2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 presentació de la bala negra

Ir abajo 
+4
Angels
Jordi
Paufont
carlesimon
8 participantes
AutorMissatge
carlesimon

carlesimon


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 10/08/2012
Edad : 63
Ubicació : Premià de Dalt

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDv Ago 10, 2012 9:56 am

Hola!
per explicar la meva història m'he de remuntar a principis dels 80.
Em vaig comprar un 2 CV AZAM 6, el meu primer vehicle. Les millors satisfaccions que he tingut mai... vaig anar de viatge de nuvis a Nimes, tota una aventura.
Aquest cotxe va acabar malauradament al desballestament, estava en molt mal estat (era de l'any 67) i sempre em va quedar un remordiment que encara perdura.
Posteriorment, als anys 90 vaig tenir una furgoneta Dyane 6 que va petar pel xassís -la zona feble- i un Citroën C-8 beige molt guapu i "comfortable" jajaja
Passats els anys em va agafar la neura de tornar a tenir un 2 CV i vaig començar a mirar per internet i vaig trobar un anunci on se'n venia un a Balaguer per 50.000 PTA (encara érem feliços i pagàvem amb pessetes) així que em vaig donar pressa i per sort encara estava en venda.
Unes quantes xapusses després me l'enduia cap a casa, a Premià de Dalt.
El cotxe, un 2 CV 6CT de fanals quadrats i blau necessitava el meu toc personal així que vaig aconseguir uns fanals rodons i els vaig substituir i després li vaig dur el cotxe a un amic que em va dir que me'l pintava i li feia xapa però a estonetes jajaja i així porto 7 anys jajaja, però almenys ara ja m'ha enviat unes fotos de com està ara... quasi acabat, per fi!
I per això m'he animat a inscriure'm aquí. les ganes em poden!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDv Ago 10, 2012 11:12 am

Hola company!! Sigues benvingut a aquest més que magnífic foro de bicilindrics Citroën!!! Very Happy

M'agrada la teva historia al costat dels Citroën Wink Es realment semblant a la meva jajaja, jo no en vaig tenir cap (només tinc 18 anys), però a la familia n'hi ha agut molts al llarg dels anys, i a mi també em va tocar aquesta fibreta de tenirne un i igualment per internet vaig comprar un Dyane que un company em fa a estones la xapa, un altre el xassis partit a estones i el demés jo el que puc i ja porto "molt de temps" (per ser un estudiant desesperat) impacient per tenir cotxe jejejeje

Bé, espero llegirte molt per aqui i que ens presentis detalladament el teu cotxe igualment que tu t'has presentat i en quant les circunstancies ho facin possible veure't a tu i el 2cv a les trobades!!

Salutacions des de Montblanc (TGN)!!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDv Ago 10, 2012 9:30 pm

Benvingut també a aquest foro jeje, es veu molt xulo el cotxe, jo no crec que m'hagues pogut esperar 7 anys, hagues acabat agafat un brocha i l'hagues acabat en dos mesos, pitjor resultat pero mes inmediat Laughing espero que el disfrutis aviat, si et cal un cop de mà amb la mecànica digue-ho i ens apropem a Premia
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDg Ago 12, 2012 9:16 pm

Benvingut. Esperem amb impaciència la presentació de la bala negra. Quan mes serem mes riurem
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDl Ago 13, 2012 8:47 am

Benvingut al foro, espero que ens coneixem aviat, un bon cotxe i bona gent la millor combinació.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDt Ago 14, 2012 1:47 am

Hola carlesimon.
A veure si ens veiem aviat en alguna trobada, i ens coneixem en persona.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
carlesimon

carlesimon


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 10/08/2012
Edad : 63
Ubicació : Premià de Dalt

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDt Ago 14, 2012 2:56 am

Gràcies a tothom per la vostra acollida.
Tant bon punt el meu amic m'hagi enllestit el cotxe i per tant el pugui tornar a tenir en les meves mans ja podré plantejar-me venir a alguna sortida, que ganes no me'n manquen.
De moment m'he de conformar a interactuar amb els qui ja teniu la sort de conduir-ne un (o més d'un) i almenys ho puc fer en aquest forum i d'altres que he trobat.
També m'he entretingut a fer una pàgina al facebook amb la intenció d'anar agrupant amics i amigues del 2 CV sota el nom de AMIGOS DEL 2CV per si a algú li interessa mirar-s'ho i afegir-s'hi. Posaria el link però aquest forum no ho deixa fer. Cap problema...
Amb ho feliç que estic amb una foto imagineu-vos quan el tingui!!!
Estem en contacte. Gràcies!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDt Ago 14, 2012 8:34 am

benvingut al foroo!! cheers cheers m'agrada molt la bala negra... bounce
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDt Ago 14, 2012 8:09 pm

hola company benvingut al foro dels bicilindrics ja veuras que t`ho passaras d`allo mes be en aquest forum i no diguem quan condueixis la teva "bala negra" cheers espero que aviat ens poguem coneixer en persona i coincidim en alguna sortida de presentació de la bala negra 245745 fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitimeDg Ago 26, 2012 7:59 am

Si es que cuando uno prueba un dos cv ya no puede pasar sin ellos. Bienvenido al foro.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





presentació de la bala negra Empty
MissatgeAssumpte: Re: presentació de la bala negra   presentació de la bala negra Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
presentació de la bala negra
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentació
»  1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010
» Presentació
» presentacio
» Presentacio

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: