2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 clausor mort

Ir abajo 
+2
xesco
Jordi
6 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 10:50 am

Ahir vaig baixar al cotxe a posar-li el volant que he acabat de "restaurar" a la meva manera esclar, i al anar a posar el cotxe en marxa no feia res, al girar al clau no engegava ni feia cap soroll amb intenció de arrencar, que puc provar per veure sí es que el clausor es mort?, no vull desmontar-lo i que despres sigui un cable o un fusible, quines proves prévies al desmuntatge hem recomaneu?

I si al final resulta que es mort, algú te un clausor per vendre amb clau?, es que els nous son una porqueria, si no que li ho preguntin al Toni.

Es posible reparar-lo?
Gracies avançades per tot
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDt Nov 30, 2010 11:29 pm

Bones Jordiet!

jo en el seu momen em vaic tindre de varallar molt amb el clausor ...

jo el que faria, si la clau no gire tirari 6 en 1 pel forat de la clau per suavitzar tot el mecanisme interiro, si gire pero no fa res , es molt probable que algun dels cables que conecten al clausor saiguin desconectat , o que la carcasa que va agafada al clausor saigui trencat , no sem acut cap cosa mes amb el tema clausor.
Amb una mala sempre quede ficarli un interuptor i un pulsador xd


salutacions!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDc Des 01, 2010 3:33 am

els cables estan conectats bé, ila clau sempre ha anat bé. Haig de fer la prova de fer-li el pont a veure si ele cables estan en bon estat, la MªAngels hem va dir que li camvies els bloc de contactes, ells no en tenien i l'he agafat amb la comanda que tenia pendent de pasión Gandía, crec que sera aixo ja que ja m'havia fet el tonto abans en aquest sentit tot i que després es va arreglar sol.

El provare només conectat els cables i girant-lo amb el tournevís, si engega es aixó, espero que si, hem feia panic haver de camviar el clausor sencer, no pel que val ni per la feina, perque els nous son una kk, perdó una KK amb mayúncules! Razz


Editat per darrera vegada per Jordiet el Dc Des 01, 2010 3:36 am, editat 2 cops en total (Razón : Gracies xesco!)
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDc Des 01, 2010 3:39 am

Jo el que faria es fer el pont per a veure si arranca i sortiras de dubtes, has de unir els dos cables de contacte i el del motor d'arranc, amb un cable pelat ho faràs. Si al final acabes comprant un clausor nou, procura que et quedi perfectament montat, si no l'antirrobo et donarà pel cul parlant clar!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDc Des 08, 2010 4:31 am

Algun consell per canviar el bloc de contactes del clausor?
Bueno, lo del antirrobo no et preocupis, si es guapo i ens estimen no hi hauran problemes Laughing vaselina i avall và!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDs Feb 12, 2011 6:20 am

Otro con el clausor petado.El otro dia paro en el parking que habituelmente paro para recoger a los crios y al ir a coger el coche que la llave del clausor no habia manera de quitarlo Despues de un rato estar intentandolo ya desisti y llame a la mujer para que me trajera la mola pequeña y alargos por suerte habia un lavabo donde habia un enchufe y lo revente a todo esto corriendo el tiempo dentro el parking .Le hice el puente y pude salir al final fuy bastante rapido 4 euros me costo el parking. resultado que lo e echo mistos y necesito uno e visto el de cassis y es el original de valeo ¿no? y dices que es una porqueria Jordiet por el precio nadie lo diria o os refereis a alguno pirata si es asi comentarmelo donde lo encuentro
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDs Feb 12, 2011 9:20 am

Al toni le cambiamos el clausor y el que pusimos funciona perfectamente, lo compró en la llista y creo que es el valeo, pero la fabricación actual no es como la antigua, cuando metes la llave y la giras suenan los muelles como un nyec nyec crac crac, no se si me explico, pero funcionar funciona bien por supuesto, que te paso? la llave giraba y funcionava o se quedo completamente clavada? de todas todas has de acabar comprando uno nuevo ¿no?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDg Feb 13, 2011 12:09 am

Hola a tots.
Nosaltres per treure el perdigón d'on era que no tenia claus , vam haver de fer el mateix que en Jordi Misnenas,. I ara també necessitem un de nou , ja direu si eu Trobat en algun lloc un que valgui la pena i ens ho dieu , ja que també estem interessats.
clausor mort 5679660f20617828f7d4b8f151bf6ab5
Aquesta foto es del Missouri però es per que veieu les indicacions dels cargols de seguretat.
Josep M. em diu que recomana que quan munteu el clau-sor nou, els cargols no els poseu de seguretat que son aquests que quan arriben a la seva pressió se escapcen perquè no es puguin desmuntar.
En altres vehicles Josep ha muntat amb cargols avellanats de tork i les femelles de la brida de la barra de direcció amb femelles philidas o autoblocants , que es puguin treure sense fer malbé la resta del clau-sor , i d'aquesta manera nomes es tindria de canviar la càpsula o el bombi. i si us trobeu que no teniu radial amb un parell d'eines us podeu emportar el cotxe d'on sigui sense cap problema.
D'Aquesta manera també deixa de ser un antirrobo , però segur que el caco no es molestara ni ha mirar-ho.

Obriu la foto al maxim per veure les flexes indicatives.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDg Feb 13, 2011 8:27 am

Si la llave no giraba nada por lo tanto no quitaba el clausor.Supongo que es desgaste del bombillo pero como que lo destroze lo necesito completo. Ya lo mirare en la llista Gracias A lomejor comprando 2 nos hacen descuento ¿no Angels?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDg Feb 13, 2011 11:21 am

a la llista 14 € més economic que a cassis, jo haig de fer una comanda a cassis per si voleu aprofitar, o si no puc anar a la llista per vosaltres qualsevol día que estic al costat, generalment les peçes de cassis estan millor que les de les altres cases de recambis, pero mai no se sap fins que es prova, les peçes de motor de la llista estan perfectes i suposso que els clausors també. Així que vosaltres direu, en el cas de volguer comprarlo a la llista els hi feu el ingres i si voleu jo us el recullo i podeu passar per la tarda a casa meva per recollirlo, ells obren només al matí, en el cas de cassis jo tinc carnet de soci i surt al preu que us he dit abans pero ho haig de demanar i pagar jo abans de tenirlo, per cert, a la llista 129,80 i a cassis amb preu de soci 144,60
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
urillado




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 29/04/2011

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: No puc posar la clau al Clàusor    clausor mort Icon_minitimeDt Ago 30, 2011 3:29 am

Jordi escrigué:
a la llista 14 € més economic que a cassis, jo haig de fer una comanda a cassis per si voleu aprofitar, o si no puc anar a la llista per vosaltres qualsevol día que estic al costat, generalment les peçes de cassis estan millor que les de les altres cases de recambis, pero mai no se sap fins que es prova, les peçes de motor de la llista estan perfectes i suposso que els clausors també. Així que vosaltres direu, en el cas de volguer comprarlo a la llista els hi feu el ingres i si voleu jo us el recullo i podeu passar per la tarda a casa meva per recollirlo, ells obren només al matí, en el cas de cassis jo tinc carnet de soci i surt al preu que us he dit abans pero ho haig de demanar i pagar jo abans de tenirlo, per cert, a la llista 129,80 i a cassis amb preu de soci 144,60


Ei bones! Sóc l'Oriol de Manresa, ens vam veure a Mataró i a Toledo. Aquestes vacanecs m'he quedat tirat a Ponts sense poder posar la clau al clàusor.

Em podríeu donar indicacions dels passos a seguir per canviar-lo? És que no ho veig gens clar.

Gràcies a tots per avançat! Si ho arreglo ens veurem a Breda! Very Happy

Uri
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDt Ago 30, 2011 4:03 am

Doncs si t'el mires be, posan-te estirat del reves al seient, veuràs que hi han uns cargols que agafen una placa, els cargols no acostumen a tenir forma exagonal, son rodons i conics, per saber on son segeix el ferro que es veu abraçant el clausor, es el ferro esta collat amb aquestos cargols que es parteixen perque no es puguin desfer, si no es destrossa el bombi es pot intentar arreglar, porser es el bloc de contactes que esta clavat, potser es el bombí, caldria veureu, si vols hem fas una trucada i m'acosto, llàstima que ahir era a casa del sergi2cv a Premià, ja tenía mig camí fet.

Que hi ha a Vent del Plà?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
urillado




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 29/04/2011

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDt Ago 30, 2011 7:25 am

Jordi escrigué:
Doncs si t'el mires be, posan-te estirat del reves al seient, veuràs que hi han uns cargols que agafen una placa, els cargols no acostumen a tenir forma exagonal, son rodons i conics, per saber on son segeix el ferro que es veu abraçant el clausor, es el ferro esta collat amb aquestos cargols que es parteixen perque no es puguin desfer, si no es destrossa el bombi es pot intentar arreglar, porser es el bloc de contactes que esta clavat, potser es el bombí, caldria veureu, si vols hem fas una trucada i m'acosto, llàstima que ahir era a casa del sergi2cv a Premià, ja tenía mig camí fet.

Que hi ha a Vent del Plà?

M'han enviat això,

hola bona tarde
nomes recordau vos de que us falten 18 di as per apunta vos a la 1º trobada de vehicles clàssics - clàssics esportius - històrics 
mítics , mes de 25 anys  adjunto cartell
 cal nom , model de vehicle i any , 1o 2 persones 
 tel de contacte 972 16 00 92 - 626 610 520 ,  i amil  classicsbreda@gmail.com  graciàs a tothom  ramon
 
Gràcies per la info del clausor, quan pugui em posaré a desmontar-lo.

Salitacions Jordi!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDt Ago 30, 2011 11:22 am

El problema del clausor es que si no gires la clau s'et bloqueja la direcció, per desblocarla has de treure una xapeta que va collada perdintre que es com una anella y treure una altra anella que hi ha a dins de ferro tancada amb una clau allen que per ficarla l'has de tallar, despres ferli el pont que es lo mes facil del mon mundial, juntes els dos cables de mes enfora i els deixes junts, juntes un moment el tercer que fara girar el motor d'arranque i el separes quan hagui arrancat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
urillado




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 29/04/2011

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDc Ago 31, 2011 3:49 am

Jordi,

Adjunto fotos on segur que em podré orientar millor, segons les teves indicacions.

clausor mort C:\unzipped\Parc Mòbil\2cv idees\2CV Reconstrucció\CLAUSOR\Imatge1791
clausor mort C:\unzipped\Parc Mòbil\2cv idees\2CV Reconstrucció\CLAUSOR\Imatge1797
clausor mort C:\unzipped\Parc Mòbil\2cv idees\2CV Reconstrucció\CLAUSOR\Imatge1798

Si no surten, em dones el teu mail i te les envio en un privat.

Gràcies!

Uri
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDc Ago 31, 2011 9:52 am

Mi primera recomendacion es que eches aceite por donde se introduce la llave.
Si el problema es que no gira la llave para que salte el bloqueo del cklausor lo mas sencillo es romper las dos chavetitas con un cortafrios.que aguantan una placa pequeña de tipo romboidal por la parte izquierda del la piña o clausor sentado en el coche, te saldra el muelle y segidamente moviendo el volante y sacudiendo un poco te saldra la chaveta que aguanta el bloqueo despues prueba a darle a la llave.Si no consiges girar la llave hazle el puente asi por lo menos sabras que no se te bloquera ya nunca.
Tornar a dalt Ir abajo
urillado




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 29/04/2011

clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitimeDv Set 02, 2011 8:34 am

Jordi escrigué:
El problema del clausor es que si no gires la clau s'et bloqueja la direcció, per desblocarla has de treure una xapeta que va collada perdintre que es com una anella y treure una altra anella que hi ha a dins de ferro tancada amb una clau allen que per ficarla l'has de tallar, despres ferli el pont que es lo mes facil del mon mundial, juntes els dos cables de mes enfora i els deixes junts, juntes un moment el tercer que fara girar el motor d'arranque i el separes quan hagui arrancat.

Ei, bones Jordi!

Em pots passar el teu mail i et passo les fotos? Em sembla que no es veuen pas... Embarassed

El meu problema és que ha cascat el pany i no puc entrar la clau.
A veire si aquest finde m'hi poso.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





clausor mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: clausor mort   clausor mort Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
clausor mort
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Clausor llave contacto
» Treure clausor sense fer mal be.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Electricitat-
Canviar a: