|
| 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona | |
|
+4mario.2k Jordi prize Francesc2cv 8 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Francesc2cv
Nombre de missatges : 25 Fecha de inscripción : 31/10/2010 Ubicació : Girona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jul 04, 2012 1:39 am | |
| | |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jul 04, 2012 1:42 am | |
| | |
| | | Francesc2cv
Nombre de missatges : 25 Fecha de inscripción : 31/10/2010 Ubicació : Girona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jul 04, 2012 7:00 am | |
| - Jordi escrigué:
- Francesc2cv escrigué:
- Jordi escrigué:
- Vaja amb el petit Raïd apte per als nostres cotxes, sort que vaig marxar el dissabte no tinc el xasis per aquestos sustos
Nosaltres hem ho vem passar prou be banyant-nos durant tota la tarda a la piscina, la meva filla va acabar ben arrugada de tanta mullena. Ja,ja,ja
Apte ja t'asseguro jo que si que era pels nostres cotxes!!! Tots van passar bé i tothom s'ho va passar genial!!! Varem fer honor al nostre sobrenom de CABRES BOGES (Cal dir que ha tothom se li va explicar com era la ruta i era totalment lliure la participació, no som tant animals...)
Gracies als Bicilindrics que vareu venir a passar una estona amb nosaltres Jordi, Xavi, Joaquim... espero que us ho passessiu bé amb la gent de Girona
Dius bicilindrics com si fosim un club o algo així, i el cert es que tant bicilindric ets tu com jo, o no acabes d'escriure al foro de bicilindrics? Ja,ja,ja I tant que si Jordiet, tots el que escriguem i ens comuniquem en aquest magnífic espai ens hem de considerar Bicilindrics, encara que pertanyem o no a altres foros, clubs o colles de 2CV, almenys això és el que jo penso. És una forma de referir-me a vosaltres per que precisament gracies a aquest foro ens hem pogut coneixer desprès en trobades. Als altres participant ja tenia el gust de coneixer avanç. Per cert ja tinc l'adhesiu de BICILINDRICS engantxat al Culo Pollo I moltes gracies per la Puntera Sagrada Es maco tenir una afició en comú i poder-se reunir per compartir estones, taula, anècdotes | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona | |
| |
| | | | 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona | |
|