2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 la mundial de frança

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
CARESP




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 14/07/2011

la mundial de frança Empty
MissatgeAssumpte: la mundial de frança   la mundial de frança Icon_minitimeDv Jul 15, 2011 7:56 am

Bones gent!

Fa uns minuts m'he presentat al portal, de foto no n'he ficat per que no m'ha sortit.

Jo vaig a la Mundial i penso sortir el dia 26 al matí si pogués quedar amb algú per viatjar amb una altra cabra millor. Surto de la zona de Mollerussa. Aquet lloc jo ja hi vaig estar a la nacional francesa de l'any 2006. Es va al mateix puesto però obviament amb molta més gent.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

la mundial de frança Empty
MissatgeAssumpte: Re: la mundial de frança   la mundial de frança Icon_minitimeDs Jul 16, 2011 12:19 am

En el mateix apartat on has escrit ja hi ha un post que hi diu "Salbrils, França 2011" ja es parla del tema i allà hi ha gent que hi va, prova de mirar els post abans de posar-ne un de nou, d'aquesta manera obtindràs resposta mes rapidament i no repetirem temes, no pateixis que a poc a poc s'agafa el truc dels foros ( a mi hem va costant que no vegis i ara m'atreveixo a donar consells i tot Laughing Laughing Laughing )
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
 
la mundial de frança
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Mundial a Alcañiz, per anar juntets
» Sabrils, França 2011
» MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!
» Mundial 2 CV Ericeira Portugal
» 19ª Trobada Mundial dels Amics del 2 CV.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades internacionals-
Canviar a: