misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. Dl Jul 29, 2013 6:49 am | |
| | |
|
vallgur
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 14/11/2012 Edad : 59 Ubicació : vilanova i la geltrú
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. Dl Jul 29, 2013 10:28 am | |
| Jo tinc pensat sortir divendres des de Vilañova i la geltru, algú sortirà divendres ? | |
|
xamberg
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 04/10/2012
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. Dt Jul 30, 2013 10:59 am | |
| - vallgur escrigué:
- Jo tinc pensat sortir divendres des de Vilañova i la geltru, algú sortirà divendres ?
jo surto a la tarda des de Lleida | |
|
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. Dc Jul 31, 2013 12:55 am | |
| Jo no se encara quin dia serà exactament pero tinc pensat anar-hi i tornar un dia només per veure-ho, a veure si ens trobessim amb algu si no hi ha cap inconvenient!! Salutacionsss!! Pau | |
|
elnoidelsucre
Nombre de missatges : 27 Fecha de inscripción : 12/12/2011 Edad : 44 Ubicació : Corbins
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. Dv Ago 02, 2013 9:39 am | |
| Acabo d'arribar a casa, i... emporteu-vos crema solar, gorra, para-sol, aigua, ulleres, barret de palla, i més crema solar!!! | |
|
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. Dv Ago 02, 2013 11:06 pm | |
| be....donç no se que dir..vaig arribar ahir a casa i la meva impresio per ser la primera mundial a la que he assistit es que ha hagut molt mala organitzacio,el lloc hon han triat per fer-la no es el mes adient degut a la calor i la falta d`ombra i els serveis instal-lats (tot aixo pel fet de ser una MUNDIAL),l`ambient que es vist el millor i nomes pel fet de veure cotxes originals,raros i divertits paga la pena...tambe ha estat força be el tema de les botigues..els preus en algunes coses ha estat molt be i l`oferta de productes molt variada i tambe el fet de trobar als companys coneguts i d`altres que no en coneixia donç tambe mola molt...les ganes de viure unaltra experiencia com aquesta estant augmentant per moments una abraçada a tot el mon bicilindric | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto. | |
| |
|