2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació de Barrufet

Ir abajo 
+4
Jorcitroen
Paufont
THOR
surienc
8 participantes
AutorMissatge
surienc

surienc


Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 25/01/2013

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 3:53 am

Bones! Em presento:

fa alguns anys que estic al fòrum espanyol. Ja era hora que m'inscrivís en aquest també!
Fa uns anys vaig comprar un 2cv al que he anat restaurant mooolt mica en mica. De fet he tardat uns 4 anys a tenir-lo enllestit. Els estudis i ara la feina, no em deixaven gaire temps lliure.

Bé, anava a posar fotos, però suposo que per temes d'spam no en deixa posar la primera setmana. Doncs res. Smile
a doscaballos.org/postx26551-0-0.html


Ja va passar la ITV aquesta setmana, sense defectes, per sort. Tot i que procediré a canviar els amortissers del darrera, i he d'acabar de regular el carburador!

Es un CT del 83, tot i que tinc les insígnies del 6 Spécial... Com molts 2cv és un frankenstein sortit de Vigo.

Aprofitant que escric, alguna recomanació per a enganxar l'insígnia de citroën i de 6Spécial a la porta del maleter? Quines coles/adhesius feu servir?

Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 4:47 am

Hola "surienc".
Benvingut al foro dels bicilindrics.
A veure si ens coneixem en alguna trobada.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 5:56 am

Benvingut al foro company!!

Per lo d'enganxar l'insignia, jo al meu Dyane vaig fer servir una cinta adhesiva que enganxa pels dos costats, en vaig retallar més d'un troç a fi de tenir tota la superficie de l'insignia tapada per la part que s'ha d'enganxar, la vaig col.locar i aguanta perfecta, la vaig comprar en una ferreteria del poble, si en vols més detalls digue-m'ho i ja te'n passaré alguna foto o informació per si la vols igual, o si ja te'n donen una de bona a la ferreteria, perfecte.

Salutacionsss desde Montblanc!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 51
Ubicació : El Prat de Llobregat

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 6:45 am

Bienvenido al foro
He visto tus fotos en el foro español y te ha quedado muy chulo , lastima que no sea un dyane 6 je je je¡¡¡¡¡¡¡
Por cierto mañana ire a montjuit a la concentracion que hacen todos los sabados ultimos de mes . Alguien se anima????
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 8:07 am

hola surienc benvingut al foro catala ...ja ens coneixem Very Happy i respecte a lo de enganxar les insignies jo faig servir cinte de dues cares es millor que la cola fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:01 am

saludos y bienvenido al foro muy chulo el doscv .nos conocimos en la retro de hace dos años.
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 12:11 am

Hola molt bones i benvingut a aquest fòrum, segur que ens coneixerem aviat en alguna sortida
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 6:04 am

Molt bones i benvingut al fòrum! espero que ens coneguem ben aviat en alguna trobada!


la millor manera de enganxar les insgnies és com ha dit el Pau, amb una bona cinta de doble cara, que no sigui dels xinos per que et caurà a la primera vegada que ho rentis.

una abraçada desde tàrrega!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació de Barrufet Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de Barrufet   Presentació de Barrufet Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació de Barrufet
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentació
» Hola nois un del Baix Empordà
» presentacio
» Presentació
» Presentacio

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: