2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 hola a tots soc Elgolfillo!

Ir abajo 
+3
THOR
joaquim
Elgolfillo
7 participantes
AutorMissatge
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 6:06 am

Hola a tots soc elgolfillo(dani), el fill de Misnenas 2cv(molts ja em coneixen) ,el meu nick per el que so estigui preguntant ve de que a la antiga yugoslavia al 2cv li deien el golfillo de ahi ve el meu nom , me regristat , perque me agrada molt aquest mon de el 2cv,que tinc un al parking esperanme del meu pare a vere si em trec el carnet! i perque mes que res comentar coses , opinar i si puc (que no crec ) ayudar en lo que faci falta! osigui que aqui estic ! cheers



_________________________

hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745

Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: benvingut   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 6:49 am

hola elgolfillo benvingut aquest foro tan genial i que compartim tanta gen amb la mateixa finalitat (disfrutar dels nostres 2cv i derivats)espero que aviat coincidim en una sortida fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 7:05 am

Hola, segur que ens veiem a alguna trobada! cheers

_____________________________
hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 7:26 am

Hola Dani "Elgolfillo".
Crec que si que podràs comentar i opinar coses, ja que tens un bon mestre.
¡¡¡Què bé que ja tens el 2CV al parking!!!. .
Segurament que estarà impecable.
Ja saps la feina que tens nomès que facis els 18 anys.
Fins aviat "Elgolfillo".


Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 7:32 am

fins aviaat!!
Tornar a dalt Ir abajo
joanhans*38

joanhans*38


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 18/01/2011
Edad : 77
Ubicació : Mataró

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 10:19 am


Hola '' Elgolfillo'' benvingut al foro, fa temps que no ens veiem, em sembla que va ser des de la nacional de Toledo Oi? jajajajaja

Salutacions hola a tots soc Elgolfillo! 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 12:07 am

Daniii ja era hora que t'animesis a participar als foros, ja saps com va tot perque crec que deus haver sigut tu qui ha ensenyat al pare, oi? una abraçada maco!.

Si vols un consell ves començant a fer-li el que creguis al cotxe perque quan tinguis 18 i el carnet ja el tinguis al teu gust Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 12:55 am

Hola, si ,una mica si he ajudat al meu paree!,tranquil ja li fare coses al golfillo perque estigui millor que mai, i ja tinc el seu nom:golfillo jajajaaa, una abraçada Jordi!!! ja ens veurem!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 7:38 am

hauras de muntarlo i fer-li una foto perque el del teu avatar no es el golfillo, es el del teu pare, oi? cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 8:12 am

si, pero mes endevant,costa molt netejaro,i posarlo be per una foto, mes endevant, pero com que son iguals "cuela" jaja,el que no cuela es tan bonic i net jaj
Tornar a dalt Ir abajo
eloi

eloi


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 26/04/2011
Edad : 54
Ubicació : Mataro

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDl Jun 20, 2011 10:46 am

Elgolfillo escrigué:
Hola a tots soc elgolfillo(dani), el fill de Misnenas 2cv(molts ja em coneixen) ,el meu nick per el que so estigui preguntant ve de que a la antiga yugoslavia al 2cv li deien el golfillo de ahi ve el meu nom , me regristat , perque me agrada molt aquest mon de el 2cv,que tinc un al parking esperanme del meu pare a vere si em trec el carnet! i perque mes que res comentar coses , opinar i si puc (que no crec ) ayudar en lo que faci falta! osigui que aqui estic ! cheers



_________________________

hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745


HOLA "GOLFILLO",la teva gran ventatja és que tens quatre anys per dedicar-te a preparar la teva "màquina" .
Volem veure com el vas pulint de mica en mica(se que tindràs bons ajuts!!!!)
Ànims,endevant i benvingut´
Tornar a dalt Ir abajo
eloi

eloi


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 26/04/2011
Edad : 54
Ubicació : Mataro

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDl Jun 20, 2011 10:47 am

Elgolfillo escrigué:
Hola a tots soc elgolfillo(dani), el fill de Misnenas 2cv(molts ja em coneixen) ,el meu nick per el que so estigui preguntant ve de que a la antiga yugoslavia al 2cv li deien el golfillo de ahi ve el meu nom , me regristat , perque me agrada molt aquest mon de el 2cv,que tinc un al parking esperanme del meu pare a vere si em trec el carnet! i perque mes que res comentar coses , opinar i si puc (que no crec ) ayudar en lo que faci falta! osigui que aqui estic ! cheers



_________________________

hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745 hola a tots soc Elgolfillo! 245745


HOLA "GOLFILLO",la teva gran ventatja és que tens quatre anys per dedicar-te a preparar la teva "màquina" .
Volem veure com el vas pulint de mica en mica(se que tindràs bons ajuts!!!!)
Ànims,endevant i benvingut´
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitimeDc Jun 22, 2011 7:25 am

Muuuu guenaaaaas, por fin tenemos al heredero del maestro cheers cheers M'alegro que vayas participando
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





hola a tots soc Elgolfillo! Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola a tots soc Elgolfillo!   hola a tots soc Elgolfillo! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
hola a tots soc Elgolfillo!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tots
» hola a tots
» Hola a tots
» Hola a tots!
» hola a tots soc el joaquim

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: