2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDl Nov 10, 2014 11:04 am

la proxima mundial a la que ens adonem la tindrem a tocar i estarie be saber qui te pensat anari, preus, recoregut pensat a fer etc.
comensem a ficar materia al caldo i a fer xup xup!!!



MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745 MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDs Gen 24, 2015 2:33 am

Fa temps que ja ho vem parlar entre varis que teniem ganes d'anar-hi, en Víctor, en Sergi, Pere, Ximo, jo i algú més voliem fer una ruta de uns quants dies per Europa, intentant visitar llocs macos, tant per les parelles, com per nosaltres, museus, museus citroën, monuments, conservateur etc, la ruta mes curta es per Alemanya pero la intenció turistica, almenys de casa meva es pasar per Praga, com diu un amic meu, una vez metido en el laberinto lo mismo da blanco que tinto, i ja posats pasarem per Estrasbourg que es preciós, jo ja he estat tres o cuatre vegades, que el meu cunyat va viure uns anys allà.

Be aquestes son les parades que ens estem plantejant de cara al viatge:

Esplugues-Lyon 643km
(en el meu cas desde Esplugues) aquesta calculeu cadascú la vostra distancia, la idea es sortir de matinada d'aqui, arribar a mitja tarda a Lyon per descansar i sortir l'endema sense pressa sobre les 12 cap a Strasbourg.

Lyon-Strasbourg 492km
Sortint a les 12 de Lyon arribariem sobre les sis-set de la tarda, hora molt bona per que us porti a sopar al Flam's i despres cap a l'hotel o camping, aqui es podria fer una parada d'un dia sencer, tornar a dormir aqui i sortir l'endema de matinada o migdia, a vòlonte, cap a Praga

Strasbourg-Praga 604km
Aqui la idea es fer parada i fonda com a Strasbourg, ja portarem tute de cotxe i es una ciutat molt bonica també, un o dos dies o mes si ens posem d'acord.

Praga-TORUŃ!! A LA MUNDIAAAAL!! perdó, que m'emociono, 592km
Jo no sé vosaltres, pero a mi m'interesa molt més coneixer gent aficionada als 2cv del voltant del món que no ficar-me en un guetto espanyol o Català, així que la meva intenció es acampar on em toqui, si pot ser amb els companys del viatge a prop, doncs millor, pero no hem preocupa.


i a la tornada doncs es pot estudiar fer tirades mes llargues i rutes diferents.


Editat per darrera vegada per Jordi el Dg Feb 01, 2015 10:43 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDs Gen 24, 2015 4:14 am

ja un tren amb llteres y portacoches que va desde narbona fins hamburg que son 1200 kms, fins a la concentracio de polonia queden pocs km sols 400/500. estelvies mols diners amb autopistes (franceses )i benzina. al tornar es pot fer amb cotxe per carretera vvisitan paiissos com republica xeca,pasar per el tirol, etc.


MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Znn0k4


Editat per darrera vegada per ximo el Ds Gen 24, 2015 5:32 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDs Gen 24, 2015 4:38 am

També es una molt bona opció, i mes a l'abast dels que no tenen vacances al juliol. El que he dit abans es un apre-avant-beceroles de projecte, per descomptat que no hi ha res lligat ni decidit
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDg Feb 01, 2015 10:41 am

En principi de tots els aventurers que hi anaven cauen de la llista en victor, que s'ha comprat una furgo camperitzada i ja te decidit fer voltes per Europa pero en furgo i no fins a Torun a la mundial, en Sergi per problemes familiars tampoc ve, en canvi en Jordi Misnenas s'esta animant, en Ximo, en Pere, i suposso que en Xesco també ja que ha obert ell el tema jeje.

Es molt mes practic fer-ho com diu el Ximo, falta veure preus del tren pero no es mala opció anar fins allà rapid i despres tornar fent ruta, jo discrepo amb el Ximo sols en una cosa, en anar al Tirol, deu de ser molt maco pero més d'un ens quedarem sense cotxe amb les pujades.

Aixi doncs el recorregut seria a la inversa de com el vaig plantejar al meu primer post i fins i tot amb molta mes calma Cool
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDj Jun 11, 2015 7:53 pm

Be, sembla ser que al final anirem 3/4 cotxes cap a Torun, En Pere, En Vallgur, potser el Ximo i jo esclar.

Al final no hi ha tren desde Narbonne a Hamburg, sols hi ha un desde el sud d'alemanya fins a Berlin, i el preu es prohibitiu, així que sera xino-xano, el recorregut serà el recomanat per google maps, anirem mes o menys directes a torun i a la tornada farem el grand tour.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDt Jun 30, 2015 1:23 pm

Al fina si que anire a Polonia!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDt Jun 30, 2015 1:24 pm

El Santi!!! busque acompanyant per anar a polonia compartin gastos.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDv Jul 03, 2015 9:28 pm

el Santi va en el seu cotxe i busca acompanyant? o busca un que puji en cotxe per acompanyarlo?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDs Jul 04, 2015 9:40 am

Els participants d'aquest tour europeu amb destí Polonia al final som en Xesco, en Pere el mes guapo, en Xavi vallgur i jo mateix, sortim el dia 23 per tal d'esperar a en Xesco i anar tots junt i el recorregut es el seguent:

Barcelona-Valence 540km
Valence-Belfort 443km
Belfort-Nuremberg 468km
Nuremberg-wildau 441km
Wildau Torun 393km

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDt Jul 07, 2015 4:28 am

Bona tarda, a quasi quinze dies vista i per si m'oblido, desitjar os molta sort i a gaudir al màxim d'aquesta aventura.
Sispli, si punxeu wifis, pengeu fotos i axis altres com jo gaudirem a distància deel vostre viatge.
Bon viatge!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDv Jul 10, 2015 7:57 pm

Fare un grup de whatsapp per anar posant fotos en temps real de tot el viatge i la mundial, si vols pasa'm el teu telefon per privat, de totes maneres quan tornem les penjarem
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitimeDs Jul 11, 2015 2:45 am

MP enviat. Gracies Jordi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!   MUNDIAL DE POLONIA!!!!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
MUNDIAL DE POLONIA!!!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» la mundial de frança
» Mundial a Alcañiz, per anar juntets
» Mundial 2 CV Ericeira Portugal
» 19ª Trobada Mundial dels Amics del 2 CV.
» La concentracion mundial del 2cv y derivados en alcañiz del 31 al 4 de agosto.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades internacionals-
Canviar a: