Elgolfillo
Nombre de missatges : 77 Fecha de inscripción : 14/06/2011 Edad : 27 Ubicació : Sabadell(Barcelona)
| Assumpte: 2 i 3 de juny Sils Dv Jun 01, 2012 11:24 am | |
| el 2 i 3 de juny es fa com a cada any la llotja de Sils, demà anirem Misnenas , JorgeCarrasco, Jordi i jo. Qui es vulgui pasar per alla al mati estarem per alla. | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: 2 i 3 de juny Sils Ds Jun 02, 2012 3:39 am | |
| Avui ens hem trobat a la fira amb el Jorge carrasco el misnenas i el seu fill dani golfillo, també m'he trobat amb un conpany que ha vingut a un parell de trobades que es diu Javi i que estava preocupat per la duressa de la direcció i l'estat del chasis i li he fet una ullada.
quan pujava per l'autopista m'he parat al peatge( de pura casualitat) darrera d'un dolly verd i els hi he donat una enganxina de bicilindrics, al acabar la fira resulta que estaven alla i hem estat xerrant una estona, una familia maquisima, espero que es presentin al foro i s'apuntin a alguna sortideta, tot i que ara mateix no hi tenim cap de preparada | |
|