
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitimeDc Maig 21, 2014 5:10 am

Jo no aniré segur, sempre ho dic, si algú vol que jo li faci gran la festa anant-hi, ja no dic que hem paguin, ni tant sols que hem donguin d'esmortzar, amb els temps que corren no ho pretenc, pero pagar per asistir a una concentració com que no.

Al final sempre acaben anant els que ja han fet anar a la seva trobada i acaben anant a les altres per compromis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitimeDc Maig 21, 2014 6:24 pm

Ondia Jordi, jo penso igual, però la inscripció es només 1 euro per una causa benefica. Lo del entrepa o te'l compres alla o te vas al macdonalds. Jo no la veig tan mal, però cada un que decideixi el que fa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitimeDj Maig 22, 2014 3:47 am

En aquest cas concret potser si que he sigut una mica exagerat, tant malament no vaig, puc pagar l'euro i fins i tot els 5 del esmortzar, pero aixó no cambiara el fet que sera una trobada en la que hi hauran 30-40 cotxes i que entre ells ja es coneixen, vaja, que no sera una trobada com la d'Arbucies o una frankfurada, que son trobades gratuites de gran exit.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 44
Ubicació : Barcelona

cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitimeDt Maig 27, 2014 2:22 am

Hola a tots, i en especial a Noke i Jordi
Jo vaig anar a fer la del primer any, i espero que hagin millorat bastant perquè va ser una miqueta "precipitat" tot
Et deixen un espai per deixar el cotxes perquè tothom es pugui fer fotos i "manosearlos" per curiositat, i sobre les activitats no ho tinc clar.
Intentaré acostar-me perquè tinc el cotxe a Calafell i està aprop, però com cada any suposo que anirà el del Mustang i guanyarà totes les mirades i demés.
La ruta no sé que faràn però espero que sigui pels exteriors perquè pel poble no es gaire maco.

Salut a tots
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitimeDv Maig 30, 2014 7:07 am

A veure txetxi si ens tornem a veure, que cada vegada que entres per aquí passa un any, ja ja.
Vinga que necessitem dyanes a les trobades
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





cubelles 8 juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: cubelles 8 juny   cubelles 8 juny Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
cubelles 8 juny
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Fals charleston a cubelles 2000
» 4a Trobada de vehicles clàssics, 6 maig a Cubelles
» Fem una sortida al Juny?
» 2 i 3 de juny Sils
» Llotja de Sils 4 i 5 de juny

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: