2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Clarae




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 04/07/2013

Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Empty
MissatgeAssumpte: Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho   Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Icon_minitimeDv Jul 05, 2013 1:42 am

Hola hola
Necessito ajuda.. sabeu com ho puc fer per adaptar la meva dyane 6-400 per posar cinturos als seients? es per posar cadireta de nen.
AH i si sabeu d'un bon mecànci per barcelona
Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho   Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Icon_minitimeDv Jul 05, 2013 9:31 am

Jo ho vaig fer no fa massa a l'Aks, i la caixa de l'akadyane es identica, amb un pasamà per sota de la carrosería y collant els cinturons a ella, amb cinturons de dos punts, el de tres punts sería força dificil de posar.

No crec que trobis un taller on t'ho facin, cap mecanic es ficarà en el sarau de muntar un invent que pot portarli problemes pel tema responsabilitats, els sistemes de seguretat que porten els vehicles de serie no es poden modificar en cap cas, ni per cambiarlos, ni per treure'ls, i paradoxalment tampoc per posarlos en cas de no portar.

Si voleu veure com he muntat els de la meva furgo podem quedar i us l'ensenyo

https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t401-restauracio-aks-quiteria
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Clarae




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 04/07/2013

Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho   Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Icon_minitimeDv Jul 05, 2013 9:56 am

Hola Jordi
moltes gràcies
Jo la teva AKS la veig igual que la meva ..
Però no veig la foto del que em comentes:. uf. pel que em dius serà complicat..
Clara
Tornar a dalt Ir abajo
pemi

pemi


Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 31/01/2013

Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho   Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Icon_minitimeDv Jul 05, 2013 9:49 pm

Hola, Clarae.
Jo acabo de posar cinturons als seients del darrere. La meva solució, despres de mirar-me totes les opcions, i valorant si serien correctes per ITV o no, finalment, junt amb un mecanic de confiança, hi varem posar dos cinturons tipus "rally", es a dir, cinturons individuals de 4 punts, anclats al darrere del seien posterior, i a l'hora, soldats en una barra sota la carroseria del cotxe.
Et puc assegurar, que vist el resultat, son mes segurs que uns cinturons convencionals, i els nens hi van la mar de bé!.
Variant les mides de subjeccio, són perfectament adaptables a les cadiretes infantils.
En el cas de possibles problemes amb les revisions, doncs com que van fixats darrere el seient, els pots amagar o treure sense cap dificultat.
Espero haver-te ajuda't, intentare penjari fotos del resultat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho   Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Icon_minitimeDg Jul 07, 2013 10:21 am

Clarae escrigué:
Hola Jordi
moltes gràcies
Jo la teva AKS la veig igual que la meva ..
Però no veig la foto del que em comentes:. uf. pel que em dius serà complicat..
Clara

Es que no hi ha cap foto dels cinturons, en quan vaig començar a circular amb ella ja no vaig penjar cap mes foto
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho   Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400  i taller on fer-ho Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cinturons seients darrere
» Cerco caracola
» Cerco 2cv baratet
» manual dyane o dyane 6 400
» clausor mort

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: