| presentació de la bala negra | |
|
+4Angels Jordi Paufont carlesimon 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
carlesimon
Nombre de missatges : 43 Fecha de inscripción : 10/08/2012 Edad : 63 Ubicació : Premià de Dalt
| Assumpte: presentació de la bala negra Dv Ago 10, 2012 9:56 am | |
| Hola! per explicar la meva història m'he de remuntar a principis dels 80. Em vaig comprar un 2 CV AZAM 6, el meu primer vehicle. Les millors satisfaccions que he tingut mai... vaig anar de viatge de nuvis a Nimes, tota una aventura. Aquest cotxe va acabar malauradament al desballestament, estava en molt mal estat (era de l'any 67) i sempre em va quedar un remordiment que encara perdura. Posteriorment, als anys 90 vaig tenir una furgoneta Dyane 6 que va petar pel xassís -la zona feble- i un Citroën C-8 beige molt guapu i "comfortable" jajaja Passats els anys em va agafar la neura de tornar a tenir un 2 CV i vaig començar a mirar per internet i vaig trobar un anunci on se'n venia un a Balaguer per 50.000 PTA (encara érem feliços i pagàvem amb pessetes) així que em vaig donar pressa i per sort encara estava en venda. Unes quantes xapusses després me l'enduia cap a casa, a Premià de Dalt. El cotxe, un 2 CV 6CT de fanals quadrats i blau necessitava el meu toc personal així que vaig aconseguir uns fanals rodons i els vaig substituir i després li vaig dur el cotxe a un amic que em va dir que me'l pintava i li feia xapa però a estonetes jajaja i així porto 7 anys jajaja, però almenys ara ja m'ha enviat unes fotos de com està ara... quasi acabat, per fi! I per això m'he animat a inscriure'm aquí. les ganes em poden! | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dv Ago 10, 2012 11:12 am | |
| Hola company!! Sigues benvingut a aquest més que magnífic foro de bicilindrics Citroën!!! M'agrada la teva historia al costat dels Citroën Es realment semblant a la meva jajaja, jo no en vaig tenir cap (només tinc 18 anys), però a la familia n'hi ha agut molts al llarg dels anys, i a mi també em va tocar aquesta fibreta de tenirne un i igualment per internet vaig comprar un Dyane que un company em fa a estones la xapa, un altre el xassis partit a estones i el demés jo el que puc i ja porto "molt de temps" (per ser un estudiant desesperat) impacient per tenir cotxe jejejeje Bé, espero llegirte molt per aqui i que ens presentis detalladament el teu cotxe igualment que tu t'has presentat i en quant les circunstancies ho facin possible veure't a tu i el 2cv a les trobades!! Salutacions des de Montblanc (TGN)!!!! Pau | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dv Ago 10, 2012 9:30 pm | |
| Benvingut també a aquest foro jeje, es veu molt xulo el cotxe, jo no crec que m'hagues pogut esperar 7 anys, hagues acabat agafat un brocha i l'hagues acabat en dos mesos, pitjor resultat pero mes inmediat espero que el disfrutis aviat, si et cal un cop de mà amb la mecànica digue-ho i ens apropem a Premia | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dg Ago 12, 2012 9:16 pm | |
| Benvingut. Esperem amb impaciència la presentació de la bala negra. Quan mes serem mes riurem | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dl Ago 13, 2012 8:47 am | |
| Benvingut al foro, espero que ens coneixem aviat, un bon cotxe i bona gent la millor combinació.
| |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dt Ago 14, 2012 1:47 am | |
| Hola carlesimon. A veure si ens veiem aviat en alguna trobada, i ens coneixem en persona.
Salutacions.
| |
|
| |
carlesimon
Nombre de missatges : 43 Fecha de inscripción : 10/08/2012 Edad : 63 Ubicació : Premià de Dalt
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dt Ago 14, 2012 2:56 am | |
| Gràcies a tothom per la vostra acollida. Tant bon punt el meu amic m'hagi enllestit el cotxe i per tant el pugui tornar a tenir en les meves mans ja podré plantejar-me venir a alguna sortida, que ganes no me'n manquen. De moment m'he de conformar a interactuar amb els qui ja teniu la sort de conduir-ne un (o més d'un) i almenys ho puc fer en aquest forum i d'altres que he trobat. També m'he entretingut a fer una pàgina al facebook amb la intenció d'anar agrupant amics i amigues del 2 CV sota el nom de AMIGOS DEL 2CV per si a algú li interessa mirar-s'ho i afegir-s'hi. Posaria el link però aquest forum no ho deixa fer. Cap problema... Amb ho feliç que estic amb una foto imagineu-vos quan el tingui!!! Estem en contacte. Gràcies!! | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| |
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dt Ago 14, 2012 8:09 pm | |
| hola company benvingut al foro dels bicilindrics ja veuras que t`ho passaras d`allo mes be en aquest forum i no diguem quan condueixis la teva "bala negra" espero que aviat ens poguem coneixer en persona i coincidim en alguna sortida de fins aviat | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra Dg Ago 26, 2012 7:59 am | |
| Si es que cuando uno prueba un dos cv ya no puede pasar sin ellos. Bienvenido al foro. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: presentació de la bala negra | |
| |
|
| |
| presentació de la bala negra | |
|