2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Venc recanvis DYANE 6 i 2CV

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Venc recanvis DYANE 6 i 2CV   Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Icon_minitimeDg Nov 10, 2013 5:59 am

Hola

Obro aquest post perquè m'he de desfer de bastant material que no faré servir i que em molesta ja que on ho tenia guardat ara hi tinc aparcat un altre cotxe i tinc un vehicle a taller que m'agradaria que em poguessin acabar de posar a punt i tot val diners.

Ho venc a ser possible tot junt per 250 euros si també s'inclou el sostre dur 290 euros, sino preus a part, tot i que no m'interessa realment ja que m'ho he de treure.

Aqui us deixo les fotos:

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 2zyhow4

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 34s5b2o

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 34i1f04

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 2q9xb1w

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV J81xqs

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Ejed5z

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 24zvijb

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 2u7rp8l

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 11a8pd0

Ja veieu molt del que hi ha a les fotos, pero així a memoria hi ha:

2 portons de darrere (un complet i l'altre sense vidre ni pany), 4 portes completes de tot i en bon estat, un capo en molt bon estat sense talls, una tapa del doble fons de maleter sense cops, 2 jamoncillos, una baca de Dyane, 2 portes de 2cv, el sostre dur, un paraxocs davanter de dyane, gomes de sota la capota en bon estat, un contakm de numeros verds, i algunes coses mes que se'm deuen escapar...

Salutacionsss!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc recanvis DYANE 6 i 2CV   Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Icon_minitimeDg Nov 10, 2013 6:34 am

Com estan les portes de 2cv i quin preu tenen? només necesito la del conductor pero ja m'enduria les dos.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc recanvis DYANE 6 i 2CV   Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Icon_minitimeDg Nov 10, 2013 8:00 am

Aqui et deixo unes fotos de les portes del 2cv Jordi, tu mateix les veus i pots valorar, si vols et puc fer més fotos dels detalls que vulgis, també tinc alguns vidres més per elles crec... scratch  Et sembla be 40 per les dues? No en tinc ni idea, digue'm tu mateix el et sembli raonable i les prens. Seguim per MP si vols Jordi!

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 2eqettd

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Dh7e3r

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 106g80j

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 10qifc3

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV 29p1zyf

Crec recordar que la del conductor té un tall a la xapa per la part interior, si vols m'ho puc mirar i t'ofereixo per 50 les dues portes que aqui veus mes una altra del conductor que està montada en una AKS 400 que em van donar, però no se si tinc temps material per anar a desmontar-les, tot i que aquelles han estat molts anys al carrer, pero no recordo que estéssin gaire malament, no ho se...

Ja dic, suposo que a ningú li interesarà el lot complet de tot, pero la veritat es que m'urgeix perque tinc una Derbi Antorcha a taller des de l'agost i em falta una mica per podelsi dir que m'acabin de tirar endavan els últims detalls... Rolling Eyes 

Afegeixo al lot varies rodes per aprofitar només les llantes a falta totes de lijar i pintar.

Salutacions.

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
elnoidelsucre

elnoidelsucre


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 12/12/2011
Edad : 43
Ubicació : Corbins

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc recanvis DYANE 6 i 2CV   Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Icon_minitimeDg Nov 10, 2013 8:28 am

Pau, tens un mp
Tornar a dalt Ir abajo
http://blocs.xtec.cat/eric
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc recanvis DYANE 6 i 2CV   Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Icon_minitimeDv Gen 03, 2014 5:22 am

Finalment, no vull ni puc tenir tot això a casa.

200 euros qui s'ho emporti TOT menys el sostre dur i amb sostre dur 230. Em corre pressa.

Salutacions

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venc recanvis DYANE 6 i 2CV   Venc recanvis DYANE 6 i 2CV Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Venc recanvis DYANE 6 i 2CV
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Recanvis per Dyane 6 '75
» Es ven dyane 6
» DYANE 6-400
» Es ven Dyane 6 VENUT
» Nova tenda de recanvis a Catalunya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Venda-
Canviar a: