2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salutacions desde Barcelona!!!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Alpogi




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 22/12/2015

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDt Des 22, 2015 1:52 am

Bon dia,
Em dic Albert i es un plaer formar part d'aquest foro. De moment no tinc cap bicilindric pero podria quedar poc per aconseguir-ne un. Per aixo m'agradaria fer-vos una consulta:
M'ofereixen un 2cv de 6 volts dels primers amb motor de 375cc (crec) i 9 cv. El cotxe s'ha de restaurat en la seva totalitat i li falten pprtes i capó. El motor esta en bon estat i hauré de visitar un notari perque no té papers. La matricula es original espanyola. Que puc pagar per ell?? (No vull ofendre al seu propietari pero tampoc vull pagar mes del que correspon). Em crida força l'atenció perque es un primera serie. Moltes gracies per tot i bones festes!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDt Des 22, 2015 6:46 am

benvingut al foro bicilindric catala..en primer lloc has de saber que fer una restauracio integral del cotxe val diners...bastants diners.....molts diners..es per aixo (i no et vull desanimar) que ho has detenir en conte.tambe has de saber el tipus de cotxe que compraras i quin us li donaras,un primera serie de 9cv i 375 cc no es velluga ni cap enrrera i si vols fer sortides amb ell et quedaras molt curt,si el cotxe esta donat de baixa i has de bellugar papers tot aixo incrementa la teva despessa...si tens lloc i a sobre ets manetes i t`ho pots anant fent tu dons tens molt al teu favor,pero si no es aixi et vull donar un consell que ojala me l`avessin donat a mi...comprate`l restaurat i et sortira mes barat a la llarga,segur que hi ha gent d`aquest foro que no pensa igual i et dirant que fer lo tu al teu gust no te preu,,que la satisfaccio de restaurarlo....es veritat, pero jo soc realista i hi ha moltissima gent que san embarcat i al final han dessistit per falta de temps i falta d`il-lusio (o falta de presupost que a la practica es el mateix)espero haverte pogut ajudar o si es el cas aclarir te qualsevol dubte
una salutacio desde el baix llobregat
bones festes a tots...i salut bicilindrica Salutacions desde Barcelona!!! 245745 Salutacions desde Barcelona!!! 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Alpogi




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 22/12/2015

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDt Des 22, 2015 11:38 am

Moltissimes gràcies Joaquim. Ho tindre molt en compte i diumenge quan el vegi us explicaré! Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDc Des 23, 2015 7:14 am

Benvingut al foro.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDl Des 28, 2015 3:56 am

Bones Albert i benvingut!

Si és tal com el descrius és una preciositat, però jo estic amb el que et diu en Joaquim, ves amb compte.
De 2cv amb motor 375cc, em sembla que aquí en van arribar molt pocs, són francesos la majoria, fixa't que no sigui el motor 425cc que ja seria més comú i aparentment s'assemblent molt!

Pensa que d'aquestos primers models els recanvis van algo més escassos, i de fer-te'n pagar per ell et poden fer pagar el que vulguin!

decideixis el que decideixis sobre tot disfruta-ho força!

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDl Des 28, 2015 1:05 pm

Benvingut al Foro Albert, el meu consell directament es que si tens ganes de 2cv i vols fer-lo servir sovint, disfrutar a les sortides i no tenir massa mal de caps es que busquis un de mes modren, i tal com diu en Joaquim, si pot ser que li hagis de fer poques coses.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Alpogi




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 22/12/2015

Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitimeDt Des 29, 2015 5:50 am

Hola Jordi
Doncs es elnque faré perque el 2cv que us he comentat esta per fer SENCER del primer a l'ultim cargol. Ara estic liat amb la restauració d'un Seat 127 de 1974 i no tinc ganes de començar el Citroen desde cero. Buscaré algun mes.modern. A la meva dona li encanta el model furgoneta. Aka 400. Es preciós!.
Moltísimes gràcies i que tingueu un inmillorable cap d'any!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutacions desde Barcelona!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Barcelona!!!   Salutacions desde Barcelona!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutacions desde Barcelona!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola desde Barcelona
» Hola a tothom desde barcelona
» Un altre Dyane6 desde Barcelona
» Salutacions desde Molins
» Salutacions desde Canet de Mar

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: