Necksbreaker
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 04/11/2013 Edad : 41 Ubicació : Al volant
| Assumpte: Recanvis a Autoretro Dv Nov 29, 2013 6:27 am | |
| Sento si no es el lloc idoni per preguntar aixo pero no trovaba on possar-ho... Algú sap si hi haurá algún stand de recanvis de 2cv a Autoretro?? Necessito algunes cosetes i em vindria be... GRACIES!! | |
|
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Recanvis a Autoretro Dv Nov 29, 2013 6:42 am | |
| Segur que vendràn coses, sempre n'hi ha de Citroen, en stands de la marca o en d'altres per allà barrejat... Tot i que jo els recanvis els compro per internet, l'any passat allà em vaig esgarrifar una mica... Salutacionsss Pau | |
|
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Recanvis a Autoretro Dv Nov 29, 2013 7:46 am | |
| hi ha molta cosa pero els preus de vegades son una mica massa cards...la veritat per la diferencia de vegades val mes la pena comprar-ho nou...el millor es saber que es el que vols i el que val nou i si ho trobes d`ocasio i el preu et fa donç tot aixo que t`enportes...
| |
|
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Recanvis a Autoretro Dg Des 01, 2013 5:02 am | |
| El ano pasado estaba campello y unos chicos de madrid especializados en 2cv.Nosotros pedro jorge carrasco dani curbaril y un servidor iremos sabado a las 10,30 | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Recanvis a Autoretro | |
| |
|