| Presentació de Barrufet | |
|
+4Jorcitroen Paufont THOR surienc 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
surienc
Nombre de missatges : 1 Fecha de inscripción : 25/01/2013
| Assumpte: Presentació de Barrufet Dv Gen 25, 2013 3:53 am | |
| Bones! Em presento: fa alguns anys que estic al fòrum espanyol. Ja era hora que m'inscrivís en aquest també! Fa uns anys vaig comprar un 2cv al que he anat restaurant mooolt mica en mica. De fet he tardat uns 4 anys a tenir-lo enllestit. Els estudis i ara la feina, no em deixaven gaire temps lliure. Bé, anava a posar fotos, però suposo que per temes d'spam no en deixa posar la primera setmana. Doncs res. a doscaballos.org/postx26551-0-0.html Ja va passar la ITV aquesta setmana, sense defectes, per sort. Tot i que procediré a canviar els amortissers del darrera, i he d'acabar de regular el carburador! Es un CT del 83, tot i que tinc les insígnies del 6 Spécial... Com molts 2cv és un frankenstein sortit de Vigo. Aprofitant que escric, alguna recomanació per a enganxar l'insígnia de citroën i de 6Spécial a la porta del maleter? Quines coles/adhesius feu servir? | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dv Gen 25, 2013 4:47 am | |
| Hola "surienc". Benvingut al foro dels bicilindrics. A veure si ens coneixem en alguna trobada. Salutacions. | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dv Gen 25, 2013 5:56 am | |
| Benvingut al foro company!!
Per lo d'enganxar l'insignia, jo al meu Dyane vaig fer servir una cinta adhesiva que enganxa pels dos costats, en vaig retallar més d'un troç a fi de tenir tota la superficie de l'insignia tapada per la part que s'ha d'enganxar, la vaig col.locar i aguanta perfecta, la vaig comprar en una ferreteria del poble, si en vols més detalls digue-m'ho i ja te'n passaré alguna foto o informació per si la vols igual, o si ja te'n donen una de bona a la ferreteria, perfecte.
Salutacionsss desde Montblanc!!!
Pau | |
|
| |
Jorcitroen
Nombre de missatges : 82 Fecha de inscripción : 19/12/2012 Edad : 51 Ubicació : El Prat de Llobregat
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dv Gen 25, 2013 6:45 am | |
| Bienvenido al foro He visto tus fotos en el foro español y te ha quedado muy chulo , lastima que no sea un dyane 6 je je je¡¡¡¡¡¡¡ Por cierto mañana ire a montjuit a la concentracion que hacen todos los sabados ultimos de mes . Alguien se anima???? | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dv Gen 25, 2013 8:07 am | |
| hola surienc benvingut al foro catala ...ja ens coneixem i respecte a lo de enganxar les insignies jo faig servir cinte de dues cares es millor que la cola fins aviat | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dv Gen 25, 2013 9:01 am | |
| saludos y bienvenido al foro muy chulo el doscv .nos conocimos en la retro de hace dos años. | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dl Gen 28, 2013 12:11 am | |
| Hola molt bones i benvingut a aquest fòrum, segur que ens coneixerem aviat en alguna sortida | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet Dl Gen 28, 2013 6:04 am | |
| Molt bones i benvingut al fòrum! espero que ens coneguem ben aviat en alguna trobada!
la millor manera de enganxar les insgnies és com ha dit el Pau, amb una bona cinta de doble cara, que no sigui dels xinos per que et caurà a la primera vegada que ho rentis.
una abraçada desde tàrrega! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Presentació de Barrufet | |
| |
|
| |
| Presentació de Barrufet | |
|