Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Dg Feb 13, 2011 9:31 pm | |
| L'altre dia tocant el manyoc de cables hem va fer una espurna i en obrir vaig veure que el cable que va del regulador al excitador del alternador tenia un tros pelat i havia fet contacte a masa, desde aleshores el regulador electronic que duia es va morir i a la bateria m'arribaven 16v, vaig desfer els cables, els vaig encintar a consciencia, vaig camviar el regulador per un de nou, 25 euros del ala i tot anava be, al dia seguent el regulador nou era mort i tornavem als pics de corrent, m'ha fotut enlaire la trobada de la Selva del Camp, per un cop que la dona hi anava contenta Algú sap que pot passar, si posso un regulador mecanic li surt fum de la primera resistencia, la que queda al costat en direccio oblicua a les altres dos, he repassat el cable i no s'ha pelat de nou, es pot haver espatllat el alternador? | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Dl Feb 14, 2011 1:47 am | |
| he posat el regulador mecanic i l'he tarat a 14,1v, pel que sembla ara va tot correcte, a veure si dura. | |
|
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Dt Feb 15, 2011 7:14 am | |
| - Jordiet escrigué:
- he posat el regulador mecanic i l'he tarat a 14,1v, pel que sembla ara va tot c
orrecte, a veure si dura. Busca en electricidad en 2cv org en el turbo buscador casi seguro que encuentras la respuesta. | |
|
Jordi
| Assumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Dt Feb 15, 2011 8:20 am | |
| Ayer le metí 70km seguidos a fondo y todo va como una seda, es posible que se hiciera arco electrico entre el cable del excitador y el aireador de nuevo y por eso se quemo el segundo regulador, nada como lo tradicional, el regulador de toda la vida bien limpio y ajustado es lo suyo. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre | |
| |
|