2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre

2 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi

Nombre de missatges : 1664
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Empty
MissatgeAssumpte: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre   mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Icon_minitimeDg Feb 13, 2011 9:31 pm

L'altre dia tocant el manyoc de cables hem va fer una espurna i en obrir vaig veure que el cable que va del regulador al excitador del alternador tenia un tros pelat i havia fet contacte a masa, desde aleshores el regulador electronic que duia es va morir i a la bateria m'arribaven 16v, vaig desfer els cables, els vaig encintar a consciencia, vaig camviar el regulador per un de nou, 25 euros del ala i tot anava be, al dia seguent el regulador nou era mort i tornavem als pics de corrent, m'ha fotut enlaire la trobada de la Selva del Camp, per un cop que la dona hi anava contenta Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Algú sap que pot passar, si posso un regulador mecanic li surt fum de la primera resistencia, la que queda al costat en direccio oblicua a les altres dos, he repassat el cable i no s'ha pelat de nou, es pot haver espatllat el alternador?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi

MissatgeAssumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre   mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Icon_minitimeDl Feb 14, 2011 1:47 am

he posat el regulador mecanic i l'he tarat a 14,1v, pel que sembla ara va tot correcte, a veure si dura. Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv

Nombre de missatges : 460
Ubicació : SABADELL

MissatgeAssumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre   mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Icon_minitimeDt Feb 15, 2011 7:14 am

Jordiet escrigué:
he posat el regulador mecanic i l'he tarat a 14,1v, pel que sembla ara va tot c
orrecte, a veure si dura. Shocked
Busca en electricidad en 2cv org en el turbo buscador casi seguro que encuentras la respuesta.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi

MissatgeAssumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre   mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Icon_minitimeDt Feb 15, 2011 8:20 am

Ayer le metí 70km seguidos a fondo y todo va como una seda, es posible que se hiciera arco electrico entre el cable del excitador y el aireador de nuevo y por eso se quemo el segundo regulador, nada como lo tradicional, el regulador de toda la vida bien limpio y ajustado es lo suyo.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre   mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1