2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Un altre ofegat

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

Un altre ofegat Empty
MissatgeAssumpte: Un altre ofegat   Un altre ofegat Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 4:44 am

Bona tarda

Avui, per a compensar el no haver-lo portat a la calçotada, he anat a la feina amb el Dyane. I com a casualitat he coincidit a la c-58 amb un 2CV, el del Codina.

La baixada, perfecte. Però a la pujada, i en el pitjor lloc, el Nus de la Trinitat, el cotxe s'ofegava quan accelerava, feia el que jo anomena falses explosions (una mena de pets), i feia olor a goma cremada.

He aconseguit aturar-me anant a trompicons i sense circular la resposta era bona, però en quant intentava sortir, el mateix.

Com hi havia una mica de cua, he arrancat i a 20-30 Km/h i trompicons he arribat pel mini-arcen fins la benzinera. He revisat els cables i no he vist res. Allà, que hi ha una explanada, semblava que anava bé, però només sortir, el mateix.

Però he continuat fins la sortida (baixada) i ha semblat millorar.

Vaig a fer-li una posta a punt, amb canvi de platins, bujia, i bobina i tot (Toyo, m'hauràs de fer descompte per compra al por major, je, je). Però teniu algun altre suggeriment? Potser vàlvules, que repiquetean en les pujades.

Jo que em veia ja tot cofoi anant cada dia a la feina. king 

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Un altre ofegat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre ofegat   Un altre ofegat Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 5:18 am

prova de canviar els cables de bugia, tot i que estiguin aparentment en bon estat, et pots endur sorpreses!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Un altre ofegat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre ofegat   Un altre ofegat Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 10:09 am

Jo he estat MOLT de temps patint de coses aixi... Una, els cables de les bugies com et diu el Dani i m'ho deia a mi jajaj I l'altra, que va ser el meu mal, les juntes de l'aranya que m'agafava algo d'aire.

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

Un altre ofegat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre ofegat   Un altre ofegat Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 11:23 am

Provaré
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Un altre ofegat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre ofegat   Un altre ofegat Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 6:55 am

Los pets son señal inequivoca de encendido,platinos bobina cables de bujia y las propias bujias.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un altre ofegat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre ofegat   Un altre ofegat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un altre ofegat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Boness!! Un altre nou per aquí !!
» Un altre Dyane6 desde Barcelona
» mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: