Hola,
Feia temps que em voltava pel cap, i he tingut la oportunitat de recomprar el Dyane groc llimona de 1975 que va ser el meu primer cotxe... El vaig comprar per primer cop el 1998 i el vaig vendre el 2001 a la mateixa persona que me l'ha tornat a vendre. Durant aquests 12 anys ha estat tancat en un magatzem fent companyia a un 600, i m'ha entendrit el cor...
(Xesco, en part és culpa teva
Està sencer i funciona, tot i que li he de canviar el silenciós llarg i la cua del tub d'escapament, i se li han de fer els frens de davant. Tot això tinc clar que es farà amb recanvis nous, però també necessito altres peces per posar-lo una mica a to.
Per aquelles coses que es fan als 19 anys sense massa cap, no està massa original i la pintura deixa molt que desitjar, però la meva intenció és tenir-lo al dia per funcionar amb condicions.
Em faria falta amb relativa urgència:- paraxocs davanter sencer (en el seu defecte, els dos topalls del centre)
- marc de l'intermitent davanter del costat del conductor (la tulipa ja la tinc)
Altres coses no urgents que acabaré necessitant:- totes les varetes cromades de les 4 portes laterals
- joc de retrovisors (en porta uns de Seat Panda)
- joc de manetes de les 4 portes
- reixeta davantera (de plàstic)
- una tulipa de darrera
- seients davanters a poder ser d'escai negre (en porta uns de Seat Córdoba)
- També m'aniria bé la opció d'aconseguir un joc de 4 portes sencer, de les "modernes" (vidre davant amb manivela, i darrera lliscant)
Un problema que té el cotxe és una holgura important a la direcció en un costat. Aquest prové del centre de la banqueta, però ho he de mirar amb més detall. Val la pena desmuntar tot l'eix davanter i reparar-lo o seria més senzill i efectiu substituir-lo sencer per un en bon estat?
També té el xassís doblegat sobretot en un costat, he localitzat un xapista que l'adreçarà i hi soldarà els reforços.
Què dieu?