2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS

Ir abajo 
+4
Jordi
joaquim
xamberg
pemi
8 participantes
AutorMissatge
pemi

pemi


Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 31/01/2013

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 6:21 am

Hola a tots, hem dic Josep Mª i us presento el meu 2cv. Sóc un nou membre d'aquest foro.
Espero que algun dia ens podem veure a alguna trobada. Fent una ullada per la pàgina, m'he adonat que hem queda molt per aprendre dels 2cv, però de segur que m'ajudarà a resoldre dubtes.
Sóc del Penedès, i si hi ha algú, de la zona, disposat a fer una sortida de tant en tant, estaria encantat de poder acompanyar-lo.
Apa, doncs, fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 7:14 am

pemi escrigué:
Hola a tots, hem dic Josep Mª i us presento el meu 2cv. Sóc un nou membre d'aquest foro.
Espero que algun dia ens podem veure a alguna trobada. Fent una ullada per la pàgina, m'he adonat que hem queda molt per aprendre dels 2cv, però de segur que m'ajudarà a resoldre dubtes.
Sóc del Penedès, i si hi ha algú, de la zona, disposat a fer una sortida de tant en tant, estaria encantat de poder acompanyar-lo.
Apa, doncs, fins aviat

Hola company! benvingut! A veure si ens penges unes fotos del teu 2cv.Wink.
saluut
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 8:12 am

hola pemi benvingut al foro em dic Joaquim i soc del baix llobregat,si mires en el foro en l`apartat de sortides ni han algunes d`organitzades....ja ho saps ara no tens excusa per no venir Very Happy fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 9:45 am

Benvingut Pemi, dintre de molt poquet farem una trobada a prop de casa teva, al Penedés, així que no tens excusa Laughing es broma, les trobades així com tot el que fem els bicilindrics es totalment lliure, pero esperem veure't en alguna

La foto del avatar es d'una trobada de classics i l'espider es casual o son la teva flota?


https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t500-presentacio-de-la-quiteria-10-de-marc-al-penedes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDl Feb 18, 2013 10:55 am

Bienvenido
Nos vemos en alguna salida¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 12:32 am

Hola Josep Mª.
Benvingut al foro.
Hi ha alguna sortida prevista.
A veure si coincidim, i així ens coneixem.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
pemi

pemi


Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 31/01/2013

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 3:00 am

Jordi escrigué:
Benvingut Pemi, dintre de molt poquet farem una trobada a prop de casa teva, al Penedés, així que no tens excusa Laughing es broma, les trobades així com tot el que fem els bicilindrics es totalment lliure, pero esperem veure't en alguna

La foto del avatar es d'una trobada de classics i l'espider es casual o son la teva flota?


https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t500-presentacio-de-la-quiteria-10-de-marc-al-penedes


Hola, Jordi. La foto si que es una trobada que fan anualment a St Jaume dels Domenys, i a la foto hi veus el meu 2cv, l'altre no es pas meu...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 3:02 am

Veig que et preocupa apendre coses del 2cv, doncs així no pots faltar a les trobades, les sobretaules les acostumem a fer amb el cap dins un capó mirant, explicant i discutint coses, quan no ens posem directament a arreglar-ne algún
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 6:13 am

benvingut al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitimeDt Feb 19, 2013 10:41 am

Benvingut al foro company!

Si t'agrada el tema bicilindric (veient el teu 2cv... segur) aquest foro es el lloc ideal, i com no, també espero veure't a les trobades que es vagin fent!

Salutacionssss des de Montblanc!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Empty
MissatgeAssumpte: Re: HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS   HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
HOLA A TOTS DESDE EL PENEDÈS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tots
» hola a tots
» Hola a tots!
» Hola a tots
» hola a tots soc el joaquim

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: