2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola a tots!

Ir abajo 
+5
Jordi
joaquim
noke
nel
ALBERTBCN
9 participantes
AutorMissatge
ALBERTBCN




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 24/11/2012

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 8:28 am

Bona tarda, us escric tot i que encara no soc propietari d´un 2cv. Encara estic a la fase de veure, provar, valorar i comprar. Hi han tants i tots son tan macos que em costarà decidir-me. Soc de Barcelona i voldria comprar un 2cv en bon estat per pinta-ho dels colors de la meva petita empresa, vinilar-ho amb el logo i els serveis que oferim i moure´m per barcelona i voltants durant les meves gestions amb ell; exactament el mateix que fan els comercials de Moritz amb els seat 600. Que us sembla?, potser es una bogeria?. us he de dir que tenim una petita empresa familiar de cotxes antics que treballen per rodatges, anuncis, esdeveniments i televisió i crec que aquest model seria ideal per fer de "comercial". Desperta molta simpatia, records i a més es preciós. En fi, aquest soc jo i agrairia moltissim les vostres opinions i consells. Moltes gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 8:45 am

Benvolgut al fórum Albert,
sincerment crec que triunfaras com el colacao amb un 2cv pintat amb gracia que sigui cridaner, normalment, sense res ja et miren...
Molts dels nostres cotxes han participat en alguna pelicula, spots, videoclips, han portat nuvis...
A veure si tens sort i pots trobar una bona compra!
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 8:47 am

Hola Albert, benvingut. No es cap idea molt descavellada ja que aquests cotxes acaven circulant fins i tot quan estan en las últimas. Suposo que si tens altres clàssics saps de que va aquest mon, no tots els que semblen macos estan be. Si necessites ajuda a buscar o el que sigui només demana que aquí hi ha molta gent que te experiència en aquests trastos.

Salu2
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 9:01 am

benvingut al foro, es una molt bona idea i molt original el 2cv es un cotxe que per si sol crida molt l`atencio o sigui que si a sobre el pintes o viniles tens la fama assegurada.... Very Happy que tinguis sort amb el que busques i si tens cap dubte ja ho saps pregunta per aqui que hi ha gent molt qualificada fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
ALBERTBCN




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 24/11/2012

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 10:58 am

Moltes gracies pels vostres comentaris i anims!!!. Crec que quedarà genial i pot ser una molt bona idea. No sé si aquest es l'apartat mes adient, pero voldria preguntar-vos per les cotitzacions reals dels 2cv. He vist models de tots els preus i condició. En alguns casos m'ha semblat que el propietari demanava una mica massa per algun cotxe que li caldria una restauració gairebé integral. Sobre quins preus justos pot ser interessant un 2cv amb un estat acceptable?. Aprofito per dir-vos que a Barceloma hi ha una botiga, TAXACIO.COM que venen un 2cv per 4.000 euros. Ells diuen que esta totalment restaurat. He de veure'l la setmana que ve. Es un bon preu?. Gracies pel vostre temps!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 12:14 pm

Hola Albert, venbingut al foro dels bicilindrics.

Fa un parell d'anys vaig veure un 2cv pintat i vinilat d'una empresa de mobiliari a sant cugat, i encara fa mes anys una aks d'una empresa de pintors a Martorell, es de fet una bona manera de cridar l'atenció i captar posibles clients a l'hora que compagines una afició als clasics. Als de Moritz els hi ha rutllat prou be, tot i que es una flota de 600 i no un de sol esclar.

Respecte a les cotitzacions la cosa va a així, el preu es directament proporcionala les ganes de comprarlo, quan mes ganes, mes pagaras, quan menys pressa mes podras veure i triar, un cotxe que estigui restaurat(no un rentat de cara) per 4000 esta be, si la restauració es ben feta i el cotxe esta en perfecte estat de chasis, mecanica i pintura, comprar un per 1000 fet pols i deixar-lo restaurat et val mes diners i mals de cap. llastima que fa poc que en misnenas va vendre un per 2500 que només li feia falta pintarlo i t'hagues anat ideal, sense haver de preocuparte de l'estat interior o mecanica, ja que era perfecte, i l'haguesis pintat com mes et convingues.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 12:27 pm

Benvingut al foro company,

Em sembla una molt bona idea d'ultilitzar un 2cv com a "retol" de propaganda del teu negoci, sembla que últimament s'està posant moltíssim de moda, entre el cacaolat, els donuts, etc... d'una manera o altra se'n veuen ja molts i es que, a dir veritat, es fan mirar!

Pel preu... bé, jo mai m'he pogut ni mirar res que no fos un munt d'oxid i fenyada a damunt, però si pots comprar-lo ja en bones condicions crec que hi ha unitats molt i molt bones a també molt bon preu, tot depèn de la pressa que tinguis en comprarlo i del que t'enredis a buscarlo, es a dir, no comprant el primer que se't posi davant, o si, qui sap, potser es el més adequat! Bé, ja et dic que no ho acabo de saber, mai m'he pogut trobar en una situació aixi jejeje.

Salutacions i a veure si ben aviat ja en tens un a les mans!!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDs Nov 24, 2012 1:10 pm

Si vas a l'apartat de venda, un company d'aqui del foro se'n ven un per 3000 que està molt mimat, el seu propietari es planxista i es el seu cotxe de diari, per tant el te al dia de tot!
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDg Nov 25, 2012 8:38 pm

Hola Albert,
Benvingut al foro.
Crec que es una bona idea fer servir un 2cv per fer publicitat i promocionar la teva empresa.
Et desitjo que tinguis sort i que trobis el que busques.
Tornar a dalt Ir abajo
ALBERTBCN




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 24/11/2012

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDc Nov 28, 2012 12:49 pm

Hola de nou! Crec que aprofitant l' Autoretro em donaré una volta a veure que hi ha. Apart, la dona crec que m' obligará a vendre primer algun cotxe que tenim i que no fem servir. Si sabeu d'algu que volgues fer un canvi podriem parlar. De totes maneres us tindré informats. Moltes gracies!!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDg Des 02, 2012 8:38 am

bienvenido al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDg Des 02, 2012 8:54 am

Hi ha una noia de Rubí que es vol vendre el cotxe, s'ha presentat al forum espanyol, el que no se es ni com esta el cotxe ni quan demana.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDv Des 07, 2012 1:47 pm

Habemuss 2cv?? He mirat a la web de taxacio i veig que el 2cv ja no hi és! Fa temps que el tenien per 7500 euros al principi.

No sé si estava restaurat al 100% o no, tot i que se me n'anava de pressupost i molt, m'hagués agradat tafanejar-lo.

Del concessionari en sí, puc donar-te bones referències.


pd. salut i benvingut Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola a tots!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» hola a tots
» Hola a tots
» Hola a tots
» hola a tots soc el joaquim
» hola a tots soc Elgolfillo!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: