2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8

Ir abajo 
+5
joaquim
RICARDC8
misnenasdoscv
Jordi
Enric Isart Valle
9 participantes
AutorMissatge
Enric Isart Valle

Enric Isart Valle


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 08/10/2012
Edad : 36
Ubicació : Girona

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDl Oct 08, 2012 6:28 am

Molt bones a tots,
Em dic Enric i soc un ciutada de girona que amb prou feines te temps per disfrutar dels classics, tinc 24 anys i soc treballador de una empresa de Girona ciutat.
Tinc un Citroën C8 Familiar (Break). Color Blanc perdut, i es del Desembre del 1971. Es un cotxe que sempre desde el seu neixement ha estat a casa nostre i tindrel ara jo, es tot un luxe, ja que te un valor sentimental molt gran.

Espero haberme i haberlo presentat be... aquestes coses no s'em donen gens be.. jejeje Smile

Enric Isart Valle

Jo i el meu cotxe

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 52233041132416642421346
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDl Oct 08, 2012 8:41 am

Benvingut Enric, espero poder veure algún día le teu cotxe, estas amb el club de les cabres bojes?, de tant en tant m'apunto a alguna de les seves sortides

Edito, jo també soc de desembre del 71 Very Happy


Editat per darrera vegada per Jordi el Dc Oct 10, 2012 6:13 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDt Oct 09, 2012 5:58 am

Benvingut al foro Enric.
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDt Oct 09, 2012 7:34 am

Benvingut Enric. Per aquest fòrum estaràs molt bé ia més faràs nous amics bicilindrics, com pots veure a la foto jo també tinc un C8 (estem en minoria) jijjijiiji
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDt Oct 09, 2012 7:45 am

benvingut al foro "ciutada de girona Very Happy " jo soc en Joaquim i soc del baix llobregat tinc un 2cv 6ct del `81 , espero que coincidim en alguna sortideta Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 245745 fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDc Oct 10, 2012 2:06 am

benvingut al foro Enric, tens un cotxe molt xulo..
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDg Oct 14, 2012 7:46 pm

Hola Enric.
Benvingut al foro.
Sembla ben cuidat, i és molt bonic aquest Break.

Tornar a dalt Ir abajo
carlesimon

carlesimon


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 10/08/2012
Edad : 62
Ubicació : Premià de Dalt

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 8:58 am

Benvingut!!! un Breack és tot un luxe... jo vaig tenir l'altra versió i m'ho vaig passar molt bé amb ell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 10:58 pm

Bienvenido
Disfrta de ese break!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8   Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutacions desde Girona Jo i El meu estimat C8
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» un mes desde girona
» Salutacions desde Canet de Mar
» Salutacions desde Barcelona!!!
» Salutacions desde Molins
» Salutacions desde osona "Roda de ter"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: