| Salutacions desde Molins | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
t-onymax
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 25/10/2010
| Assumpte: Salutacions desde Molins Dl Oct 25, 2010 3:00 am | |
| Hola, el meu nom es Tony, i soc de Barcelona, encara que ja fa 1 any que visc a Molins de rei,i treballo a Esplugues de LLobregat, (jordi he vist la teva vespa a carrer laurea miro, jo tambe tinc vespes i m'encantan!!!!!) aquest estiu em vaig fer amb un 2cv6 a Cordoba, i fa dues setmanas que ja l'he portat fins a Barcelona, ara nomes caldra restauara-lo de planxa, pero ja estic ma a l'obra.
Bueno espero q m'intenteu ajudar en la meva restauracio, pero potser aviat podre anar a alguna quedada o concentracio!
Una salutacio
Tony | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dl Oct 25, 2010 4:50 am | |
| Molt Bones!!! espero que ens inundis de preguntes als diferents apartats del foro i que nosaltres et puguem ajudar!
A les trobades pots venir igual tot i que no tinguis el cotxe acabat!
una abraçada!!! | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dl Oct 25, 2010 5:31 am | |
| Ja tardes en dirme on vius i ensenyarme el 2cv, un cop de mà i tant que t'el farem, i estant tant a prop en viu i rigorós directe i tot, Benvingut! | |
|
| |
tremacer
Nombre de missatges : 55 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 55 Ubicació : tremp (lleida
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dl Oct 25, 2010 9:03 am | |
| Hola toni,salutacions desde el pallars,benvingut.
| |
|
| |
curbaril
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 10/10/2010 Edad : 59 Ubicació : girona
| Assumpte: salutacions Dl Oct 25, 2010 9:31 am | |
| Hola i benvingut,ja trigas en ensenyarnos fotos....fotos tant se val si ès desmontat,montat ,vinga que aixó s´anima.....una abraçada desde Girona.... | |
|
| |
t-onymax
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dl Oct 25, 2010 8:04 pm | |
| - Jordiet escrigué:
- Ja tardes en dirme on vius i ensenyarme el 2cv, un cop de mà i tant que t'el farem, i estant tant a prop en viu i rigorós directe i tot, Benvingut!
Jordi, visc a Molins, pero el cotxe ara mateix el tinc a un taller d'un amic a Martorell, segurament el proper cap de setmana començare a desmontar-lo , la veritat es q el vaig comprar molt be de preu, i d emotor esta força be, l'unic esq de planxa porta molts cops, pero no porta cap podrit , que penso q es lo mes important.Aixi q el proper dissabte si voleu ja sabeu! | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dt Oct 26, 2010 6:50 am | |
| Bienvenido toni.seguro que nos vemos pronto y par lo que necesites aqui estamos. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dt Oct 26, 2010 6:16 pm | |
| dissabte al mati tinc plans, clapar, que curro a les nits, pero a la tarda podem quedar, enviam un mp amb el teu telefon, pillo el doski i m'apropo | |
|
| |
t-onymax
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins Dt Oct 26, 2010 10:42 pm | |
| - Jordiet escrigué:
- dissabte al mati tinc plans, clapar, que curro a les nits, pero a la tarda podem quedar, enviam un mp amb el teu telefon, pillo el doski i m'apropo
No jordi, no em referia a aquet dissabte dia 30, sino al dissabte dia 6 de novembre, que sera quan començi a desmotar-lo. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Salutacions desde Molins | |
| |
|
| |
| Salutacions desde Molins | |
|