2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
dynam1968




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 12/11/2013

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Empty
MissatgeAssumpte: Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.   Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Icon_minitimeDt Nov 12, 2013 12:25 pm

Hola, soc nou aqui, acabo de registrarme y de presentar el meu Citroen Dynam de 1968 (a la seccio de presentacions) , y buscant informacio sobre un problema que tinc m'he trobat amb aquest forum, a veure si algu pot ajudarme!!

Tinc un problema i tinc por de que sigui molt greu, la questio es que cada cop que freno (encara que sigui a poca velocitat ) el cotxe traqueteixa com si hi hagues alguna cosa suelta al motor (aparentement no hi ha res) i a part del traqueteig es produeixen un cops bastant forts (un clonk bastant fort, que resona per tot el cotxe).
Lo mateix em passa al girar cap a la esquerra (tan sols cap a l'esquerra) on el traqueteig al "suelo" del cotxe es molt fort, no para de temblar fins que deixo de girar, i es molt pronunciat el temblor a la part del copilot.

Habia pensat en algun soport del motor, els dos de davant estan bé, pero no se si darrera en porta un altre i pot ser aquest el que estigui malament.

a veure si algu em pot ajudar!!! moltes gracies!!!

PD: quan passin 7 dies podré possar alguna foto, que encara no em deixa al acabrme de registrar!!
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.   Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Icon_minitimeDc Nov 13, 2013 1:41 am

Molt bones company! el cloc al frenar segurament sigui el soport del darrere de la caixa de canvi, es un soport ovalat, amb dos cargols, que s'acopla a la caixa de direcció i el canvi de martxes queda repossat a sobre mitxansant dos cargols més, es molt usual que aquest soport es trenqui, ja que la goma d'aquest es fa malbé i queda separat en dos parts, llabors al frenar, al moment que es para el cotxe el motor tendeix a fer el gest de aixecar-se endavant i caure un altre cop, i és el seroll que sents.

És aquest el soport:

http://www.dyaneinelac.com/product_info.php?cPath=33&products_id=1049&osCsid=b9f2359993db480b8b1554bf4b5942cf

Lo de girar a la dreta, podria ser un palier també, un cop hagis substituit el suport ja ho veuras si t'ho continua fent.
Tornar a dalt Ir abajo
dynam1968




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 12/11/2013

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.   Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Icon_minitimeDc Nov 13, 2013 3:27 am

Hola, moltes gracies per respondre tant rapid! Doncs despres li donare un cop d'ull a veure si veig on va situat aquest soport i comprovare el seu estat, espero que només sigui aixo y que es solucioni el temblor y els cops al frenar.
Lo del palier ya te menys bona pinta (a més, deu ser car de reparar ). Primer cambiaré el soport, y a veure com va despres, si no millora haure d'anar al mecanic per que em canvi el palier...

Moltes gracies de nou per l'ajuda!
Tornar a dalt Ir abajo
dynam1968




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 12/11/2013

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.   Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Icon_minitimeDc Nov 20, 2013 11:04 am

Us deixo una foto de la itv del any passat al autoretro!

aixi podeu veure el cotxe!! aquest any no m' atreveixo a baxirlo amb aquests  problemes que te, segur que no me la passaria. M' esperare mé endavant per arreglar-ho amb calma, ya que no trobo ni el soport del motor (he mirat per tot arreu i no el veig) i a sobre lo del palier te mala pinta...

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. 1z1fuxe
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.   Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Icon_minitimeDc Nov 20, 2013 8:37 pm

No pateixis, ni lo del suport ni lo del palier es greu ni car, fes-nos unes fotos del paliers per veure de quin tipus son, jo tinc algun palier per ahi que potser et serveix, o si no els paliers es reparen i no pugen mes de 50-70€ i fins i tot podem trobar de nous, igual fins i tot per menys diners i tot que repararlos, a més cambiar un palier es sencillisim.

Aixo es el suport de darrera, tambe es canvía en una estoneta:

http://www.lallista.com/index.php?module=pncommerce&func=itemview&ItemID=54

Mira aquesta foto, on acaba el canvi de marxes pel darrera esta el suport o silent block que potser et falla, a dalt de tot de la imatge,  l'unic problema realment chungu es que s'haguesin partit els cargols de M7 que porta, pero tambe se soluciona, tot i que es més feina, i delicada.

Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Imag2395
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.   Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Golpeig al frenar y al girar en Citroen Dynam.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Citroen Dynam (actualitzat amb fotos)
» El Wankel de Citroën.
» Buscu Citroën 2cv
» Utils citroën
» Citroën Charleston Bcn!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: