2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Llotja de Sils 4 i 5 de juny

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDc Abr 27, 2011 3:32 am

Els propers 4 i 5 de juny es celebra la llotja de Sils, podriem fer una mini quedada els que vulguem pujar-hi, algú s'hi apunta, preferiblement el diumenge, el dissabte hauria de fer un esforç pero el faria Wink es podria fer una visita al museu ja que hi estem Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDc Abr 27, 2011 4:46 am

L'any passat hem vaig quedar amb les ganes d'anar-hi, a veure aquest any...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDv Maig 27, 2011 5:35 pm

Jo hi pujo diumenge, el dissabte tinc festa de la percusió que organitza una amiga, a més de que es prou interesant.. i el diumenge potser trobo algun amb ganes de vendre a última hora més barat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Pitu70

Pitu70


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 21/02/2011
Edad : 54
Ubicació : Canet de Mar

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDs Maig 28, 2011 2:59 am

Jo el més segur es que hi vagi diumenge, tinc ganes de coneixeus i veure els vostres cotxes. Ara només tinc que convencer a la dona.
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDs Maig 28, 2011 10:12 pm

Nosaltres anirem diumenge al matí i ens quedarem a passar el dia, dinarem i desprès anirem si no hi ha contratemps a la col·lecció d'Automòbils Salvador Claret.

no se si quedeu cada any a un lloc concret però si es així m'ho dieu , sinó ja ens veurem per allà encara que em sembla que es molt gran aquesta LLotja es el primer cop que hi anem.

A veure si trobem la paradeta de cassis.

Ens veiem.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDs Maig 28, 2011 11:58 pm

Es gran pero no tant, ens hi trobarem segur, si hem voleu fer un truc quan esteu per allà 654 96 56 92 jo m'hi apunto a veure la col·lecció Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDs Jun 04, 2011 10:23 am

Al final no pujo, el diumenge a la tarda he quedat per anar a pendre posesió del nostre taller i alguna estona he de pasar amb la familia, i així també estalvio que no hem fa falta res pel cotxe en especial i aquest mes amb la nacional ja tinc prou despesses.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitimeDl Jun 06, 2011 12:13 am

Bon dia a tots , doncs va estar molt be la llotja encara que jo era la primera vegada que anava, moltes paradetes i molta gent i com no molt fang per la pluja del dia anterior.
vam aprofitar el dia veien les paradetes, mirant els cotxes i motos , vam dinar i vam anar a veure el museu .
M'esperava una altre cosa a aquest museu els cotxes i motos estaven molt enganxats els uns als altres i no es podia desfruitar veien-los com m'hages agradat, encara que la col·lecció es bastant amplia.


Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3276b
By chuparrayos at 2011-06-06



Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3267g
By chuparrayos at 2011-06-06



Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3280y
By chuparrayos at 2011-06-06



Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3268l
By chuparrayos at 2011-06-06

aquet va pertanyer al general Fco. Franco


Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3256r
By chuparrayos at 2011-06-06



Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3252
By chuparrayos at 2011-06-06


Llotja de Sils 4 i 5 de juny Dscn3254h
By chuparrayos at 2011-06-06



aixo es una petita mostra del que vam veure , l'any vinent tornarem.
vaig entendre un dia amb el Jordi misnenas que anaven els del mehari club cassis però no els vam trobar pot ser aquest any no han vingut a veure si el vinent hi ha mes sort.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Llotja de Sils 4 i 5 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llotja de Sils 4 i 5 de juny   Llotja de Sils 4 i 5 de juny Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Llotja de Sils 4 i 5 de juny
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Llotja de Sils.
» ACOMIADAMENT DE L'ANY
» 1 y 2 de junio llotja de sils
» 2 i 3 de juny Sils
» 13-14 de juny 2ª llotja de vehicles clasics a Mollet del Vallés

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: