2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Recanvis per Dyane 6 '75

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
elnoidelsucre

elnoidelsucre


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 12/12/2011
Edad : 44
Ubicació : Corbins

Recanvis per Dyane 6 '75 Empty
MissatgeAssumpte: Recanvis per Dyane 6 '75   Recanvis per Dyane 6 '75 Icon_minitimeDl Set 02, 2013 10:50 am

Hola,

Feia temps que em voltava pel cap, i he tingut la oportunitat de recomprar el Dyane groc llimona de 1975 que va ser el meu primer cotxe... El vaig comprar per primer cop el 1998 i el vaig vendre el 2001 a la mateixa persona que me l'ha tornat a vendre. Durant aquests 12 anys ha estat tancat en un magatzem fent companyia a un 600, i m'ha entendrit el cor...

(Xesco, en part és culpa teva Wink

Recanvis per Dyane 6 '75 9kqq


Està sencer i funciona, tot i que li he de canviar el silenciós llarg i la cua del tub d'escapament, i se li han de fer els frens de davant. Tot això tinc clar que es farà amb recanvis nous, però també necessito altres peces per posar-lo una mica a to.

Per aquelles coses que es fan als 19 anys sense massa cap, no està massa original i la pintura deixa molt que desitjar, però la meva intenció és tenir-lo al dia per funcionar amb condicions.

Em faria falta amb relativa urgència:

- paraxocs davanter sencer (en el seu defecte, els dos topalls del centre)
- marc de l'intermitent davanter del costat del conductor (la tulipa ja la tinc)

Altres coses no urgents que acabaré necessitant:
- totes les varetes cromades de les 4 portes laterals
- joc de retrovisors (en porta uns de Seat Panda)
- joc de manetes de les 4 portes
- reixeta davantera (de plàstic)
- una tulipa de darrera
- seients davanters a poder ser d'escai negre (en porta uns de Seat Córdoba)

- També m'aniria bé la opció d'aconseguir un joc de 4 portes sencer, de les "modernes" (vidre davant amb manivela, i darrera lliscant)

Un problema que té el cotxe és una holgura important a la direcció en un costat. Aquest prové del centre de la banqueta, però ho he de mirar amb més detall. Val la pena desmuntar tot l'eix davanter i reparar-lo o seria més senzill i efectiu substituir-lo sencer per un en bon estat?

També té el xassís doblegat sobretot en un costat, he localitzat un xapista que l'adreçarà i hi soldarà els reforços.

Què dieu?
Tornar a dalt Ir abajo
http://blocs.xtec.cat/eric
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Recanvis per Dyane 6 '75 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recanvis per Dyane 6 '75   Recanvis per Dyane 6 '75 Icon_minitimeDt Set 03, 2013 2:50 am

Ves que hem de dir, endavant i molt anims.

Si vols un consell, es mes facil treure-ho tot i posar-ho tot que anant fent nyapes mal fetes, si has de reparar el xasis, ni t'ho pensis, tot fora, treus els cargols del terra, treus la barra de direcció, demunta el morro y fora, motor, cambi, caracola, amb el xasis i els ponts li portes al xapista, alla li treus els ponts i cambies el devanter per un en bon estat, qualsevol que tingui peçes o be t'ho regalara o t'ho deixara segur mes economic que qualsevol peça nova que necesitis sense necesitat de ficarte en reparacions de cremallera que t'hi pots enganxar els dits, ho pintes tot curiós i a tornar a muntar, t'aseguro que costa menys treure la caracola i posarla que mal soldar un xasis quan esta tot muntat, ja no es una qüestió de fer-ho be el treure la caracola, es una qüestió de fer-ho facil.

Jo no et puc ajudar, no tinc cap peça de dyane, pero et pasare el telefon d'un que potser en té.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Recanvis per Dyane 6 '75 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recanvis per Dyane 6 '75   Recanvis per Dyane 6 '75 Icon_minitimeDs Set 07, 2013 1:24 am

Hola company,

Doncs jo tinc moltes de les coses que busques, entre un Dyane que vaig desmontar a peçes i les velles que vaig treure del que vaig restaurar que no es que estiguessin malament.

Si vols et passo fotos per privat i parlem, o si prefereixes venir tu mateix a veure-ho a casa, el que vulgis.

Salutacionsss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Recanvis per Dyane 6 '75 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recanvis per Dyane 6 '75   Recanvis per Dyane 6 '75 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Recanvis per Dyane 6 '75
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Venc recanvis DYANE 6 i 2CV
» manual dyane o dyane 6 400
» Recanvis a Autoretro
» Recanvis de vehicles nous
» Nova tenda de recanvis a Catalunya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: